Hotel Balatura

2 reviews over Hotel Balatura in het Nederlands

een droomhotel

Stijn
16-9-2010

Mensen die zeggen dat dromen niet bestaan zijn duidelijk nog niet naar hotel Balatura geweest. Dit hotel is werkelijk een droom. Hier krijg je geen gewone service, maar vriendschap. Eigenaar Gordan staat altijd klaar voor uitleg en tips. Het hotel is met veel liefde en smaak ingericht, oude materialen en modern comfort gaan hier hand in hand. De staff is super vriendelijk en behulpzaam. Alles wat je hier eet en drinkt komt uit de streek of is huisgemaakt. De afwezigheid van een zwembad stoort zeker niet, want op 5km heb je het strand en de zee. Dit hotelletje is zeker een aanrader voor mensen die houden van rust en kleinschalige hotels. Wij gaan absoluut terug!

een droomhotel

Stijn
16-9-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balatura in Tribalj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balatura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balatura scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.