Reviews over Smoljanac

fantastische plek op ong. 6 km van Plitvice-meren.

Boeli,
    20-6-2013

Zeer mooie locatie met een fantastisch uitzicht. In het dorpje is een klein winkeltje waar u bij binnenkomst langs komt. In de omgeving zijn genoeg mogelijkheden om te eten maar daar heeft u wel eigen vervoer voor nodig.

Een zeer schappelijke prijs. Ontbijt 5 euro was goed. Wij verbleven op nr. 81A, zijn broer ook Zafran heeft ook een BB in dezelfde straat op nr. 88.

Gezellig en schoon appartement.

Marieke van Berkel,
    17-7-2012

Mooi appartement op 5 min. rijden van de plitvic meren. We hadden met 2 stellen een 4 -persoons appartement. Airco was aanwezig, erg fijn!. Een aardige gastvrouw die graag iets extra's voor ons deed, zoals een typisch kroatisch gerecht bakken, wat extra's bij het ontbijt enz. Fijn verblijf gehad!

Een leuk verblijfplaats

Irma,
    19-9-2011

Een leuk pension in een rustige mooie omgeving.

De kamer is goed en schoon, en leuk ingericht met balkon.

En een massage douche hadden we.

We konden ter plekke ontbijt bij nemen, wordt niet veel gedaan, dat kon je bij de 1e keer merken. Maar de 2x keer was het goed.

Voor 5 euro pp.

De eigenaar was een aardige jongeman die aardig en behulpzaam was.

Aan de overkant had je een klein winkeljte maar die was erg duur.

Je zit heel dicht bij de Plitvice meren, en buiten het dorpje keus om te eten en boodschappen te doen. Een aanrader.

Smoljanac scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews