Camping Baldarin

19 reviews over Camping Baldarin in het Nederlands

prachtige camping

kaky
11-8-2011

we zijn zo'n 3 weken op baldarin geweest, mooie camping en vooral rustig, heerlijk om te varen,mooie eilandjes en strandjes, maar wel goede waterschoenen aan te bevelen. je kunt er heerlijk eten, het menu is wat beperkt. alleen de toegangsweg is wel een probleempje, vooral met caravan{brede}. we zijn op de terugweg erg vroeg vertrokken dan is het te doen. el met al een geslaagde vakantie, zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met partner in juli 2011

prachtige zee

fam v/d berg
9-5-2011

Al 5 keer op Baldarin geweest. Het is heerlijk rustig. Ruime plaatsen. Veel privacy. De gereserveerde plaatsen zijn soms wel wat klein. Schonen toilletgebouwen. Voor kinderen is er geen annimatie, maar mijn kinderen vermaken zich evengoed wel, met snorkelen, zwemmen, vissen, badmintonnen, jeu de boulen, kleuren etc. Nadeel is dat er geen leuk dorpje met terasjes of winkeltjes in de buurt is. Boodschappen kan je gewoon op de camping doen, ze hebben een ruim assortiment en zijn niet duurder dan een grote supermarkt waar je ver voor moet rijden. Wij zijn een gezin met 3 kinderen, 12, 11 en 7 jaar oud.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Mooie omgeving

Sjouke en Stieneke Benthem
25-6-2010

Geweldige mooie ligging van de camping, met een boot de mooist afgelegen plekjes te ontdekken als je van rust en natuur houd moet je hier zijn, ruime plaatsen vlak aan zee dit jaar voor de tweede maal naar Baldarin

Gereisd Met partner in juni 2010

2007

vel ruime plaatsen op naaktgedeelte vlak aan zee

Tonny Wisman
3-12-2007

vel ruime plaatsen op naaktgedeelte vlak aan zee. Met een boot erbij is het voor ons het pradijs. Met de boot ben je in ongeveer 15 minuten in Mali Losinje. Dichts bijzijnde plaats is Osor 15 km maar wel een half uur rijden op 1 baans weg! Het ene restaurant is geweldig op naakt gedeelte aan zee, het terras ook heerlijke salades.Verder bij tennisveld is en hamburger/frite tent. Op 5 min lopen van ingang camping is een goed restaurant Pogana. Camping winkel van alles te koop niet duur.

Gereisd Familie in Mon Dec 03 2007 09:40:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping is prima, veel prive en natuur

Fam. Kinderen
6-8-2007

Camping is prima, veel prive en natuur. Geen problemen gehad op de camping. Er is maar 1 restaurant en na een week weet je echt niet meer wat je moet bestellen. Contant geld pinnen kan pas in het dorp Nerezine, zo'n 25 km. van de camping af. Als je van rust en natuur houd is het hier goed vertoeven. We gaan zeker nog eens terug. Kinderanimatie wordt aangeboden maar schijnbaar heeft niemand er behoefte aan.

Gereisd Familie in augustus 2007
2006

Prachtig gelegen camping vlak bij de zee met onbeperkte en

Francobollo
18-7-2006

Prachtig gelegen camping vlak bij de zee met onbeperkte snorkelmogelijkheden en volop zeilplezier langs de ontelbare mooie baaien ! Onberispelijk sanitair met alle voorzieningen. Echt een aanrader voor wie houdt van natuur, rust en water.

Gereisd Met partner in juli 2006

2005

Een heerlijke camping

Bergber
20-11-2005

Een heerlijke camping. 1/3 deel textiel en 2/3 deel naturistisch. Wij waren er begin augustus 2005 voor tien dagen. Het was druk, zonder reserveren kon je met een klein tentje zeker nog een plaatsje vinden, maar met caravan en/of bungalowtent was dat moeilijk. Dan lijkt mij reserveren wel gewenst. In Kroatië zijn alle campings groot, maar deze is prima te overzien. Op het naturistische deel heel veel plekken waar je tussen de bomen kunt staan zonder dat je direct bij je buurman op de lip zit. Op het textiel-deel sta je wat meer op elkaar. Een lange rotsachtige kuststrook met her en der kiezelstenen strandjes waar je prima de zee in kan. De camping ligt 15 km rijden van Nerezine, de dichtsbijzijnde plaats aan de doorgaande weg van Cres naar Losinj. Uitstekend sanitair, wordt bijna continu onderhouden.

Gereisd Anders in november 2005

camping is 15 km van de bewoonde wereld een zeer bochtige

Peter en Jose
23-8-2005

camping is 15 km van de bewoonde wereld een zeer bochtige een baans weg Sanitaire is zo goed als nieuw en wordt de hele dag door schoongemaakt De natuur en de zee zijn fantastisch maar door de zeer afgelegen ligging en campeerplaatsen ver van elkaar verwijderd zijn is de camping niet echt veilig te noemen veel problemen op de camping!erg jammer we gaan er niet meer heen! De leiding erg onaardig tegen jeugd willen ze liever niet!!

Gereisd Anders in augustus 2005

We zijn hier met tent+auto 2 weken geweest

C Beh
1-8-2005

We zijn hier met tent+auto 2 weken geweest. Je zit echt in 'the middle of nowhere'. Voordeel: midden in de natuur,nadeel: stuk rijden voordat je bij een stadje bent. Ik vond het een mooie camping met hele intieme kampeerplekjes (kleine hofjes,omgeven door struiken en bomen). Je zit dus niet zo op elkaars lip. Er zijn fijne kiezelstrandjes. Het sanitair is prima, wel weinig elektriciteits-aansluitingen, dus extra verlengsnoer meenemen! Supergoedkoop: 15-17 euro.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baldarin in Punta Kriza (Cres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baldarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.