Hotel Marina

• Sauna

14 reviews over Hotel Marina

• 7Benny30-09-2014

Leuk hotel aan de zee

Hotel Marina is een fijn hotel in Selce. Er is een grote parkeerplaats voor auto's aanwezig. Op de kamer is een koelkast(minibar) en kluisje aanwezig. De bedden zijn hard en met een lattenbodem. Airco werkte goed. De badkamer was erg ruim. Er was een massagedouche aanwezig met een bad. Alleen het spatscherm was niet goed afgekit, zodat er wel eens een overstroming kon ontstaan. Het ontbijt was erg lekker en gevarieerd en werd goed bijgevuld. (mooi uitzicht over zee) We hebben ook een keer gedineerd. We konden kiezen uit de kaart of in buffetvorm. We hebben gekozen voor het laatste en het was erg lekker. Je mag gratis gebruik maken van de ligbedden die op de betonnen platform liggen

Gereisd met partner in september 2014

• 2Marc01-09-2011

Staking in juli 2011

Na 1 dag ter plaatse kregen we te horen dat het personeel 6 maanden niet betaald was geweest en daarom in staking ging. Het gevolg was geen maaltijden meer en geen hotelservicevoor de rest van ons verblijf. Informeer u of dat alles ondertussen is opgelost voordat u boekt voor dit hotel

Gereisd met partner in juli 2011

• 9henk en ria24-06-2010

Goed hotel met een mooi uitzicht

De ligging van het hotel is prachtig. Boek een kamer met balkon en geniet van het mooie uitzicht. prima ruime kamers, vriendelijk personeel en goede maaltijden in buffetvorm

Gereisd met partner in april 2010

• 9Charles04-10-2008

Uitstekend hotel !

Centraal gelegen om uitstappen te doen naar bv: Plitvice, Krk, Venetie, NP Paklenica enz..

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9Frans en Nina03-10-2008

Een echte aanrader!

Zeer goed hotel met een uitstekende keuken en goede kamerservice. Het hotel is bovendien ook prachtig gelegen, vlak aan zee, wat vanop het ruime terras mooie uitzichten oplevert. Uitstekende ligging voor uitstappen. Beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Charles & Suzy10-09-2008

Voor herhaling zeker vatbaar.

Mooie modern hotel, mooie kamer en badkamer, goede airco ,goede ligging , lekker eten , goede service , vriendelijke bediening .

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Sandra18-08-2008

Een uitstekend hotel. Echt een aanrader!

Personeel was vriendelijk, lekker ruime kamer met goede ruime bedden en mooie badkamer. Alles netjes en schoon. Ligging direct aan de zee. Het eten is ook erg goed!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8marja06-07-2008

rustig

Een heerlijk rustig hotel. Mooie kamers en goed te eten. Het is plate service maar daar is niets mis mee. Zit meestal wel iets tussen wat je lust (keuze uit 3 per gang Het is tussen twee dorpen in en dat is te lopen maar als het druk genoeg is rijdt er een treintje (tegen vergoeding) Vriendelijk personeel en omdat het niet zo groot is , is het ook wat gemoedelijker. Het enige minpuntje is dat er geen zwembad is en dat het plateau bij de zee niet zo groot is. Zeker als de strandbedden er ook staan. al met al zou ik er zeker nog een keer heen gaan als we die kant weer op gaan

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Wil en Hermine de Haas28-05-2008

Fantastich goed hotel mooi gelegen aan de kust met uitzicht op zee en het eiland Krk. Keurige mooi ingerichte ruime kamers. Vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend van kwaliteit. Plate service weliswaar maar dat heeft als voordeel dat je warme eten ook echt warm wordt opgediend. Lekker toch! Dit hotel is een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Tom04-07-2007

Hadden en rondreis geboekt bij Touroperator met de auto, kwamen ook in dit hotel alszijnde een 4 hotel. Onze indruk was echt zeer goed, kamers keurig groot, schoon, netjes ingericht, alles aanwezig, ja zeker 4. Eten was plate service maar echt van een heel goede kwaliteit, mensen waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader, ligt tussen twee plaatsen in waar je heel gemakkelijk naar toe kunt lopen als wandeling. Wij vinden dit hotel een echte aanrader, voor gezinnen met kinderen iets minder, geen echt strand aanwezig. Voor ouderen een echt luxe hotel, gaan zeker nog eens terug.

Gereisd in juli 2007

Hotel Marina info