Appartement Villa Lika

AppartementWeer vandaag28°14°
Appartement Villa Lika
8,6

8 reviews over Appartement Villa Lika in het Nederlands

Wij verbleven hier 2 nachten voor een dagtrip te maken door de Plitvice Meren,wat overigs een goede aanrader is!!!

Het is een gezellige familie-gasthuis.

Bij aankomst werden we meteen erg goed verwelkomt.

Kregen gelijk de sleutel van de kamer,dat er erg netjes uit zag.

Wel aan de kleine kant,maar wel goed schoon!

Ontbijt hadden wij vantevoren al bijgeboekt,dat was ook netjes en eenvoudig verzorgd.

Het avond eten kan je voor 15 Euro pp,voor dat geld krijg je stokbrood en schaaltje rauwkost vooraf,hoofdgerecht (keuze uit vis/vlees) met frietjes/aardappeltjes en daarna dessert (keuze tussen ijs of meloen)

Dus voor weinig geld,hadden wij goed gegeten 's avonds.

Drankjes liggen ook lekker aan de lage kant,voor 0.5 ltr frisdrank of bier betaalde wij 1,50 euro.

De Pltvice Meren ligt op ca. 15/20 min lopen van ingang 2

Kosten van het park zijn ca. 15 Euro pp per dag.

Er zijn ook tickets voor 2 dagen,dan betaal je ca. 25 Euro pp.

Het is wel echt een schitterend park om keer te zien te hebben.

fantastische omgeving

anoniem
14-8-2011

Het ligt erg mooi in de natuur.

Het ontbijt was erg lekker.

Goede restaurants in de buurt (en goedkoop).

Perfecte ligging!

Zeer grote aanrader

Ad & Margreet Pijnacker
8-7-2011

Zeer grote aanrader voor families en echtparen.

Nette kamers en vriendelijke ontvangst.

Diner 's avonds a 15Euro pp was heerlijk.

Het park is uitgebreid met vele steile klimpartijen met mooie uitzichtpunten voor leuke foto's.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Lika voor je op een rij gezet:

Keurig onderkomen en een vriendelijke gastvrouw

A. van der Sommen
20-12-2010

Heel net onderkomen in de buurt van de Plitvice meren. Je moet echter wel met de auto naar de ingang. Voor het avondeten zijn voldoende eetgelegenheden; wij hebben bij "de buren" gegeten en (met de auto) in het dorp. Wij hadden een heel ruime familiekamer op de 1e etage met piepklein balkonnetje. In de tuin stonden gezellige ligstoelen om even uit te rusten na een dagje wandelen, ook kon je plaatsnemen op een terras. Het ontbijt was niet inbegrepen bij de overnachting. Het ontbijt was eenvoudig, maar heel erg netjes en verzorgd.

Super ligging

Ilja
9-9-2010

Dit charmante hotel ligt op loopafstand van de Plitvice meren. Ideale ligging dus. Wij hebben hier één nachtje gelogeerd zonder ontbijt.

De kamer was zeer ruim en netjes met een klein balkonnetje.

De gastvrouw sprak slecht engels en duits, maar was wel zeer behulpzaam.

Het was voor een nachtje een prima uitvalbasis.

zeer goed

a.cuijpers en r.cuijpers-maskow
26-5-2010

Dit appartement ligt zeer gunstis t.o.v. de Plitvice Meren. In 10 minuten sta je aan de ingang van dit magnifieke schouwspel. Helaas zat het weer ons niet echt mee. Villa Lika is een plek waar je het gevoel krijgt dat je er al jaren komt. De vrouw des huizes, Tanje, verwelkomt je alsof je familie bent. Heel vriendelijk en lief. Ontbijt is zeer goed en de bediening door Nina is ook heel goed. Hele lieve mensen die daar werken. Bij de bistro verderop kun je goed eten maar als je het aangeeft kun je ook bij het appartement eten. Wij wisten dat te laat anders hadden wij dat ook wel gedaan. Zag er allemaal heel lekker uit. Wij kregen wel 2 dagen achtereen een dessert toen wij daar wat zaten te drinken. Van ons een dikke 10, Villa Lika en bedankt voor de fijne dagen, Tanje en Nina

vriendelijke eigenaresse

jose van camp - van der borst
14-8-2008

Op loopafstand van het nationaal park

Plitvice Meren,ideaal logeeradres dus als je dit gaat bezoeken.

De eigenaresse Tanja is erg vriendelijk en gastvrij. Wij verbleven in de familiekamer. De douche/wc was aan de kleine kant, maar kamer was verder erg netjes.

Het nationaal park is waarschijnlijk een van de mooiste plekjes op aarde, werkelijk adembenemend.

Dit is echt een geweldige plaats om te verblijven als u het nationale park 'plitvice meren' wil bezoeken. Super eten, super kamer en vriendelijke mensen waar je bij verblijft!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Lika voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Lika in Plitvicka Jezera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Lika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Lika scoort een 8.63 uit 10 op basis van 8 reviews.