Tijdelijk €25 aanbetaling

Punta Povile

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews
  • 4.3Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Punta Povile

• 8Carla11-07-2018

Heerlijke camping

Heerlijke camping direct aan zee! Het gehele douche en toilet gedeelte vernieuwd en wordt goed schoongehouden Verkeer hoor je op afstand, maar wij hebben hier geen hinder van ondervonden

• 8Staat v/h sanitair
  • 6t-men08-08-2016

Schitterende uitzichten, verder erg basic

De camping biedt een schitterend uitzicht op de Adriatische zee en het eiland Krk aan de overkant. De camping ligt direct aan de kustweg Magistrale (E65). Je bereikt de camping middels een haakse steile afdaling. Vooral bij vertrek is dat even lastig met een aanhanger. De weg is overal op de camping goed hoorbaar maar dit is niet overal storend. De camping ligt deels naast een parkeerplaats waar regelmatig bussen staan met een brommende airco. Een groot deel van de kampeerplaatsen heeft een mooi uitzicht op de zee en je hoeft dan enkel nog naar beneden te lopen naar het strand. Het strand bestaat deels uit rotsen en deels uit stenen/ kiezels. Vanuit de bergen stroomt koud smeltwater naar beneden. Dit water komt langs de kust via bronnen omhoog waardoor sommige stukken zee ronduit koud zijn maar wel erg helder, niet zout en zeer schoon. Het sanitair op de camping is ronduit behelpen met hele lage wasbakken waar alles in moet gebeuren van afwas tot tandenpoetsen. De toiletten kunnen niet op slot en het is er aardedonker, voor de douches hangt een douchegordijn en het water is meestal koud. Er scharrelt de hele dag een schoonmaakster rond die niet zo heel efficiënt werkt. De ontvangst bij de receptie is heel vriendelijk en er wordt goed Engels gesproken. Bij de receptie is tevens toegang tot Wi-Fi. De camping is wat duur voor de geboden faciliteiten. Wij betaalden ruim 300 kuna per nacht voor vier personen, auto, tent en elektriciteit. Bij de prijs ben je verplicht dagelijks 6 kuna per persoon per nacht te betalen voor registratie (wat dat ook zijn mag) en 2 kuna per persoon per nacht voor een verzekering waarvan de dekking dubieus blijft. De camping is erg ingericht op het mooie weer. Wij hebben dit jaar een fikse hagelbui gehad die onze tent en menig autodak heeft geruïneerd. Daarnaast kan de bora wind 's avonds opsteken en zo 24 uur waaien. Met name tussen de bomen zijn plekken met veel schaduw. Langs de zee sta je een stuk meer in de felle zon en op de wind. Erg leuk dat de camping zoveel nationaliteiten herbergt, er staan mensen uit heel Europa maar vooral veel Slovenen, erg leuk om te zien en leuk voor de contacten! Midden op de camping staat een klein kerkje welke ook nog gebruikt wordt voor diensten, erg leuk om te zien! In de directe omgeving van de camping zijn restaurantjes aanwezig waarbij je ook korting krijgt bij Lucija. De korting wordt verrekend met je campingrekening. Goed eten en niet duur. Je kan tevens lopend naar Novi Vinodolski. Hier loop je in ongeveer 40 minuten naartoe waarbij je wel een stukje langs de weg moet. Dit is 's avonds niet zo prettig. Novi Vinodolski is erg gezellig met supermarkten, restaurants, café's, een jachthaven, benzinepompen en mogelijkheden voor (boot)excursies in de omgeving.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Detz13-06-2012

Genieten van het fantstisch uitzicht

Een fijne (doortrek)camping met vriendelijk personeel. Let wel op de haakse toegangsweg en redelijk steil naar beneden waar je zelf een plaatsje kan zoeken.Achterin eigenlijk geen last van het verkeerslawaai en.een prachtig uitzicht.Stroomkabel wordt uitsluitend aan en afgesloten door het personeel. Sanitair is zeer ouderwets met erg lage afwasbakken en douchen achter een gordijn maar alles is wel schoon..

• 4Staat v/h sanitair
  • 7ja jagersma02-10-2011

Een leuke camping als je niet te veel eisen stelt

Wij waren er in de maand augustus ,het is een rustige camping met veel verkeers overlast.Het saniter is veroudert maar bij ons wel schoon Je staat erg prachtig met uitzicht op de zee en de kust wij hebben het er naar ons zin gehad voor ons was het goed

• 6Staat v/h sanitair
  • 6m.a. Bel11-08-2009

Verwacht geen luxe of comfort.

De camping ligt direct aan de weg wat voor geluidsoverlast zorgt, vooral 's nachts. Sanitair is zeer verouderd en soms zelfs vies. Warm water niet altijd voorhanden. Zwemmen is er prima. Wel veel zeeegels! Camping is Bora-gevoelig. Tijdens een Bora niet op sommige plaatsen gaan staan met je tent, daar blijft dan niets van heel. Wij zijn hier inmiddels 5x geweest en het bevalt ons uitstekend.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Sietsma26-06-2009

Eenvoudig, rustige camping.

Deze camping is voor de natuurliefhebber. Geen disco, luxe voorzieningen etc. aanwezig. De staat van het sanitair is erg matig. Maar dit nemen wij als liefhebbers van een en rustige, mooie camping waar het heerlijk vertoeven is, voor lief. Vissen vanaf de rotsen, zwemmen en snorkelen. De camping biedt uitzicht op KRK, en heeft een goede prijs (twee personen en tent +/- 18 euro per nacht). Plekken zijn zelf uit te zoeken en te markeren. Er zijn een aantal plaatsen (aan het water) met weinig schaduw. Maar er is verder bos, waar het heerlijk is. Het gezellige dorpje Novi Vinodolski ligt vlakbij. Wij waren hier in 2008 en zijn van plan er over 2 weken weer heen te gaan. Reserveren kan waarschijnlijk niet. Het is echt op de bonnefooi!

NB Voor kinderen is het minder geschikt. Er is een strandje, maar daar is het water ijskoud. Verder kun je vanaf de rotsen het water is: voor volwassenen heerlijk (en voor oplettende volwassenen met kids). Erg helder.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Punta Povile info