Vakantiepark Punta

• Sauna
Meer vakantiepark info

22 reviews over Vakantiepark Punta

• 7Petra07-08-2007

Prachtig eiland,redelijk hotel,eten was goed,klein centrum op loop afstand waar je heerlijk ijs kunt eten.Leuke boot excursies. we hebben zelfs dolfijnen gezien.Mooie wandelpaden lang de zee. We hebben een geweldige vakantie gehad.Het enige minpunt aan deze vakantie was de busreis met Solmar dit was een regelrechte ramp.We vertrokken om 12 uur in Maarheeze en om 15.00 uur hadden we al een stop voor een diner dat dit tevens de laatste eetstop zou zijn wisten we niet,verder was er om de 4 uur een stop van 20 minuten. Ontbijt stop was er ook niet dus veel mensen werden het laatste stuk ziek van de honger en de slingerwegen. maar eenmaal aangekomen was het er prachtig.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Annelies01-08-2007

Onze vakantie was zeer zeker geslaagd. We hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad. Ons hotel was goed. Het eten was lekker en de kamers waren mooi. Toch was er een minpuntje, en dat was de gastvriendelijkheid van de Hotelmedewerkers. Vooral in het restaurant konden de medewerkers veel vriendelijker zijn.

Het strand van het hotel was super. Er zijn mooie ligplateaus, je kunt er parasols en ligstoelen huren. Ook is er een klein restaurantje bij zee. Bij het zwembad is een groot restaurant.

We hebben nog 2 dagen fietsen gehuurd. Het is zeker een mooie omgeving om te fietsen, maar een nog mooiere omgeving om te wandelen. Bij de receptie hebben we wandelkaarten gekregen.

Het enige negatieve puntje aan Veli Losinj vonden wij (en meerdere hotelgasten) dat de bevolking niet altijd even gastvriendelijk is.

Groetjes Annelies

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Gerry28-02-2007

prachtige natuur wij hadden het idee dat we in een andere wereld waren.hotel punta is goed we hebben er heel goed gegeten . Maar ja smaken verschillen .jammer dat de kamers wel wat klein zijn ,maar we hadden wel een groot balkon met een schitterend uitzicht over de zee. het plaatsje Veli losing is maar klein maar wel een juweeltje. hou je van de natuur ,ga dan daar eens kijken wij gaan zeker nog een keer terug.er zijn hele mooie wandelpaden langs de zee in een woord schitterend .dan nemen we wel weer hotel punta want dat ligt op een hele mooie plaats .vandaar uit kan je met de bus of te voet .naar mali losing te voet is helemaal langs de zee over een voet pad ongeveer een half uur lopen maar de moeite waard .Moet wel zeggen is niet te vergelijken met spanje.Dit is toch heel anders. zoek je een rustige vacanty? probeer veli losing dan eens .wij zijn gegaan met solmar .heel goed verzorgd hiervoor nog onze hartelijke dank.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2006

• 8Annelies15-08-2006

Hotel Punta ligt mooi gelegen, vlak voor het dorpje Veli Losinj. Appartementen staan aan zee hotel erachter. Eten was redelijk goed. Veel variatie. Altijd vers fruit bij ontbijt. En meestal savonds ook. Ook lekkere koekjes savond :D Animatie in het hotel was matig. Ondanks de goede muziek ea. was het niet druk op de terrasjes. Op strand zijn grote rotsplateaus. Ook ligstoelen en parasols te huur voor een paar euro´s. Wat wij een groot minpunt vonden was de gastvriendelijkheid van de werknemers. Vooral werknemers in het restaurant deden geen moeite om vriendelijk te kijken. Bij de receptie zijn ze wel iets vriendelijker, ze zijn correct zeg maar. Alleen hele vriendelijke schoonmakers :D We hebben ons daar 2 weken prima vermaakt, maar gaan niet snel meer terug. Dit komt mede door de lange rit. Wij gingen met de bus en moesten het laatste stuk met openbaar vervoer. We hebben 36 uur over de heenreis gedaan. Beter als de bus voor het hotel stopt.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2006

• 10B,Roolant03-08-2006

De reis naar Veli Losinje was zeer mooi, wij zijn vaak met Solma naar spanje geweest, maar dit was weer iets heel anders.Veli is een mooi plaatsje zoals wij croatie kennen van vroeger, geen disco's maar veel natuur,idiaal voor wandelaars,de prijzen zijn er zeer gunstig,en hotel PUNTA is ons zeer goed bevallen

Gereisd in augustus 2006

• 10T. Krol28-05-2006

Net terug, geweldig naar mijn zin gehad, mooie ligging fantastisch haventje rustige omgeving mooi en goed aangelegd wandelpad naar Mali Losinj en voor liefhebbers de andere kant op! Zeker een plaats om naar terug te gaan. De uitgebreide bufet maaltijden bieden voor elk wat wils en voor tussen de midda, eventueel, zalige dingen bij de bakker te koop!

Gereisd in mei 2006

• 8Vlado Haljer01-02-2006

Leuke niet al te modern Hotel,gelukkig GEEN disco, personeel doet zijn best om alles in goede banen te leiden, geen Spanje humpapa of holadije gedoe, gewoon lekker rustig. Jammer genoeg geen airco op alle kamers, als er kleine problemen zijn , even waarschuwen aan de receptie en voordat je op je kamer terug bent is het probleem verholpen, onze indruk van vele jaren.

Gereisd in februari 2006

• 8Cremers Paul17-01-2006

Wij vonden het een goed hotel,perfecte ligging, mooi zwembad degelijk eten.

Gereisd in januari 2006

• 3ottenheim20-09-2005

Valt heel erg tegen, de ligging is mooi maar het hotel is heel oud zowel van binnen als van buiten, de kamers stinken! echt geen aanrader. Hadden gelukkig maar voor 3 nachten geboekt.

Gereisd in september 2005

Vakantiepark Punta info