Camping Pilastersterster

3.7Onvoldoende

Kroatië, Kvarner, Punat (Krk)

3.7Onvoldoende

38 reviews over Camping Pila

• 2018
    3Sandra30-08-2018

Een uur wachten voor een douche ! Pila niet boeken

De ligging is prima! op loop afstand van Punat. Het openbare strand op loopafstand. Dat is ook echt het enige positieve. Het sanitair is een echte aanfluiting. We moesten gemiddeld 1 uur wachten voor we aan de beurt waren met douche. Voor mij een reden om nooit meer terug tegaan naar deze camping.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6Suzanne20-08-2017

Teleurstellend

We komen al vele jaren op Pila en dat was naar tevredenheid. Dit jaar was echter erg teleurstellend. De camping heeft veel pluspunten zoals de ligging bij een leuk dorpje, de mooie zee en ruime (premium) plekken. Dit is waarom we steeds terugkwamen. De nonchalante houding van het personeel, geluidsoverlast op en naast de camping en het hopeloze sanitair namen we op de koop toe. Maar dit jaar zijn we zonder pardon van onze plek gestuurd terwijl we geen vertrekdatum hoefde op te geven. En we waren niet de enigen, een familielid overkwam hetzelfde. Op de site zag ik dat de camping volledig op de schop gaat en een state of the art -4 sterren camping wordt. Dat is niet wat wij zoeken, wij waardeerden het authentieke karakter. Kortom voor ons een zuur afscheid van een plek waar we vele jaren hebben genoten.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 4Marijke20-08-2017

Onvriendelijk personeel, vies sanitair

Op site van asci staat camping getoond met mooi zwembad en leuke speeltuin. Bij aankomst vroegen we bij receptie waar het zwembad was en de speeltuin. Deze gaf aan dat het alvast de plaatjes voor volgend jaar zijn. Personeel receptie erg onvriendelijk. Animatie is niet zoals we op andere campings gewend zijn. Minidisco wordt in het donker op parkeerplaats gehouden gestoord door auto's. WiFi doet het niet. Toiletgebouw waar wij bij stonden was verouderd. Zijn ook moderne gebouwen op de camping, echter allen stinken naar urine. Wordt met teiltje en 1 doekje schoongemaakt. Na vijf uur geen schoonmaak meer tot volgende ochtend. Omgeving prima, leuke boulevard, kwaliteit eettentjes minder dan in Istrie. Stonden hier twee weken, maar dat is te lang voor wat er te doen en te zien is. Dit prachtige eiland zou ik aanrader om vooral met boot te ontdekken of voor een paar dagen met tent/ caravan/camper. Plaatsje Krk erg gezellig, bootexcursie top en rondje eiland met auto leuk!

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 2Sybrand19-08-2017

Smerige en oubollige camping

Zeer smerige camping. Sanitair ziet er niet uit en de luchten die je tegemoet komen verwerpen ieder vakantie gevoel. Ook waren alle kranen met drukknoppen die zeer kort aan gingen. Afwas water was koud. Heel KRK stond vol dus wij konden niet anders dan deze camping nemen. Drama.

Restaurantjes op de boulevard wel grappig maar zeer toeristisch en gemaakt. Je mist de echte charme.

Deze camping nooit weer.

• 8Eetgelegenheden

• 4Janssens02-07-2017

Vuil sanitair! Nooit meer!

Wij waren hier van 20 tem 24 juni en dat waren nog 3 dagen te veel! De camping staat in de boek van Acsi onder de naam Falkensteiner Premium en heeft zwembad enz. De camping ligt aan zee en een mooie wandelpromenade met resataurantjes en winkeltjes Maar het sanitair wordt Nooit gekuist ik heb de kuisvrouw alleen de spiegels van de lavabo zien schoonmaken met een aftrekkertje maar een emmer water kent ze niet, in de douche moet je op grote blokken staan dat houd het vuil tegen, als gaat afwassen laten ze het water maar lopen of dat het niks is en de mieren lopen overal Vrijdagavond zijn we nog eens naar het dorp geweest en toen we terug kwamen gestopt aan een andere modernere sanitaire blok maar daar was het nog erger bij de mannen stonk het naar de urine en toen hebben we de klik gemaakt en inpakken en Wegwezen

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Sabina25-06-2017

Prettige camping, altijd schoon, meteen aan zee!

Wij waren hier eind mei, was nog buiten het seizoen dus niet alle bakkertjes aan de zeekant waren open, maar in het lieflijke stadje op paar minuten loopafstand was alles wat je nodig hebt aanwezig. Zeer vriendelijke mensen overal. Buiten het seizoen i.i.g. aan te raden als je ook van rust houdt. Mooie omgeving ook. En alles in de omgeving, het stadje Krk zelf, (Stara) Baska, etc. allemaal makkelijk te bereiken met de auto. rond de 15-20 minuten rijden.

Alleen douches iets onhandig, gingen na knop indrukken binnen een paar seconde uit. Er was één "normale" douche die je kon opendraaien. Misschien is dit in de andere doucheruimtes anders, er waren er meer. Ik had alleen deze geprobeerd. Gelukkig was het zo rustig dat ik altijd bijna de enige was dus kon ik toen de "normale" douche pakken, maar wellicht minder handig als het echt druk is. Ik weet niet hoe dit zal zijn midden in de zomer. Qua toiletten, altijd prima en schoon, en overal toiletpapier en handen afdroogdoekjes aanwezig.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Christie08-09-2015

Ik ben het absoluut niet eens met eerdere commentaren m.b.t. de hygiëne: ik weet niet welk gebouw er eerder beschreven is maar ik heb deze hygiëne nog nooit op een camping meegemaakt; zo schoon en halve dag afgesloten om van top tot teen te poetsen waardoor de heren verplicht zijn naar de dameslocatie te gaan en vice versa..Top!! Veel 'vaste bewoners'. Boulevard gezellig. KRK zelf; ten opzichte van de rest van Kroatië niet erg inspirerend. Binnen een dag of 5 heb je het wel gezien.....Istrië is mooier en veelzijdiger qua natuur.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5PLAL Hofmans06-07-2015

PILA , voor wie niet veel eisen stelt aan hygiene

Camp Pila in t kort,Super aardig behulpzaam personeel bij receptie. WATER en electra op de plek als belooft: alleen met 30 m tuinslang! uitzicht aan t water mooi, maar, de jeugd loopt snachts te lallen langs de hekken, vele nachten wakker dus. voor mijn dan te dure premium plaats iedere nacht wakker.Het sanitair is redelijk nieuw, de schoonmaakster (jong) maakt de brillen, de wastafels en de douches schoon met 1 sponsje en 1 spuitflacon! het hele hok ruikt continu naar URINE. De toiletvloeren zien nooit een dweil (mijn 22 nachten zeker niet) Beide gebouwen ruiken naar de urine! De hygiene standaard in dat deel van Kroatie is niet zo op ons peil zeg maar. Die meid aangesproken, snapte niet waarom de vloeren nat zouden moeten. Douches (buitenzijde) worden gespoten 1x/dag maar haren worden niet uit de afvoeren gehaald . Voor mij nooit meer, Jammer voor de organisatie,

Na 15 jaar Porec Bijela Uvala (super schoon) , en 1 jaar Punat een domper, op hygiëne en lawaai

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Roel-Jaco30-05-2013

Mooie Camping

Mooie ligging aan het water. Campingplaatsen met en zonder schaduw. Maar weinig campingplaatsen hebben een vlakke ondergrond. Het sanitair is per gebouw anders maar allemaal mooi en schoon sanitair. Gratis WiFi. Goede restaurantjes in Punat.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Paul08-09-2012

Megacamping

Net als veel andere campings in HR is deze ook zo mega groot. Omdat vrienden hier stonden hier terecht gekomen, anders was de keuze niet hier opgevallen. Zelf in september nog hartstikke vol door vele Duitsers/Slovenen en Italianen die dan nog volop vakantie hebben. Bij de receptie weten ze van voren niet meer dat ze van achteren leven, totaal geen organisatie. Men weet niet welke plekken er vrij komen, wel welke gereserveerd zijn, maar weer niet tot hoelang. Je hoeft ook niet aan te geven tot wanneer je blijft . Zoek maar een plaats en laat maar weten waar je staat. Als je dat doet zoek dan een paar plekken uit, want jouw leuke plekje kan toevallig net vergeven zijn of gereserveerd. De verhouding tussen vaste en toer plaatsen is totaal zoek. De sanitairblokken zijn goed verdeeld over de camping en zien er netjes en schoon uit. Over de hele camping is wifi gratis en goed te ontvangen. Voor de camping langs loopt een wandelboulevard met treintje naar Punat met zijn vele strandtentjes.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2012