Hotel Carolina ***

Hotel Carolina
8,3

Weer vandaag4°-2°

4 reviews over Hotel Carolina in het Nederlands

Ligging is geweldig, prachtige natuurlijke beaches (rots en kiezels), in nabijheid ook vele andere strandjes in prachtige baaien (lopend of met fiets bereikbaar). Hotel was zeer goed. Lekker eten (buffetten), goede kamers met balkon (wij hadden kamer met zeezicht, zeer mooi uitzicht). Buitenbar prima. Goede indeling van het hotel, mooie opzet buiten terras en zwembad. Avondentertainment zorgt voor sfeer.

Enig nadeeltje (niet veel last van gehad met raam dicht slapen): enig geluid (dag en nacht) van ongeveer 150 meter verderop gelegen kleine waterzuiveringsinstallatie. Dit is echter geen reden om niet nogmaals deze kamer in dit geweldige hotel met z'n superieure ligging te kiezen.

goed hotel mooi gelegen op eiland Rab op het schiereiland

Sophia Versluijs, 10-5-2008

goed hotel mooi gelegen op eiland Rab op het schiereiland kalifront nabij Rab stad.

wij zijn hier zojuist 3 dagen geweest en hebben dit hotel bezocht tijdens onze rondreis.

Gelet op de prijs-kwaliteit was dit ondanks dat het een beetje voor ons een te groot hotel was toch een absolute aanrader.

moie kamers, vriendelijk personeel, gezellige bar, mooie stranden voor de deur en ook nog een heerlijk buitenbad.

Mooie ligging

R.Asselman, 16-1-2007

Mooie ligging.

Service liet wel een paar keer te wensen over.

Prijs/kwaliteit: ook hier wordt alles steeds duurder wat zeker niet ten gunste is voor het toerisme.

De kwaliteit van het eten is elke dag weer anders maar nooit slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Carolina voor je op een rij gezet:

Net hotel, goede ligging aan de Adriatische Zee, je kunt je boot kwijt in het haventje dat hoort bij het hotel, tegen vergoeding.

's morgens ontbijtbuffet, goed.

's avond": lijkt een beetje op gaarkeuken eten, maar het kost ook niet veel.

We hebben een aantal aanbieders voor Carolina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carolina in Rab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carolina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carolina scoort een 8.33 uit 10 op basis van 4 reviews.