Hotel Grbica Residence

3 reviews over Hotel Grbica Residence in het Nederlands

Heel erg apart

Peter
18-9-2012

Na valse start (wiebelend bed en geen (toegezegd) balcon) andere kamer. Beter bed en met druivenranken bedekt belacon. Grote kamer, prima badkamer. Vooral badkamer wel aan renovatie toe. Aankomst tijdens Kroattische siësta wel wat problematisch. Zoeken waar, een telefoonnummer bellen etc. Bij aankomst na 17.00 uur is alles weer open. Leuk ontbijt met eigen druiven. Al met al best een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Sep 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Ik ken de eigenaar persoonlijk, Giovani doet heel erg zijn

Vlado Haljer
1-2-2006

Ik ken de eigenaar persoonlijk, Giovani doet heel erg zijn best maar draaft zichzelf weleens voorbij. Ik ben op Losinj geboren,omgeving van het Hotel ziet er goed uit, maar wat hij daarvoor biedt zijn de westerse prijzen het zeker niet waard

Gereisd Anders in februari 2006
2005

Not worth your money, 1/2 price would be fair

Dean
22-8-2005

Not worth your money, 1/2 price would be fair. Water in small pool dirty, childrens playground not taken care of at all. They try to simulate slow food service, but the food is very average. Nice staff.

Gereisd Anders in Mon Aug 22 2005 19:40:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grbica Residence in Veli Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grbica Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.