Camping Baldarinstersterster

8.1Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Punta Kriza (Cres)

8.1Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

43 reviews over Camping Baldarin

• 8Bergber20-11-2005

Een heerlijke camping. 1/3 deel textiel en 2/3 deel naturistisch. Wij waren er begin augustus 2005 voor tien dagen. Het was druk, zonder reserveren kon je met een klein tentje zeker nog een plaatsje vinden, maar met caravan en/of bungalowtent was dat moeilijk. Dan lijkt mij reserveren wel gewenst. In Kroatië zijn alle campings groot, maar deze is prima te overzien. Op het naturistische deel heel veel plekken waar je tussen de bomen kunt staan zonder dat je direct bij je buurman op de lip zit. Op het textiel-deel sta je wat meer op elkaar. Een lange rotsachtige kuststrook met her en der kiezelstenen strandjes waar je prima de zee in kan. De camping ligt 15 km rijden van Nerezine, de dichtsbijzijnde plaats aan de doorgaande weg van Cres naar Losinj. Uitstekend sanitair, wordt bijna continu onderhouden.

Gereisd in november 2005

• 8Peter en Jose23-08-2005

camping is 15 km van de bewoonde wereld een zeer bochtige een baans weg Sanitaire is zo goed als nieuw en wordt de hele dag door schoongemaakt De natuur en de zee zijn fantastisch maar door de zeer afgelegen ligging en campeerplaatsen ver van elkaar verwijderd zijn is de camping niet echt veilig te noemen veel problemen op de camping!erg jammer we gaan er niet meer heen! De leiding erg onaardig tegen jeugd willen ze liever niet!!

Gereisd in augustus 2005

• 7C Beh01-08-2005

We zijn hier met tent+auto 2 weken geweest. Je zit echt in 'the middle of nowhere'. Voordeel: midden in de natuur,nadeel: stuk rijden voordat je bij een stadje bent. Ik vond het een mooie camping met hele intieme kampeerplekjes (kleine hofjes,omgeven door struiken en bomen). Je zit dus niet zo op elkaars lip. Er zijn fijne kiezelstrandjes. Het sanitair is prima, wel weinig elektriciteits-aansluitingen, dus extra verlengsnoer meenemen! Supergoedkoop: 15-17 euro.

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Camping Baldarin

1 vraag over Camping Baldarin

• Zokroverluc, 09-08-2016

Baldarin WiFi

hallo, heeft iemand een idee of ervaring dat er WiFI bereik is aan de mobilehuisjes op het naaktgedeelte.en hoe zit dat met het GSM bereik. het is wel vakantie, volledig zonder zullen er weinigen zijn die dit kunnen volhouden.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig