Kleine hotelsWeer vandaag32°20°
9,4

5 reviews over Hotel Arbiana in het Nederlands

Een hotel om zeker te bezoeken.

Dave Van Calster
2-9-2010

Prachtige ligging in het historisch centrum, een zeer leuke tuin om te ontbijten en vriendelijk personeel. Men spreekt er Duits, Engel, Italiaans en Kroatisch.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Fantastische plek, heerlijk hotel

Willeke Koffrie
11-8-2009

Hotel Arbiana is het beste hotel van Rab, heeft een heerlijke tuin en je kan er fantastisch eten. De mensen zijn vriendelijk en service-gericht en de kamers zijn perfect. Alleszins een aanrader. Het is ook een heel romantisch hotel, zeer geschikt voor stelletjes/koppels. Wij waren er met een hele groep vrienden en dat was ook geweldig. Alleen al het lange tafelen in de tuin onder de bomen met de lampjes.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sprookjesachtig mooi gelegen, een superlokatie

Edith en Niek Wensing
9-8-2009

wij hebbn er een heerlijk verblijf gehad, alles perfect: de lokatie, het weer, de service, de mogelijkheden. Een aanrader.

Vakanties.nl

picturesque, historical, palmtrees, beautiful sea.

Mirriam van Ballekom
6-8-2009

Last year in September we spent some days in Arbiana. I had a lovely single room and my friends had a room with a sea-view. All rooms are decorated in a different colour. Refined kitchen. Nice lunches and diners are being served on the terrace, especially in the evening. Perfect and young staff. About 2 minutes walking from the hotel you can have a good swim and you have a beautiful sight over the sea. The ancient city is very clean and you can have a long walk across the seaside.

Historie, oorspronkelijk, fantastische kamers

Mirriam van Ballekom
6-8-2009

Het hotel ligt op de meest prominente plek van het historische stadje Rab. Het hotelpersoneel is jong, vriendelijk en behulpzaam en spreekt haar talen. De oorspronkelijke bouwstijl van het hotel is prachtig, de kamers zijn zeer luxe, en de direkte omgeving met haven, zand- en kiezelstranden, stadspleinen met palmbomen, geeft ontspannen vakantievertier.

Gereisd Met vrienden in juni 2009

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arbiana in Rab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arbiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.