Reviews over Silo (op Krk)

comfortabel met schitterend uitzicht

Leen Snoei,
    2-7-2012

ruim en compleet ingericht appartement, tuinstoelen op terras ontbreken. Prima bedden. schoonmaak en wisseling van handdoeken prima extra service. Silo is een rustig dorp met een op het eiland centrale ligging.

Relax

roberfant,
    24-8-2011

Rustig appartement, wij zijn er nu tweemaal geweest in het na seizoen dus waren de enige die in Loncar logeerde. Geen last gehad van geluidsoverlast o.i.d. ook qua privacy niets te klagen. Het is allemaal wel erg basis ingericht, maar wat wil je voor die prijs. Omgeving is super en alles is, als je dat wil, op loopafstand. Maar aangezien je toch met de auto ben is het meer dan prima te doen met de auto :)

Eigenaren, man en vrouw, zijn erg aardig en super behulpzaam.

Leuke vakantie gehad!

Silo (op Krk) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews