Reviews over accommodaties in Slavonië

Modernes Hotel

Gustav
    26-5-2013

Modernes Hotel mit einfachen aber technisch gut ausgerüsteten Zimmern. Auch das Badezimmer war ok. Ideales Hotel fuer Geschaeftsreisende. Personal war freundlich und sprach englisch, der Fruehstueckskellner deutsch. Fruehstueck nach Wunsch ( kein Buffet) im Restaurantzimmer das nicht sehr einladend war. Essen wird auch auf der Terasse oder in der Lobbybar serviert. Sehr große Portionen. Der Zimmerpreis ist zu hoch angesetzt.

You love rest and nature

Elke
    31-12-2012

It's a simpel B&B with nice owners who will do everything for you. The rooms are simple but well. If you have extra wishes just ask the owners.

You can go walking in the area or visit the cities in the area. It is really lovely for mountain bikers.

Every room has airconditioning and it's own bathroom.

J'aimerai vraiment y retourner

BARBOT Yvonne
    2-9-2011

Arrivés à l'hôtel Kralj Tomislav à Nova Gradiska suite à une panne sur l'autoroute en direction de Zagreb et sur les conseils du garagiste, notre assurance n'ayant pas trouvé à nous loger au bout de 4 h d'attente !, nous avons acceptés sa proposition de nous conduire à cet Hotel. Notre séjour forcé est devenu très vite un séjour très agréable. La directrice parle français, le personnel est très attentionné et très professionnel. De plus la cuisine est excellente, tout cela dans un cadre très soigné. Si vous passez dans la région, c'est a cet hôtel que vous devez vous arrêter.

Heel mooi landelijk

Elke Taankink
    1-11-2010

Voor mensen die houden van het platteland en die voor een goede prijs kennis willen maken met de cultuur van het land zijn hier op de juiste plaats.

Men verhuurt hier een eenpersoonskamer en 2 2-persoonskamers. Je kan kiezen of je alleen ontbijt wil of met lunch en/of diner.

Het eten is echt uit de streek en heerlijk.

Voor kinderen is er een schommel en een omheind voetbalveld en er is een volleybalveld.

De eigenaren leven van de varkens die ze houden en van de landbouw.

De zoon spreekt vloeiend Engels en de ouders kunnen zich heel goed verstaanbaar maken.

Je kan hier helle mooie wandelingen maken en er liggen fietsroutes in de omgeving voor de mensen met een wat stevigere fiets. Fietspaden zijn grotendeels onverharde wegen van redelijke kwaliteit.

Vooral het fietspad langs de Drava van 45 km en die door 3 landen voert is heel mooi.

Echt een aanrader!

David Nijenhuis
    22-5-2010

Ligt erg mooi gelegen in het oudste deel van Osijek. Alle toeristische trekpleisters liggen binnen handbereik. Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Leggen in keurig Duits of Engels uit wat er in de stad te zien is. Kamers zijn erg schoon, erg luxueus ingericht. Ontbijt is ook erg goed, (wordt gemaakt, waar je bijstaat), uitgebreide boekenkast met zelfs een paar spelletjes ernaast!