Camping Baldarin

Camping Baldarin
7,4

3 reviews over Camping Baldarin in het Nederlands

Nooit van ze leve meer. Met rokende banden pleite.

Andre
24-7-2016

Toegangsweg: Toen ik daar reed dacht ik dit moet naar de hemel leiden. 16km aaneengesloten rodelbaan 30min. Het kan niet anders dat als je zo een weg aanlegt dat moet naar iets goeds leiden. Het betreft een eenbaansweg met hier en daar een passeer plek. Om misselijk van te worden. Receptie: heul vriendelijk tot na het inchecken. Kampeerplaats: met mijn 300pk tegen de oplooprem in niet op ze plek te krijgen. Ze wijzen je plek aan en succes denk ze. Stroom: moest even 50 meter EXTRA kabel halen in de supermarkt van de kamping. Totaal 85m Kampingwinkel goed maar duur. Nou geeft dat niet maar als je dan ook nog een chagarijnige kop achter de kassa gaat zitten maar je van mij afbranden. Standje: is vergeven van de benzinedamp. En er ligt een soort olievlek op het water wat maar tot middel hoogte diep is.heel smoezelig allemaal Restaurant ook lekker vanaf blijven nadeel is alleen dat je dan weer die 16km misselijkmakende weg af kan voor een restaurant . Douche oud maar schoon. Douchekoppen hangen wel op navel hoogte. De doorgaande weg op de camping ligt tussen het naturistendeel en het textieldeel. Daar wordt door alles en iedereen ook de leveranciers van de camping als debielen gereden. 35+km/h langs je caravan. Ik begrijp echt niet hoe men deze kamping zo goed kan beoordelen op het textiel gedeelte.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Renske
28-5-2015

Heerlijke camping om niets te moeten! Gemoedelijke sfeer, vooral op het achterste gedeelte. Schitterende helder blauwe zee. Ondanks dat er voor de kinderen niets wordt georganiseerd vermaken zij zich hier prima. Dit jaar vragen zij zelfs of we weer gaan voor het derde jaar. Hopen dat Tino er weer staat met zijn camper vol knutselspullen en denkspelletjes. Alle kinderen waren regelmatig bij Tino te vinden om papieren bloemen, houten slangen en mobiles te maken. Sanitair is op de hele camping goed, behalve op het achterste gedeelte. Hier staat een klein hokje met 4 wc's en 3 douches. Hier wordt het wel eens tijd voor een mooi permanent toiletgebouw. De campingwinkel verkoopt heerlijk brood(meergranen). Vlak voor de camping zit een restaurant waar je lekker kunt eten(pogana). Wij vinden de weg naar de camping wel meevallen( wel smal en bochtig, maar veel vluchthaventjes) 's Avonds oppassen voor de herten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

prachtige zee

fam v/d berg
9-5-2011

Al 5 keer op Baldarin geweest. Het is heerlijk rustig. Ruime plaatsen. Veel privacy. De gereserveerde plaatsen zijn soms wel wat klein. Schonen toilletgebouwen. Voor kinderen is er geen annimatie, maar mijn kinderen vermaken zich evengoed wel, met snorkelen, zwemmen, vissen, badmintonnen, jeu de boulen, kleuren etc. Nadeel is dat er geen leuk dorpje met terasjes of winkeltjes in de buurt is. Boodschappen kan je gewoon op de camping doen, ze hebben een ruim assortiment en zijn niet duurder dan een grote supermarkt waar je ver voor moet rijden. Wij zijn een gezin met 3 kinderen, 12, 11 en 7 jaar oud.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200