Appartement Trauber

Appartement
Appartement Trauber

We hebben een aantal aanbieders voor Trauber voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Trauber in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

ingrid
22-7-2010

Het is een mooi apartement, van alle gemakken voorzien. Heerlijke vakantie gehad en we zijn van plan om hier zeker nog een keer heen te gaan en denk erover om volgend jaar hier weer te boeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trauber in Rudanovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trauber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.