Camping Baldarin

Camping Baldarin
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Baldarin voor je op een rij gezet:

Campings Kroatië
Campings Kroatië

1 review over Camping Baldarin in het Nederlands

Paradijs om te zwemmen, varen en snorkelen

Arnold_G
8-10-2011

Baldarin is een giga-eind verwijderd van de bewoonde wereld. Na een lange reis dachten we echt op een verlaten plek aan te komen, maar we waren toch niet de enigen :-) Wat een prachtige camping! We stonden op het textiel gedeelte, met superschoon sanitair. De putz-frau liep de hele dag te poetsen, met een glimmend resultaat. De kustlijn van het naturistische deel is echt betoverend mooi. Voor rustzoekers een prima reisbestemming. Het textielgedeelte is schaduwrijk vanwege de hoge naaldbomen. De schaduw is zeer prettig, bij temperaturen boven de 30gr. Een min-puntje: om een uur of 4 komen er mini-mugjes tevoorschijn die steken. DEET helpt niet echt....... Zelf een electrisch antimuggending gekocht in de overigens prima campingwinkel. Die hielp 's nachts tijdens het slapen, maar voor buiten hebben we geen oplossing gevonden. Die muggenplaag blijkt daar van april tot oktober te zijn.... We zijn erg tevreden over wat Baldarin ons gebracht heeft, en we willen er zeker nog eens heen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baldarin in Punta Kriza (Cres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baldarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.