Hotel Eva Sunny Hotel & Residence by Valamar

Hotel Eva Sunny Hotel & Residence by Valamarsterster

8Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Rab

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Eva Sunny Hotel & Residence by Valamar?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Eva Sunny Hotel & Residence by Valamar voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Eva Sunny Hotel & Residence by Valamar

• 9Vandurme-Larsen20-07-2008

2 blijde Belgen

Net terug van Hotel Eva op het prachtig eiland RAB dit was onze 4 de vakantie in Kroatie en tevens onze beste,helaas aan alle mooie liedjes komt een einde . goede ligging , zeer goed eten , nette kamers goede service kortom alles was perfect volgend jaar gaan we zeker terug

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Maarten21-01-2007

Wij zijn afgelopen zomer op advies van Touroperator in dit hotel geweest en hebben nu alweer onze reservering voor dit jaar gemaakt. Dit hotel heeft een zeer mooie ligging en een goede keuken. Kamers zijn netjes. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee, werkelijk fantastisch. Het eiland Rab is niet groot maar wel heel mooi. We hebben fietsen gehuurd bij het naastgelegen hotel Carolina. De stad Rab is zeer pittoresk, al met al een vakantie die zeer goed bevallen is en dus voor herhaling vatbaar. Ook over Touroperator zijn wij zeer te spreken: Deze mensen hebben echt oog gehad voor onze vakantiewensen en daar het advies op afgestemd.

Gereisd in januari 2007

• 7Mw.H.Verheem03-01-2007

in augustus 2006 zijn we er geweest, werkelijk een super hotel.voor maar 18 euro per nacht, incl.ontbijt en avondeten, en zelfs drankjes bij het avondeten inclusief!! Onze zoon van 11 jaar ging zelfs voor niks mee!! Hotel geboekt via nederlandse organisatie die gespecialiseerd zijn op Rab. Van hotel personeel hoorde wij dat deze organisatie hier al 4o jaar komt en een goede naam heeft opgebouwd.De reis was inderdaad van begin tot eind perfect door hen geregeld.Dit jaar gaan we weer, Rab is echt geweldig!!

Gereisd in januari 2007

0 tips over Hotel Eva Sunny Hotel & Residence by Valamar