Appartement

3 reviews over Appartement Rab in het Nederlands

1 woord GEWELDIG

Nancy Heutjens
8-12-2011

Wij hebben dit appartement op de valreep gevonden en wat waren wij daar blij mee. Appartement is van een Nederlander die al jaren op RAB woont. Hij leeft voor zijn gasten waardoor je er een heel warm welkom ervaart. Kamers zijn enorm groot en prima ingericht. Een van de weinige of volgens mijn enige appartment met zwembad.

Wij waren met onze boot naar RAB gereden en daar te water gelaten. Prima geregeld en super fijn varen rond het eiland. In de haven, 2 minuten lopen, kun je je boot neerleggen aan een boei.. RAB is het eiland met de meeste zonuren dus bijna altijd goed weer... Eigenaar geeft je goede tips wat je allemaal kan doen op het eiland.... ECHT SUPER ACCOMODATIE...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Toplocatie, 2 minuten van zee.

fam. Bruggenwirth
6-10-2008

Bijzonder mooi appartement met een geweldig uitzicht op zee. Strans is op 2 minuten lopen. Zeer gezellige huiselijke sfeer. Met regelmaat wordt er een barbeque georganiseerd.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi eiland, het appartement "Deltas Appartmani" in

Henk Kruis
31-5-2008

Zeer mooi eiland, het appartement "Deltas Appartmani" in Banjol is prima. Eén van de weinige appartementen met een zwembad. Het eten in Banjol is uitstekend. Nog nooit zulk helder water gezien.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Rab voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• AdresObala Petra Kre Imira IV/ 4 51280(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rab in Rab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.