Tijdelijk €25 aanbetaling

8.7FantastischScore uit 10 reviews

8.7FantastischScore uit 10 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Maslinik

• 8Ellen14-09-2016

Aanrader

Voor kinderen is hier idd niet veel te doen, behalve een kleine speeltuin. Maar goed wij waren zonder en zijn hier 4 dagen geweest. Aardige ontvangst. Het sanitair echt prima in orde, wordt goed schoongehouden! De plekken onder de vijgenbomen zijn schaduwrijk (kun je 'smorgens wat langer blijven liggen!) Voor ons waren de stranden in Punat te druk, veel leuker is het om naar Stara Barska te rijden, leuke rit naar een mooi kiezelstrandje. Ook leuk het FKK strand bij camping Krk. Kleine supermarkt en bakker in het dorp prima. Voor de rest naar Krk, grote super!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Starink05-08-2016

Wat een luxe stacaravan! Ze zijn niet groot maar alles zit erin en bij. Lakens, handdoeken, airco, schoonmaak etc etc. Zeer compleet. Lekker een zwembad alleen voor de gasten van de 4 stacaravans. Ligging is perfect. Te lopen naar het gezellige plaatsje waar goede restaurants zijn. Echt een top vakantie gehad!!!

• 10Giulia25-01-2016

Pulizia e tranquillità

Soggiorno gradevolissimo, servizi igienici molto ben curati e puliti. ambiente famigliare confortevole e tranquillo. Adatto ai bambini grazie alle piccolissime dimensioni. C'è un piccolo parco giochi dove i bambini si possono trovare assolutamente indipendenti dai genitori. Il centro di Punat è vicino (10 minuti a piedi) e lì si trova tutto ciò che serve.

• 9Niels27-08-2014

Fijne camping!

Wij zijn een weekje op deze camping geweest. We hebben hier genoten van de rust. Er is niet veel geregeld voor kinderen, er is een speeltuintje en dat is het wel. Dat is ook precies goed wanneer je zonder kinderen komt.

De toiletten waren echt altijd schoon, de dame die het schoonhield was behalve de nacht en de lunch tijd aan 1 stuk door rond het gebouw aan het lopen en schoonmaken. Daarbij maakte het niet of het druk was, er schoongemaakt moest worden moest je dus even wachten.

Wat jammer was dat de mensen in de mobile homes zich niet hielden aan de rust periode overdag. daarbij gebruikte ze het zwembad veelvuldig. Het zwembad is niet voor camping gasten, dat wordt wel een kwelling wanneer het 30 graden is, en je ze hoort spetteren. Ons plek lag naast dit zwembad, en het gespetter kwam regelmatig op ons, of onze lunch. Hier iets van gezegd, maar de gasten deden er weinig aan.

De zee is goed te lopen, maar nog beter te fietsen, even als het dorp. Het ligt wel op een stijle helling

• 10Raoul17-08-2014

Mooie mobil home gedeelte met eigen zwembad

Ben je op zoek naar een grote familie camping met veel faciliteiten met veel vermaak en een kinderdisco,ga hier dan NIET heen. Deze camping is een verstopte parel....Ik praat dan over het mobile home gedeelte van de camping.

Slechts vier zeer luxe stacaravans met grote overdekte veranda delen en een zeer mooi schoon zwembad. Een hekje sluit dit mobil home gedeelte af van de rest van de camping.

De bijgevoegde foto zegt voldoende...Verder is Krk een eiland om lekker te gaan ontdekken, ga niet op zoek naar de drukbezochte standaard stranden, maar doe je huiswerk even op internet. Diverse mooie zandstranden en kleine kiezelstranden zijn er in overvloed.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Koopman8412-04-2014

Onder de olijf- of vijgbomen

Camping Maslinik is een kleine camping. Ze hebben diverse plekken onder Olijfbomen en Vijgenbomen, wat zeer aangenaam is als het behoorlijk warm wordt.

Algemene Indruk van de Camping en faciliteiten is zeer goed. Prijs Kwaliteit ook zeer goed.

Wij zijn een dag of vijf op deze camping gebleven, daarna zijn wij verder getrokken richting split.

Krk en Punt vonden wij niet zo veel aan. De stranden bij punat waren zeer toeristisch en bepaald niet idyllisch zoals veel stranden in het zuiden.

Tip mocht je in de buurt van Punat een leuke en mooie (kiezel) strand zoeken, ga dan naar Stara Baska. Na een mooie rit, en een flinke afdaling per voet wordt je beloond met een fraai strand.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8A3ana04-08-2013

Mooie kleine camping

Camping Maslinik ligt aan de rand van Punat, bijna in een woonwijk. Alle plaatsen op de camping hebben veel schaduw door de olijf- en vijgenbomen die er staan. Er zijn alleen toerplaatsen voor tenten, voral wat kleinere. Wel zijn er stacaravans die verhuurd worden. De plaatsen zijn klein, auto's niet bij de tent (dus wel slepen met je spullen). De camping is rustig, sanitair zeer verzorgd. Er wordt veel gepoetst. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Winkels en strand op loopafstand (10 min.). Fijne camping voor een zeer redelijke prijs.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Maris28-07-2011

rustige nette camping

Fijne camping met de mogelijkheid het dorp in te lopen of naar het strand. Aardige mensen waar niets te gek voor is. Camping ziet er netjes uit en het sanitair wordt veel schoongemaakt en zit er erg netjes, als nieuw, uit.

• 7R. van Voorst18-09-2007

Kleinschalige rustige camping in een olijfboomgaard gelegen tegen de rand van Punat. Geen plaats voor caravans door de beperkte ruimte en steile inrit. Op het terrein staan wel een aantal vaste stacaravans. Tijdens ons verblijf (4 dagen) waren er veel problemen met de riolering. Voor kinderen is er niet veel te doen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Hedi21-08-2007

Kleiner schattiger Campingplatz (für 100 Camper) ca. 10 Gehminuten von der Strandpromenade in Punat mit Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten entfernt. Die einfachen Sanitäranlagen waren im August überlastet, trotzdem hat sich das Personal bemüht, alles sauber zu halten. Nette Kiesstrände in ca. 10-15 Minuten mit dem Auto zu erreichen. Uns gefiel die ruhige Atmospähre des Platzes unter Feigen- und Olivenbäumen. Schön war auch, dass viele verschiedene Nationalitäten vertreten waren.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Maslinik info