Camping Padova 3

Camping Padova 3
7,2

14 reviews over Camping Padova 3 in het Nederlands

Super gezellige en gemoedelijke camping!

Saskia Smit
15-9-2018

De reviews waren van voorgaande jaren niet goed en ook minimaal dus wij waren benieuwd. Maar inmiddels zitten we nog steeds blij verrast na een fantastische vakantie op deze camping weer thuis. De ligging is top, het stadje Rab ligt vlakbij en met een bootje erheen was gaaf om te doen. Ook lopend ben je er zo. Op de camping zelf is van alles te doen maar niet mega te druk of schreeuwend hysterisch. Ook geen vervelende dronken jeugd omdat de camping niet heeel groot is. Maar de jeugd zocht elkaar wel op en hadden een leuke chillplek. Gewoon leuk met de ouders savonds jong en oud door elkaar. Met entertainment, ook top! De voorzieningen zijn goed, er is een supermarktje, wat eetgelegenheden, niks over te klagen. Wij hebben fietsen via de camping gehuurd en konden op die manier de omgeving verkennen. Prachtig! Als je een 5 sterren camping zoekt met disco's glijbanen en meer van dat soort dan moet je hier niet zijn maar anders: aanrader!

Davor Šunjić GM Padova Camping Resort, Campsite Manager, 25-9-2018

Dear

Thank you for your amazing review! It is wonderful to hear such positive feedback about your stay with us,we are glad to hear you have enjoyed our fascilities and recognized our location with unique view of attractice historic town of Rab wich is only 30 min walk by distance and just few steps away from the beach.

I hope we will have the pleasure of welcoming you back at Padova Camping Resort

Warm regards,

Davor Šunjić

GM Padova Camping Resort

Nooit meer, camping vuilnis

Mr. Camper
2-7-2018

Overvolle camping, waarbij de caravans elkaar bijna raken.

Wij kregen een plek naast een oude woning, met betonnen muur waarachter een grote hoop afval lag en op de plek zelf lag ook nog afval.

Wat ik wel goed vond is dat de receptie 's ochtends al om 7:00 uur open was zodat we na 1 nacht op tijd konden vertrekken.

Het restaurant naast de camping, dus niet op de camping, was zeer goed.

Davor Šunjić, Campsite Manager, 6-8-2018

Thank you for booking Padova Camping Resort

and for taking the time to share your comments. We are terribly sorry to hear your experience was not a pleasurable one.

We hope that you will give us another opportunity to create a memorable experience for you.

With warmest regards,

Davor Šunjić

Padova Camping Resort

General Manager

Heerlijke vakantie

Miriam
17-7-2017

Wij hadden van te voren een plaats gereserveerd op veld A. We stonden met onze tent vlak bij de zee, geweldige plaats. Het toiletgebouw is keurig schoon en goed heet water. De zee is mooi met een iets te klein zandstrand, maar voor kleine kinderen ideaal omdat het zeker 50 meter duurt voordat het diep wordt. Restaurant op de Camping was super.

Vuilnis wordt elke dag opgehaald en Containers gewassen, dus geen stank!

De winkel oke, wij vonden het personeel niet erg aardig :-(

De dames bij de receptie zijn uitermate beleeft en zeer behulpzaam. Rab is een mooie stad en via het voetpad langs de zee uitermate geschikt om een paar keer naar toe te lopen en natuurlijk de watertaxi. ca. € 2,00 voor volwassenen.

Kinderen halve prijs.

Geen zwembad, maar wel wel kinderanimatie (duits en engels) en s morgen in de zee aquagym.

Wij hebben met onze kinderen ( 20 en 13) een heerlijke vakantie gehad!

Leuke gezellige gemoedelijke camping

pannes28
27-10-2016

Ik zie enkele negatieve recenties, dus niet heengaan als je als Nederlander disco, zwembad, grote stranden, mega campings etcetra zoekt. Dan betaal je ook de hoofdprijs en is de kans aanwezig dat je dronken jeugd tot laat aantreft. Ook hier is het personeel vaak aan het werk voor de pegels en niet altijd even vriendelijk.

Wel heengaan als je een leuke prijs wil betalen en een gemoedelijk/gezellige camping wil bezoeken. Dichtbij Rab waar je via een boottaxi in een leuke ambiance heen- en weer kunt varen (voor 4 volwassenen, 2 kinderen en een baby waren wij ongeveer €10,- voor enkele reis kwijt).

Op de camping zijn verschillende soorten plekken beschikbaar, ook velden, kijk daarom op tijd waar je wil staan (google earth etc) en reserveer (gaan wij ook doen dit jaar). . ...

Veel plezier

niet weer

Familie Van Dijk
15-6-2016

sanitair ,winkels en restaurants waren in orde,maar de plek waar we stonden niet. Wij stonden op nr 8 en familie op 9.Beide met caravan. we zouden ruime open plekken hebben maar we stonden pal achter een hoge muur ,er was een bakkerij achter gebouwd,die wordt laat in de avond opgestart en je hoort constant het gegooi van de broodkratten,draaien van de deegmachines ,hard gepraat en gelach en als het brood klaar is wordt het in bestelauto's geladen die hard de deuren dichtgooien om 06.00 Ook sta je op nr 9 pal naast een bar/restaurant,bezoekers daarvan lopen dwars door de voortent en om 08.00 ging daar de muziek hard aan,sliep je eindelijk net 2 uur,dit ging door tot bijna middernacht. Nr 9 bleek dus ook eigenlijk nog eens een tentenplaats te zijn,grond vol kuilen en afgezaagde boomstronken. Nr 2,3,4,5,6,7,8,en9 hebben het meest overlast van de bakkerij. Camping eigenaar is een paar keer langs geweest maar kon het probleem niet oplossen. Optie was andere plek ,midden in de zon en dat met een hitte golf. Vakantie uitgezeten daar,volle pond betaald,waren de duurste plekken,was het niet waard. Thuis eindelijk de nacht doorgeslapen.

Nooit meer

Vandommelen
7-9-2013

Onvriendelijk bij receptie. Drukke zeer rumoerige camping. Verschillende gradaties in prijzen afhankelijk van waar je gaat staan. S' nachts tot 2 uur lawaai. Camperservice slecht geregeld. Kortom, een nacht en ze zien ons hier nooit meer. Rab is trouwens een groot center parcs, weinig origineels te vinden.

Mooi gelegen camping

M
8-9-2011

De camping ligt in Banjol. Aan de andere kant van de baai ligt de stad Rab. Je kunt hier met een watertaxi a 1 Euro naar toe. Echt een aanrader. Mooi kindvriendelijk strand. je kunt bootjes huren en voor de wat oudere kinderen is er een soort springkussen in het water. Veel excursie mogelijkheden. Op de camping zijn winkels, ijs stalletjes en restaurants. Toch is het niet overweldigend. Ook komt er geregeld een groent en fruit man op het marktpleintje. Er zijn nieuwe maar ook wat verouderde sanitair gebouwen. Maar allemaal goed schoon.

Goede camping

Antonia
27-6-2011

Goede camping schoon sanitair waren hier half juni wel erg druk Kroaten bleken vakantie te hebben ivm aantal feestdagen stonden met tent aan strand naast restaurant. Genoeg schaduw winkels voor levensmiddelen en bakker heerlijk vers brood.

2008

Enkel voor campers?

J. Jensen
25-10-2008

In juli 2008 rond 21u30 toegekomen, onze reservering bleek niet geldig aangezien we geen camper hadden maar tenten (dit stond echter niet op de bevestiging die we in mei hadden ontvangen). Nog enkele plaatsen vrij naast het sanitair of de weg, onze gekozen plaats bleek gedwarst te worden door een betonnen goot, zeer gevaarlijk met een tent! Aangezien ze onze identiteitskaarten niet wilden teruggeven (was net na 22u, de sluitingstijd van de receptie) moesten we er wel overnachten, in een bijzettentje en de auto. De volgende morgen teleurgesteld afgedropen en een andere camping gezocht. Het personeel was bijzonder onvriendelijk tegenover ons. Maar het eiland is een absolute aanrader!!

Moet eerst inschrijf geld betalen WAAROM. p.p.

w.mulder
21-9-2008

Moet met de boot over 2 keer enkele reis a 44 Euro.

Sanitair niet bijzonder oud schoonmaak redelijk.

De meterkast gaat op slot maken ze weer open als je bij het weggaan betaald hebt ?????

Hebben drie prijsklassen van plaatsen.

Zijn naar het strand aan het einde van het eiland geweest vlak bij de andere camping.

Zeer goed en lekker strand en doorwaadplaats ook voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Padova 3 in Rab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Padova 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.