Camping Padova 3

12 reviews over Camping Padova 3 in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Miriam
17-7-2017

Wij hadden van te voren een plaats gereserveerd op veld A. We stonden met onze tent vlak bij de zee, geweldige plaats. Het toiletgebouw is keurig schoon en goed heet water. De zee is mooi met een iets te klein zandstrand, maar voor kleine kinderen ideaal omdat het zeker 50 meter duurt voordat het diep wordt. Restaurant op de Camping was super.

Vuilnis wordt elke dag opgehaald en Containers gewassen, dus geen stank!

De winkel oke, wij vonden het personeel niet erg aardig :-(

De dames bij de receptie zijn uitermate beleeft en zeer behulpzaam. Rab is een mooie stad en via het voetpad langs de zee uitermate geschikt om een paar keer naar toe te lopen en natuurlijk de watertaxi. ca. € 2,00 voor volwassenen.

Kinderen halve prijs.

Geen zwembad, maar wel wel kinderanimatie (duits en engels) en s morgen in de zee aquagym.

Wij hebben met onze kinderen ( 20 en 13) een heerlijke vakantie gehad!

Oude reviews (archief)

Leuke gezellige gemoedelijke camping

pannes28
27-10-2016

Ik zie enkele negatieve recenties, dus niet heengaan als je als Nederlander disco, zwembad, grote stranden, mega campings etcetra zoekt. Dan betaal je ook de hoofdprijs en is de kans aanwezig dat je dronken jeugd tot laat aantreft. Ook hier is het personeel vaak aan het werk voor de pegels en niet altijd even vriendelijk.

Wel heengaan als je een leuke prijs wil betalen en een gemoedelijk/gezellige camping wil bezoeken. Dichtbij Rab waar je via een boottaxi in een leuke ambiance heen- en weer kunt varen (voor 4 volwassenen, 2 kinderen en een baby waren wij ongeveer €10,- voor enkele reis kwijt).

Op de camping zijn verschillende soorten plekken beschikbaar, ook velden, kijk daarom op tijd waar je wil staan (google earth etc) en reserveer (gaan wij ook doen dit jaar). . ...

Veel plezier

niet weer

Familie Van Dijk
15-6-2016

sanitair ,winkels en restaurants waren in orde,maar de plek waar we stonden niet. Wij stonden op nr 8 en familie op 9.Beide met caravan. we zouden ruime open plekken hebben maar we stonden pal achter een hoge muur ,er was een bakkerij achter gebouwd,die wordt laat in de avond opgestart en je hoort constant het gegooi van de broodkratten,draaien van de deegmachines ,hard gepraat en gelach en als het brood klaar is wordt het in bestelauto's geladen die hard de deuren dichtgooien om 06.00 Ook sta je op nr 9 pal naast een bar/restaurant,bezoekers daarvan lopen dwars door de voortent en om 08.00 ging daar de muziek hard aan,sliep je eindelijk net 2 uur,dit ging door tot bijna middernacht. Nr 9 bleek dus ook eigenlijk nog eens een tentenplaats te zijn,grond vol kuilen en afgezaagde boomstronken. Nr 2,3,4,5,6,7,8,en9 hebben het meest overlast van de bakkerij. Camping eigenaar is een paar keer langs geweest maar kon het probleem niet oplossen. Optie was andere plek ,midden in de zon en dat met een hitte golf. Vakantie uitgezeten daar,volle pond betaald,waren de duurste plekken,was het niet waard. Thuis eindelijk de nacht doorgeslapen.

Nooit meer

Vandommelen
    7-9-2013

Onvriendelijk bij receptie. Drukke zeer rumoerige camping. Verschillende gradaties in prijzen afhankelijk van waar je gaat staan. S' nachts tot 2 uur lawaai. Camperservice slecht geregeld. Kortom, een nacht en ze zien ons hier nooit meer. Rab is trouwens een groot center parcs, weinig origineels te vinden.

Mooi gelegen camping

M
    8-9-2011

De camping ligt in Banjol. Aan de andere kant van de baai ligt de stad Rab. Je kunt hier met een watertaxi a 1 Euro naar toe. Echt een aanrader. Mooi kindvriendelijk strand. je kunt bootjes huren en voor de wat oudere kinderen is er een soort springkussen in het water. Veel excursie mogelijkheden. Op de camping zijn winkels, ijs stalletjes en restaurants. Toch is het niet overweldigend. Ook komt er geregeld een groent en fruit man op het marktpleintje. Er zijn nieuwe maar ook wat verouderde sanitair gebouwen. Maar allemaal goed schoon.

Goede camping

Antonia
    27-6-2011

Goede camping schoon sanitair waren hier half juni wel erg druk Kroaten bleken vakantie te hebben ivm aantal feestdagen stonden met tent aan strand naast restaurant. Genoeg schaduw winkels voor levensmiddelen en bakker heerlijk vers brood.

Enkel voor campers?

J. Jensen
    25-10-2008

In juli 2008 rond 21u30 toegekomen, onze reservering bleek niet geldig aangezien we geen camper hadden maar tenten (dit stond echter niet op de bevestiging die we in mei hadden ontvangen). Nog enkele plaatsen vrij naast het sanitair of de weg, onze gekozen plaats bleek gedwarst te worden door een betonnen goot, zeer gevaarlijk met een tent! Aangezien ze onze identiteitskaarten niet wilden teruggeven (was net na 22u, de sluitingstijd van de receptie) moesten we er wel overnachten, in een bijzettentje en de auto. De volgende morgen teleurgesteld afgedropen en een andere camping gezocht. Het personeel was bijzonder onvriendelijk tegenover ons. Maar het eiland is een absolute aanrader!!

Moet met de boot over 2 keer enkele reis a 44 Euro.

Sanitair niet bijzonder oud schoonmaak redelijk.

De meterkast gaat op slot maken ze weer open als je bij het weggaan betaald hebt ?????

Hebben drie prijsklassen van plaatsen.

Zijn naar het strand aan het einde van het eiland geweest vlak bij de andere camping.

Zeer goed en lekker strand en doorwaadplaats ook voor kinderen.

Wij waren in juli op camping Padova met de tent. Aangename camping waar je zelf je plaats mag kiezen, wij vonden een leuke plaats met zicht op zee en ruimte genoeg om ook de wagen aan de tent te plaatsen. Het sanitair was altijd proper en wij hebben nooit moeten wachten om te douchen. In tegenstelling wat op hun website staat mag je wel barbecuen met houtskool! Je kan zelfs houtskool kopen in hun suppermarkt, het vlees aanbod is beperkt. Helaas kregen we te maken met de bora(wind) die elke dag toch wel in zekere mate aanwezig was en onze tent dooreen raasde. Wij zijn daarom veel vroeger uit Rab vertrokken dan we voorzien hadden. Hou ook rekening met de lange wachttijden aan de ferry, 1 tot 2 uur is niet uitzonderlijk en de prijs van een enkele rit met 2 personen en de auto kost 105 kuna

Wij stonden niet op de heuvel maar aan het weggetje naar zee, tegenover de heuvel. Op de heuvel erg mooi uitzicht en schaduw, maar bij veel wind (bora) een hele slechte plek. Na 1 avond en nacht bora stond er geen tent meer! Verder prima camping, redelijk sanitair (1 nieuw gebouw en 2 oudere gebouwen) wel goed schoongehouden. Wij waren er van 12/7 tot 3 aug. dus de grote intocht der Italianen hebben we gemist.

Wel heel veel Duitsers, Slovenen en Oostenrijkers. Relatief weinig Nederlanders. Leuk strand met groot afgezet zwemgedeelte. Goede mogelijkheden om een boot voor anker te leggen (aan de kade tegen betaling)

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen per boot.

Prijs/kwaliteit is goed. Vriendelijke mensen bij de receptie. Voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Padova 3 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Padova 3 in Rab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Padova 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Padova 3 scoort een 7.73 uit 10 op basis van 13 reviews.