Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Lika

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Lika voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 8 reviews

8.6FantastischScore uit 8 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Villa Lika

• 9Patrick01-08-2012

Ideale Gasthof dichtbij de Pltvice Meren

Wij verbleven hier 2 nachten voor een dagtrip te maken door de Plitvice Meren,wat overigs een goede aanrader is!!! Het is een gezellige familie-gasthuis. Bij aankomst werden we meteen erg goed verwelkomt. Kregen gelijk de sleutel van de kamer,dat er erg netjes uit zag. Wel aan de kleine kant,maar wel goed schoon! Ontbijt hadden wij vantevoren al bijgeboekt,dat was ook netjes en eenvoudig verzorgd. Het avond eten kan je voor 15 Euro pp,voor dat geld krijg je stokbrood en schaaltje rauwkost vooraf,hoofdgerecht (keuze uit vis/vlees) met frietjes/aardappeltjes en daarna dessert (keuze tussen ijs of meloen) Dus voor weinig geld,hadden wij goed gegeten 's avonds. Drankjes liggen ook lekker aan de lage kant,voor 0.5 ltr frisdrank of bier betaalde wij 1,50 euro.

De Pltvice Meren ligt op ca. 15/20 min lopen van ingang 2 Kosten van het park zijn ca. 15 Euro pp per dag. Er zijn ook tickets voor 2 dagen,dan betaal je ca. 25 Euro pp. Het is wel echt een schitterend park om keer te zien te hebben.

• 8anoniem14-08-2011

fantastische omgeving

Het ligt erg mooi in de natuur. Het ontbijt was erg lekker. Goede restaurants in de buurt (en goedkoop). Perfecte ligging!

• 9Ad & Margreet Pijnacker08-07-2011

Zeer grote aanrader

Zeer grote aanrader voor families en echtparen. Nette kamers en vriendelijke ontvangst. Diner 's avonds a 15Euro pp was heerlijk. Het park is uitgebreid met vele steile klimpartijen met mooie uitzichtpunten voor leuke foto's.

• 8A. van der Sommen20-12-2010

Keurig onderkomen en een vriendelijke gastvrouw

Heel net onderkomen in de buurt van de Plitvice meren. Je moet echter wel met de auto naar de ingang. Voor het avondeten zijn voldoende eetgelegenheden; wij hebben bij "de buren" gegeten en (met de auto) in het dorp. Wij hadden een heel ruime familiekamer op de 1e etage met piepklein balkonnetje. In de tuin stonden gezellige ligstoelen om even uit te rusten na een dagje wandelen, ook kon je plaatsnemen op een terras. Het ontbijt was niet inbegrepen bij de overnachting. Het ontbijt was eenvoudig, maar heel erg netjes en verzorgd.

• 7Ilja09-09-2010

Super ligging

Dit charmante hotel ligt op loopafstand van de Plitvice meren. Ideale ligging dus. Wij hebben hier één nachtje gelogeerd zonder ontbijt. De kamer was zeer ruim en netjes met een klein balkonnetje. De gastvrouw sprak slecht engels en duits, maar was wel zeer behulpzaam. Het was voor een nachtje een prima uitvalbasis.

• 9a.cuijpers en r.cuijpers-maskow26-05-2010

zeer goed

Dit appartement ligt zeer gunstis t.o.v. de Plitvice Meren. In 10 minuten sta je aan de ingang van dit magnifieke schouwspel. Helaas zat het weer ons niet echt mee. Villa Lika is een plek waar je het gevoel krijgt dat je er al jaren komt. De vrouw des huizes, Tanje, verwelkomt je alsof je familie bent. Heel vriendelijk en lief. Ontbijt is zeer goed en de bediening door Nina is ook heel goed. Hele lieve mensen die daar werken. Bij de bistro verderop kun je goed eten maar als je het aangeeft kun je ook bij het appartement eten. Wij wisten dat te laat anders hadden wij dat ook wel gedaan. Zag er allemaal heel lekker uit. Wij kregen wel 2 dagen achtereen een dessert toen wij daar wat zaten te drinken. Van ons een dikke 10, Villa Lika en bedankt voor de fijne dagen, Tanje en Nina

• 9jose van camp - van der borst14-08-2008

vriendelijke eigenaresse

Op loopafstand van het nationaal park Plitvice Meren,ideaal logeeradres dus als je dit gaat bezoeken. De eigenaresse Tanja is erg vriendelijk en gastvrij. Wij verbleven in de familiekamer. De douche/wc was aan de kleine kant, maar kamer was verder erg netjes. Het nationaal park is waarschijnlijk een van de mooiste plekjes op aarde, werkelijk adembenemend.

• 10Tim en Anita25-05-2008

Dit is echt een geweldige plaats om te verblijven als u het nationale park 'plitvice meren' wil bezoeken. Super eten, super kamer en vriendelijke mensen waar je bij verblijft!

Appartement Villa Lika info

Het complex