Camping Baldarin

8.6Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Punta Kriza (Cres)

8.6Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

43 reviews over Camping Baldarin

• 2019
    8Leo Zeelenberg20-09-2019

Prachtige camping, weinig wandelmogelijkheden.

Prachtige ruim opgezette en natuurlijke camping maar weinig mogelijkheden in de omgeving. De aangegeven wandelingen vanaf de camping zijn helaas niet meer bewegwijzerd. Ook speciale plekken om met je hond het water in te gaan. Vriendelijk personeel.

• 9Staat v/h sanitair

Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 24-10-2019

Dear Mr Leo, Thank you for taking the time to write this rating. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back. Warm regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Tineke en Jeroen29-08-2019

Mooie camping in "the middle of nowhere"...

Wij zijn hier 8 dagen geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. De weg naar de camping toe is inderdaad lang, maar totaal geen probleem om te rijden. Het sanitair is perfect. Ziet er schitterend uit en de hele dag zijn ze doorlopend bezig met het schoonmaken van de toiletten, douches, noem maar op. Echte naturistencamping waar mensen pas kleding aandoen als het nodig is vanwege de temperatuur. De camping is verdeeld in twee delen, een kleding gedeelte en een naturisten gedeelte. Door een slagboom gescheiden. Net op het randje in het kleding gedeelte staat een moderne supermarkt waar werkelijk alles te koop is, van levensmiddelen tot kampeeruitrusting. Verder kun je op de camping je gasflessen laten bijvullen, echt spotgoedkoop en je betaald naar gewicht wat bijgevuld is. Zit zelfs een net dokterspraktijkje op de camping waar wij gelukkig geen gebruik van hebben hoeven maken. Waterschoentjes is wel handig i.v.m. grindstrand.

• 8Eetgelegenheden

Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 11-09-2019

Dear Tineke and Jeroen, Thank you for taking the time to write this rating. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back. Warm regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10L&L15-06-2019

Onvoorstelbaar rustig en mooi, gelegen camping

Camping is na een lange, smalle weg (14 km) te bereiken en is onvoorstelbaar dat je aan het einde van dit schiereiland een dermate goede, nette, grote ( geen hinder), en rustige camping aantreft. Ontvangst uitermate vriendelijk, Premiumpercelen op FKK- gedeelte ruimschoots voldoende en dicht bij mooie, rustige baai. Ook voor kinderen. Sanitair wordt regelmatig geschoond en is perfect onderhouden. Restaurant was men aan het renoveren i.v.m. brand, maar op camping i s een pizzeria en bij de receptie bar/cafe. Ongeveer 300 meter van camping is nog een haventje met een restaurant.

• 8Eetgelegenheden

Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 16-07-2019

Dear L&L, Thank you for staying this year in our campsite. We are happy to hear that you were satisfied with our campsite Baldarin and all our services. It’s always a pleasure to hear the guest’s thoughts and compliments! Hope to welcome you back again in 2020 for another great stay. Best regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Dyw23-06-2018

Nooit meer. Ratten is teveel natuur op avontuur

Ratten op de camping. Eentje troffen we dood op een camping pad aan. De rest liep rond en door onze glamping tent. We zijn letterlijk gevlucht.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 28-06-2018

Dear guest, Thank you very much for your rating and for taking your time to share impressions about your stay, your opinion is very important to us. We feel sorry for this unpleasant situation, cleanliness of our campsite is a thing of which we were always proud of, but since we are in nature, different situations can happen, we do everything to prevent them but you are never 100% sure they won't happen. As our expression of understanding, apology and good will we charged you only for this first night of your stay, excluding cleaning costs and other booked period. We thought we will make it up to you partially with this gesture, but apparently we didn't. We apologize once more since this situation has happened us for the first time. Best regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Anette en Henk08-09-2017

heerlijk tot rust gekomen

Heerlijke camping met mooie plaatsen. Toegangsweg was inderdaad smal maar ach je hebt vakantie dus rustig aan doen en niet stressen dan komt alles goed. Zag wel dat er wat extra asfalt bij is gekomen op sommige plaatsen. Voldoende douche gelegenheid en er werd door het personeel goed schoongemaakt. Restaurant op de camping was goed maar werd benadeeld door een chaotische bedrijfsleider. Vandaar vaker buiten de camping gegeten en dat was voortreffelijk met een lopende menukaart. Volgend jaar zeker weer.

• 9Staat v/h sanitair

CampBaldarin, Marketing, 11-10-2017

Respected Anette en Henk ,

Thank you for your kind words. We are delighted that you spend your vacations in our camp. Hope you will visit us again.

Sincerely,

Jadranka kampovi d.o.o

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Wim en Esther09-06-2017

Prachtige en rustige camping

Als eerste even over de weg naar de camping. Wij rijden in een camper van 7 meter en de weg is inderdaad smal. Maar misschien ligt het aan uw eigen rijcapaciteit als u deze weg onneembaar vindt. Supermarkt op camping is gloednieuw en ruime keuze. 3 keer per week verse viskraam naast supermarkt. Prachtige locatie aan zee.

• 8Staat v/h sanitair

Marketing Jadranka camping, Marketing, 12-06-2017

Dear , Thank you for your kind words. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again. Sincerely, Jadranka kampovi d.o.o

Gereisd met partner in juni 2017

• 3Andre24-07-2016

Nooit van ze leve meer. Met rokende banden pleite.

Toegangsweg: Toen ik daar reed dacht ik dit moet naar de hemel leiden. 16km aaneengesloten rodelbaan 30min. Het kan niet anders dat als je zo een weg aanlegt dat moet naar iets goeds leiden. Het betreft een eenbaansweg met hier en daar een passeer plek. Om misselijk van te worden. Receptie: heul vriendelijk tot na het inchecken. Kampeerplaats: met mijn 300pk tegen de oplooprem in niet op ze plek te krijgen. Ze wijzen je plek aan en succes denk ze. Stroom: moest even 50 meter EXTRA kabel halen in de supermarkt van de kamping. Totaal 85m Kampingwinkel goed maar duur. Nou geeft dat niet maar als je dan ook nog een chagarijnige kop achter de kassa gaat zitten maar je van mij afbranden. Standje: is vergeven van de benzinedamp. En er ligt een soort olievlek op het water wat maar tot middel hoogte diep is.heel smoezelig allemaal Restaurant ook lekker vanaf blijven nadeel is alleen dat je dan weer die 16km misselijkmakende weg af kan voor een restaurant . Douche oud maar schoon. Douchekoppen hangen wel op navel hoogte. De doorgaande weg op de camping ligt tussen het naturistendeel en het textieldeel. Daar wordt door alles en iedereen ook de leveranciers van de camping als debielen gereden. 35+km/h langs je caravan. Ik begrijp echt niet hoe men deze kamping zo goed kan beoordelen op het textiel gedeelte.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Paul30-05-2016

Rustig en goede voorzieningen

Op dit moment (eind mei, begin juni) erg rustig op deze camping. Geweldige natuur, mooie ligging en goed verzorgd. Op het gedeelte waar wij staan, in de buurt van het restaurant, is gratis wifi voorhanden. Het sanitair is mooi en schoon. Op de premium plaatsen zitten de waterkraantjes soms zo dicht bij de grond dat het lastig is om een jerrycan te vullen. Er is een best wel grote supermarkt aanwezig met een ruime sortering en normale prijzen. Je kunt er gewoon pinnen. Ook is er een pinautomaat naast de receptie. De weg er naar toe, circa 15 km vanaf Osor is inderdaad op plekken slechts een caravan breed en heeft een slechte wegdek, maar veel verkeer is er niet en als je een beetje oplet is het verder geen probleem. Je kunt hier ook prima wandeltochten maken. Ik doe geen voorspelling voor het hoogseizoen, maar nu is er weinig op aan te merken.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Renske28-05-2015

Heerlijk

Heerlijke camping om niets te moeten! Gemoedelijke sfeer, vooral op het achterste gedeelte. Schitterende helder blauwe zee. Ondanks dat er voor de kinderen niets wordt georganiseerd vermaken zij zich hier prima. Dit jaar vragen zij zelfs of we weer gaan voor het derde jaar. Hopen dat Tino er weer staat met zijn camper vol knutselspullen en denkspelletjes. Alle kinderen waren regelmatig bij Tino te vinden om papieren bloemen, houten slangen en mobiles te maken. Sanitair is op de hele camping goed, behalve op het achterste gedeelte. Hier staat een klein hokje met 4 wc's en 3 douches. Hier wordt het wel eens tijd voor een mooi permanent toiletgebouw. De campingwinkel verkoopt heerlijk brood(meergranen). Vlak voor de camping zit een restaurant waar je lekker kunt eten(pogana). Wij vinden de weg naar de camping wel meevallen( wel smal en bochtig, maar veel vluchthaventjes) 's Avonds oppassen voor de herten!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 3GP29-08-2012

Nooit weer

Op deze camping geresreveerd op het textieldeel. Prima plek met water en stroom. De toegangsweg (15 KM) is een regelrechte ramp, er kan net 1 auto op, bij tegenliggers achteruit naar een uitwijkplek en spiegels inklappen...je doet er minimaal een half uur over! Pinautomaat en fatsoenlijk boodchappen, campingwinkel echt te minimaal uitgerust, op 40 km (Mali Losinj) Personeel bij de receptie onvriendelijk en niet klantgericht. Moesten bijvoorbeeld uitleggen waar we gezwommen hadden.....en bij terugkomst van boodschappen halen werd op hoge toon gevraagd wat we in godsnaam van plan waren! Sanitair keurig schoon, maar verouderd. 's Nachts behoorlijk overlast van feestende jongeren, maar dat kan net pech zijn geweest, de eerste nachten niets gemerkt. De druppel waren de muggen die tegen de avond komen opzetten, aan zee heb ik dat verder nog nooit meegemaakt. Niet te harden voor mijn vrouw, die helemaal "lek" is geprikt!

Voor ons dus nooit meer!

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair