Slavonië

Reviews over accommodaties in Slavonië

Heel mooi landelijk

Elke Taankink,
    1-11-2010

Voor mensen die houden van het platteland en die voor een goede prijs kennis willen maken met de cultuur van het land zijn hier op de juiste plaats.

Men verhuurt hier een eenpersoonskamer en 2 2-persoonskamers. Je kan kiezen of je alleen ontbijt wil of met lunch en/of diner.

Het eten is echt uit de streek en heerlijk.

Voor kinderen is er een schommel en een omheind voetbalveld en er is een volleybalveld.

De eigenaren leven van de varkens die ze houden en van de landbouw.

De zoon spreekt vloeiend Engels en de ouders kunnen zich heel goed verstaanbaar maken.

Je kan hier helle mooie wandelingen maken en er liggen fietsroutes in de omgeving voor de mensen met een wat stevigere fiets. Fietspaden zijn grotendeels onverharde wegen van redelijke kwaliteit.

Vooral het fietspad langs de Drava van 45 km en die door 3 landen voert is heel mooi.

Gereisd met partner in oktober 2010

Echt een aanrader!

David Nijenhuis,
    22-5-2010

Ligt erg mooi gelegen in het oudste deel van Osijek. Alle toeristische trekpleisters liggen binnen handbereik. Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Leggen in keurig Duits of Engels uit wat er in de stad te zien is. Kamers zijn erg schoon, erg luxueus ingericht. Ontbijt is ook erg goed, (wordt gemaakt, waar je bijstaat), uitgebreide boekenkast met zelfs een paar spelletjes ernaast!

Gereisd alleenreizend in maart 2010

modern onpersoonlijk. mag vriendelijker

hanneke lukacs,
    17-3-2010

het hotel iets onpersoonlijks. helpen niet mee met je tassen/koffers. Veel mensen die óf hard werken óf staan te wachten op werk. Alleen receptie spreekt engels, de anderen willen wel maar kunnen (weinig). Niet perse onvriendelijk maar zijn gewoon niet erg geïnteresseerd. Wordt volop gerookt in lobby ondanks goede afzuiginstallatie waar veel in is geïnvesteerd zit, zit de rookgeur twee dagen later nog in je neus. Komt ook door dorpelingen die koffie drinken en gebruik maken van het overal werkende Wifi. Ontbijt was soms breed opgezet met salades, dan weer kleinschalig. wel gevarieerd. Ruime badkamer, modern ingericht. Goede uitvalsbasis voor streek!

Gereisd alleenreizend in maart 2010

Geweldig

Ton,
    1-11-2009

Geweldig guesthouse.

Als je er voor staat denk je waar ben ik nu beland, maar zoals zo vaak schuilt er achter de sjofele poort aan de straat, een pension met erg goede kamers, ontzettend vriendelijk personeel, waarvoor niets te veel is, en daarnaast ook nog een goed ontbijt.

De ligging is midden in het mooie oude centrum.

Prima prijs / kwaliteit verhouding. Gratis internet. Aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2009

Redelijk hotel voor de zakenreiziger

Kees,
    10-9-2009

Het hotel is in de hoofdstraat van Slavonski Brod gelegen en is in 2008 nieuw gebouwd. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Het hotel heeft een eigen parkeergelegenheid achter het hotel

In de nabijheid is een plein dat loopt van de hoofdstraat naar de rivier ( grensrivier met Bosnie) en op dit plein vind men veel terrasjes / restaurantjes.

Gereisd zakelijk in juli 2009