Kleine hotelsWeer vandaag34°22°

2 reviews over Hotel Dolphin Suites in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Fam. Zwolle
18-5-2019

Ik kom hier nu voor het derde jaar. Dit keer met mijn twee volwassen dochters en ook zij ervaren dit hotel als zeer gemoedelijk. Fijne luxe kamers. Vriendelijk personeel en eigenaar. Heerlijk gevarieerd ontbijt waar de eieren op elke manier die je maar wilt vers bereidt wordt. Tip: trek je niet teveel aan van weerberichten want op het eiland is het al snel heerlijk terrasweer. Elke dag ontbeten op het terras terwijl er 17 graden gemeld werd op de weersites. Wij komen graag nog eens weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijk ontspannen verblijf.

Smit
24-8-2017

Het is een goed hotel met kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Het is er schoon en de bedden zijn heerlijk. Het personeel en eigenaar doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Je krijgt er een uitgebreid ontbijt. Alles is vers. Zelf werkend in de kinderopvang vond ik het fijn om een hotel te hebben zonder kinderen. Zo kwam ik optimaal tot rust. ;)

Gereisd Met partner in april 2017

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin Suites in Veli Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.