Camping Baldarin

18 reviews over Camping Baldarin in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Ratten op de camping. Eentje troffen we dood op een camping pad aan. De rest liep rond en door onze glamping tent. We zijn letterlijk gevlucht.

heerlijk tot rust gekomen

Anette en Henk
8-9-2017

Heerlijke camping met mooie plaatsen. Toegangsweg was inderdaad smal maar ach je hebt vakantie dus rustig aan doen en niet stressen dan komt alles goed. Zag wel dat er wat extra asfalt bij is gekomen op sommige plaatsen. Voldoende douche gelegenheid en er werd door het personeel goed schoongemaakt. Restaurant op de camping was goed maar werd benadeeld door een chaotische bedrijfsleider. Vandaar vaker buiten de camping gegeten en dat was voortreffelijk met een lopende menukaart. Volgend jaar zeker weer.
CampBaldarin, Marketing, 11-10-2017

Respected Anette en Henk ,

Thank you for your kind words. We are delighted that you spend your vacations in our camp. Hope you will visit us again.

Sincerely,

Jadranka kampovi d.o.o

Prachtige en rustige camping

Wim en Esther
9-6-2017

Als eerste even over de weg naar de camping. Wij rijden in een camper van 7 meter en de weg is inderdaad smal. Maar misschien ligt het aan uw eigen rijcapaciteit als u deze weg onneembaar vindt. Supermarkt op camping is gloednieuw en ruime keuze. 3 keer per week verse viskraam naast supermarkt. Prachtige locatie aan zee.
Marketing Jadranka camping, Marketing, 12-6-2017

Dear ,

Thank you for your kind words. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again.

Sincerely,

Jadranka kampovi d.o.o

Oude reviews (archief)

Toegangsweg: Toen ik daar reed dacht ik dit moet naar de hemel leiden. 16km aaneengesloten rodelbaan 30min. Het kan niet anders dat als je zo een weg aanlegt dat moet naar iets goeds leiden. Het betreft een eenbaansweg met hier en daar een passeer plek. Om misselijk van te worden.

Receptie: heul vriendelijk tot na het inchecken.

Kampeerplaats: met mijn 300pk tegen de oplooprem in niet op ze plek te krijgen. Ze wijzen je plek aan en succes denk ze.

Stroom: moest even 50 meter EXTRA kabel halen in de supermarkt van de kamping. Totaal 85m

Kampingwinkel goed maar duur. Nou geeft dat niet maar als je dan ook nog een chagarijnige kop achter de kassa gaat zitten maar je van mij afbranden.

Standje: is vergeven van de benzinedamp. En er ligt een soort olievlek op het water wat maar tot middel hoogte diep is.heel smoezelig allemaal

Restaurant ook lekker vanaf blijven nadeel is alleen dat je dan weer die 16km misselijkmakende weg af kan voor een restaurant .

Douche oud maar schoon. Douchekoppen hangen wel op navel hoogte.

De doorgaande weg op de camping ligt tussen het naturistendeel en het textieldeel. Daar wordt door alles en iedereen ook de leveranciers van de camping als debielen gereden. 35+km/h langs je caravan.

Ik begrijp echt niet hoe men deze kamping zo goed kan beoordelen op het textiel gedeelte.

Rustig en goede voorzieningen

Paul
    30-5-2016

Op dit moment (eind mei, begin juni) erg rustig op deze camping. Geweldige natuur, mooie ligging en goed verzorgd. Op het gedeelte waar wij staan, in de buurt van het restaurant, is gratis wifi voorhanden. Het sanitair is mooi en schoon. Op de premium plaatsen zitten de waterkraantjes soms zo dicht bij de grond dat het lastig is om een jerrycan te vullen. Er is een best wel grote supermarkt aanwezig met een ruime sortering en normale prijzen. Je kunt er gewoon pinnen. Ook is er een pinautomaat naast de receptie. De weg er naar toe, circa 15 km vanaf Osor is inderdaad op plekken slechts een caravan breed en heeft een slechte wegdek, maar veel verkeer is er niet en als je een beetje oplet is het verder geen probleem. Je kunt hier ook prima wandeltochten maken. Ik doe geen voorspelling voor het hoogseizoen, maar nu is er weinig op aan te merken.

Heerlijk

Renske
    28-5-2015

Heerlijke camping om niets te moeten! Gemoedelijke sfeer, vooral op het achterste gedeelte. Schitterende helder blauwe zee.

Ondanks dat er voor de kinderen niets wordt georganiseerd vermaken zij zich hier prima. Dit jaar vragen zij zelfs of we weer gaan voor het derde jaar. Hopen dat Tino er weer staat met zijn camper vol knutselspullen en denkspelletjes. Alle kinderen waren regelmatig bij Tino te vinden om papieren bloemen, houten slangen en mobiles te maken.

Sanitair is op de hele camping goed, behalve op het achterste gedeelte. Hier staat een klein hokje met 4 wc's en 3 douches. Hier wordt het wel eens tijd voor een mooi permanent toiletgebouw.

De campingwinkel verkoopt heerlijk brood(meergranen). Vlak voor de camping zit een restaurant waar je lekker kunt eten(pogana).

Wij vinden de weg naar de camping wel meevallen( wel smal en bochtig, maar veel vluchthaventjes) 's Avonds oppassen voor de herten!

Nooit weer

GP
    29-8-2012

Op deze camping geresreveerd op het textieldeel. Prima plek met water en stroom.

De toegangsweg (15 KM) is een regelrechte ramp, er kan net 1 auto op, bij tegenliggers achteruit naar een uitwijkplek en spiegels inklappen...je doet er minimaal een half uur over! Pinautomaat en fatsoenlijk boodchappen, campingwinkel echt te minimaal uitgerust, op 40 km (Mali Losinj)

Personeel bij de receptie onvriendelijk en niet klantgericht. Moesten bijvoorbeeld uitleggen waar we gezwommen hadden.....en bij terugkomst van boodschappen halen werd op hoge toon gevraagd wat we in godsnaam van plan waren!

Sanitair keurig schoon, maar verouderd. 's Nachts behoorlijk overlast van feestende jongeren, maar dat kan net pech zijn geweest, de eerste nachten niets gemerkt. De druppel waren de muggen die tegen de avond komen opzetten, aan zee heb ik dat verder nog nooit meegemaakt. Niet te harden voor mijn vrouw, die helemaal "lek" is geprikt!

Voor ons dus nooit meer!

Paradijs om te zwemmen, varen en snorkelen

Arnold_G
    8-10-2011

Baldarin is een giga-eind verwijderd van de bewoonde wereld. Na een lange reis dachten we echt op een verlaten plek aan te komen, maar we waren toch niet de enigen :-) Wat een prachtige camping! We stonden op het textiel gedeelte, met superschoon sanitair. De putz-frau liep de hele dag te poetsen, met een glimmend resultaat. De kustlijn van het naturistische deel is echt betoverend mooi. Voor rustzoekers een prima reisbestemming. Het textielgedeelte is schaduwrijk vanwege de hoge naaldbomen. De schaduw is zeer prettig, bij temperaturen boven de 30gr. Een min-puntje: om een uur of 4 komen er mini-mugjes tevoorschijn die steken. DEET helpt niet echt....... Zelf een electrisch antimuggending gekocht in de overigens prima campingwinkel. Die hielp 's nachts tijdens het slapen, maar voor buiten hebben we geen oplossing gevonden. Die muggenplaag blijkt daar van april tot oktober te zijn.... We zijn erg tevreden over wat Baldarin ons gebracht heeft, en we willen er zeker nog eens heen.

Goed voor zon, zee en natuur

sanderfaas
    14-8-2011

Grote camping, gemengd publiek. Nationaliteiten voornamelijk Sloveens, Oostenrijks, Duits en Italiaans; enkele Nederlanders. Veel mensen nemen boot mee, watersportparadijs.

Plus:

- mooie ligging aan zee, leuk snorkelwater.

- sanitair schoon.

- botenverhuur (kano 50 kn/uur, bootje met bb-motor 100 kn/uur en 600 kn/dag (vaarbewijs nodig!)).

- restaurantje met lekker eten.

Min:

- op gereserveerde plekken sta je dicht op elkaar. Geen elektra nodig? Dan niet reserveren.

- veel gerij van auto's op camping.

- 1e deel camping is gekleed en daar is de supermarkt. Ook op naturistendeel veel geklede mensen.

- groenten in de supermarkt zijn matig, maar aan het begin van de camping is een groentestalletje.

Neutraal:

- veel honden.

- veel kinderen.

- pinautomaat 20 km vanaf de camping.

- harde grond: rotspennen en hamer nodig.

Concluderend: je gaat hier naartoe voor zon, zee en natuur. Een boot is ideaal. Op cultureel gebied is er weinig te beleven (geen bezienswaardigheden in de buurt).

prachtige camping

kaky
    11-8-2011

we zijn zo'n 3 weken op baldarin geweest, mooie camping en vooral rustig,

heerlijk om te varen,mooie eilandjes en strandjes, maar wel goede waterschoenen aan te bevelen.

je kunt er heerlijk eten, het menu is wat beperkt.

alleen de toegangsweg is wel een probleempje, vooral met caravan{brede}.

we zijn op de terugweg erg vroeg vertrokken dan is het te doen.

el met al een geslaagde vakantie, zeker voor herhaling vatbaar!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Baldarin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baldarin in Punta Kriza (Cres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baldarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Baldarin scoort een 7.63 uit 10 op basis van 40 reviews.