Géén boekingskosten

KroatiëKvarnerVeli Losinj

8.2FantastischScore uit 20 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

20 Reviews over Punta

• 7Lidia02-08-2019

Komt er al jaren.

Prachtige omgeving de foto die jullie op de website gebruiken klopt niet alles is vervallen bij het zwembad er staan hekken omheen dit is al een jaartje of 5! Het nieuwe gedeelte is mooi en ook het nieuwe zwembad wat een stukje verder ligt. Jammer dat jullie foto's gebruiken die niet meer van deze tijd zijn.

• 7Onderkomen
  • 9Fam. Sitompul04-09-2011

Fantastische plek

Hotel en appartementen liggen direct aan de zee. Op diverse plekken zijn tegen betaling ligbedden en parasollen te huur. Kamers zeer comfortabel en worden dagelijks schoongemaakt. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Dorpje Veli Losinj is op 5 minuten loopafstand. Leuke restaurantjes aan de haven. Ook de dagelijkse boodschappen (bakker, slager, supermarktje) zijn op loopafstand te bereiken. Voor oudere kinderen (12-18 jaar) is behalve zon en zee weinig vermaak.

• 8Onderkomen
  • 9Marianne07-08-2009

Schitterende plek

Het park en de appartementen zijn heel mooi. Superservice, elke dag schone handdoeken, elke dag werd het appartement schoongemaakt. Het is een heel rustig park wat meer geschikt is voor mensen met kleine kinderen, voor tieners is er niet veel te beleven. Er zijn voornamelijk Slovenen en Italianen en maar heel weinig Nederlanders want hhet contact met anderen moeilijk maakt. Maar voor een weekje is het een aanrader.

• 9Onderkomen
  • 7Fam. Vermeer08-01-2009

Prima hotel!

Wij hebben een super vakantie gehad. De kinderen hebben zich uitstekend geamuseerd, animatie was ok. Kamers netjes, personeel was vriendelijk (op een enkeling na). Zwembad netjes verzorgd, wel zout water!

Wij waren 14 dagen daar, en eerlijk gezegd waren we het restaurant na vier dagen al zat. Het menu rouleerde om de 4 dagen, als je dan 14 daar bent, is dat iets minder.

Wijzelf zullen nooit twee keer naar dezelfde vakantiebestemming gaan, maar dat ligt niet aan hotel Punta.

• 7elselina 15-08-2008

hele fijne vac jammer van het animatie team

wij hebben in het appartement gedeelte gezeten en was met 1 woord super er werdt er iedere dag gepoetst en kregen we ook iedere dag schone handoeken echt een grote compliment voor de cleaning ladys een grote domper voor ons was de animatie heb het echt nog nooit zo slecht mee gemaakt die meiden waren alleen maar maar bezig met hun zelf en niet met de gasten echt jammer maar verder raadt ik iedereen aan omdaar een keer naar toe te gaan

• 10jack10-08-2008

heerlijke vacantie

prachtige ligging van het hotel moet alleen 53 treden af om bij het strand te komen klantvriendelijkheid vonden wij prima moet wel proberen met deze mensen in hun taal wat te bestellen alleen jammer dat er geen airco is de laatste 2 weken was het boven de 30 graden over het eten hebben wij niets te klagen gehad voor iedereen is er wel wat bij wat je eet heerlijke vacantie gehad

• 8Liesbeth05-08-2008

Geweldige vakantie gehad

Met zoon geweest en me goed vermaakt en lekker gegeten in de mooie omgeving. Enkele wat onvriendelijke/gespannen mensen bij hotelpersoneel, maar het overgrote deel was vriendelijk en behulpzaam. jammer inderdaad dat er geen airco op de kamers was, daarvan hadden wij alleen de eerste dag last, daarna was het goed te doen met temperaturen van rond de 25 graden in juli 2008. Afrader is restaurant dat na de kerk aan een punt ligt. Daar moesten we ongevraagd 5 kuna voor het bestek betalen. In het dorp is een supermarkt en ook verschillende kleine winkeltjes.

• 8Rokima23-07-2008

Prima hotel

We hebben het prima gehad. Het eten was goed. Dichtbij zee en zwembad. Een groot nadeel was dat er geen airco op de kamer was.

• 8speerstra02-06-2008

wij zijn van 23 mei tot en met 1 juni in hotel punta geweest.De omgeving is er prachtig,je kunt er veel wandelen. De havens zijn er erg leuk en je kunt er lekker eten en drinken.Dit is zeker de moeite waard en naar dit land(kroatiie)gaan we zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Gerhard Reismüller28-01-2008

Die neu renovierten Apartments sind geräumig, sehr sauber und modern ausgestattet. Die Anlage liegt direkt am Strand (nur Felsenplateus) und das Meer ist traumhaft. Der Pool ist zwar groß aber nicht besonders sauber. Insgesamt ist die Anlage wirklich zu empfehlen

• 10Onderkomen

• Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)