Camping Skrilastersterster

7.8Goed

Kroatië, Kvarner, Punat (Krk)

7.8Goed

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

10 reviews over Camping Skrila

• 2017
    8John05-08-2017

Klein en mooie ligging direct aan zee

Wij zaten in een superior mobile home. Zeer ruim, nieuw en mooi. Groot terras, twee badkamers, echte bedden. Deze mobile home staan er net. Strand is op hete dagen erg druk omdat er ook dagjesmensen komen. Apart strand voor honden, apart strand met parasols en ligbedden (kleine kiezel/grind) en een mooi naturistenstrand voor de echte blootzonner (zwempak is niet toegestaan, er is controle daarop wel grotere kiezelstenen dus matje meenemen). Plaatsen voor caravan en camper is meer een parkeerplek. Geen gras te zien. Camping gedeelte erg vol en ook grind. Veel Kroaten, slovenen. Duitsers, Italianen en een paar Hollanders. Één restaurant, zeer beperkte campingwinkel, grote winkels in stadje Krk op 20 autominuten. Geen wind, geen wespen etc. De camping wordt volgens mij ieder jaar opgeknapt, zie de website.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Inge19-08-2016

Helaas eerder vertrokken dan gepland

Ligging van de camping is schitterend, direct aan zee. Er is een leuk strandbarretje bij het strand. Goede gratis wifi-verbinding. Restaurant op de camping is simpel maar oké. Helaas heeft de camping weinig schaduwplaatsen. Wij lagen op een wat hoger gedeelte op de camping, waar we nog een beetje uitzicht hadden op zee.Het was een zeer ruime plek voor onze tent. Jammer genoeg lag deze plek in de volle zon, terwijl we bij de reservering duidelijk voor een plek mét schaduw gevraagd hadden. Er stond een flinke wind, waardoor het voor ons ook niet mogelijk was om een schaduwdoek op te hangen. Hierdoor was het voor ons tussen 9.00 en 18.00 niet prettig vertoeven bij onze tent in de volle zon. Vanwege de wind hebben we 2 nachten wakker gelegen van de windstoten die onze tent flink liet wapperen. De vooruitzichten voor de dagen die daarop volgde waren dat de wind nog sterker toe zou nemen. Dit heeft ons doen besluiten om onze tent in te pakken en eerder te vertrekken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ralph01-04-2016

Heerlijke stek direct aan zee

Vanaf onze plaats een schitterend panorama uitzicht op zee. Via een trap naar het strandje. Grote comfortplaatsen met kraantje en barbecue. Kinderen vermaakten zich prima in zee, op de rotsen en met een hengel. Trapje naar kiezelstranden. Campingwinkel met redelijk assortiment. Met de auto wel een flinke rit naar winkels en stadjes. Leuke plaatsen op het eiland. Drukte niet ver om op te zoeken en als je de behoefte hebt om de rust op te zoeken, zit je heerlijk voor je tent! Zorg zelf voor schaduw. Mooiste plekken hebben weinig bomen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Janneke11-01-2016

Heerlijk strand

Camping Skrilla heeft een prachtige ligging aan zee, met verschillende soorten strandjes voor iedereen wat. Breng wel een schaduw doek mee, niet alle plekken hebben schaduw. Toilet gebouw perfect, helemaal nieuw. Ongeveer 20min rijden naar Krk, super leuke plaats. Ook Baska is een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7michel_gras17-08-2015

Camping zonder schaduw

Camping Skrila is een mooie terrascamping. Toen wij er waren, was er slechts een plaats beschikbaar (erg druk) en de plaatsen zijn afgebakend. Het is alleen jammer dat er weinig schaduw te bekennen is. De camping ligt direct aan zee, maar de strandjes liggen overvol. Je kunt er leuk snorkelen. Het sanitair wordt heel de dag door goed schoongehouden. De dichtstbijzijnde supermarkt in Punat (klein) is 7 km rijden, maar niet goed toegankelijk. Je moet een steile kronkelige weg op en de supermarkt zelf ligt in het centrum verborgen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Sylvietje9321-06-2015

Rustige camping met mooie plekken

Een mooie rustige camping met grote afgebakende plaatsen. Je hebt bijna over de gehele camping mooi uitzicht. Wij stonden hier in Juni en konden nog een plaats uitzoeken met uitzicht op zee. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Er zijn een paar kiezelstrandjes die aan de camping grenzen. Groot genoeg voor de campinggasten. De plekken zijn groot en het sanitair is schoon. In de buurt is er weinig tot niks te doen. Gratis wifi op de camping. Als je op zoek bent naar rust is dit de ideale camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9J. Berendsen22-08-2014

Mooie camping

Net terug van een aantal dagen op deze camping. De laatste recensie os van een aantal jaren geleden maar komt niet meer overeen met het heden. Inderdaad een steile weg naar de camping maar de ligging vergoed alles. Direct aan zee en een mooi strand. Receptie vernieuwd en de staat van het sanitair is erg goed. Je kunt er heerlijk eten en er is een fruitkraampje net buiten de camping (kwamen we helaas te laat achter). Inderdaad weinig NL op de camping maar dat was juist een keer leuk. Wel veel Duitsers, Italianen en Slovenen. Kortom een aanrader voor iedereen die rust zoekt op een fantastische camping direct aan zee.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7wesley30-08-2005

het was een zeer leuke camping

Gereisd in augustus 2005

• 5Dennis16-05-2005

Rustige camping met schitterend uitzicht op zee en prima (naakt)strand. Echter heel erg ver bewoonde wereld (± 20 min rijden naar dichtbijzijnde dorp over een erg stijle, onverlichte weg). Sanitair waren van die gore 'festival containers'. Geen warm water aanwezig. Kleine kampwinkel voor dagelijks benodigheden. Tentenveld onder kleine boompjes, caravans/campers op een wei zonder schaduw. Erg weinig elctrapunten. Nauwelijks westeuropeanen, veel roemenen, kroaten etc. Je moet er van houden...

Gereisd in mei 2005

0 tips over Camping Skrila