Géén boekingskosten

Plitvice

KroatiëKvarnerPlitvicka Jezera

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Plitvice voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 16 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Plitvice

• 7Giny Hardorff10-08-2019

Prima hotel voor een kort verblijf

Prima hotel om de Plitvice meren te bezoeken. Het hotel ligt pal naast ingang 2 en het park is echt adembenemend mooi! Handig om te weten is dat het hotel je toegangskaartjes voor het park verlengd voor de duur van je verblijf. In en om het hotel is verder niets te beleven. Wij hadden ontbijt en avondeten bijgeboekt. Ontbijt was eenvoudig maar prima en het avondeten zou ik niet bijboeken. Je kunt beter a la card hier eten.

• 7coby08-08-2014

gewoon 2* hotel

de ligging was super 5 min vanaf het park. Kamer schoon verder niks bijzonder, ontbijt sober en diner verschrikkelijk 3 gangenmenu uit het jaar nul. Geen aanrader dus of gewoon boeken zonder eten.

• 7Eggie 02-09-2013

even weer achter het ijzeren gordijn...

Hier heeft de tijd even stil gestaan. Hoewel de kamers in de vernieuwde vleugel echt netjes zijn en van alle gemakken voorzien, is de rest van het hotel echt een reis terug in de tijd.

Het restaurant bestaat uit een enorme ongezellige eetzaal, een menukaart met gerechten uit de jaren '70, personeel dat o zo vriendelijk is maar geen Engels spreekt, eindeloos lange gangen die allemaal op elkaar lijken en compleet gebrek aan sfeer.

Geweldig om eens mee te maken hoe het hier ooit geweest moet zijn. Alles is schoon, de balkons best ruim en de ligging geweldig. Binnen no time sta je bij de ingang van het Nationaal Park!

Alleen bleef de opgezette beer in de hal wel wat ongemakkelijk voelen...

• 8meneer van der aa01-08-2013

netjes

zeker de moeite waard om te verblijven en gemakkelijk om naar de plitvice meren te gaan

• 8esther01-10-2012

leuk hotel op prachtige lokatie

voor een 2 sterren hotel vonden wij het prima: onze kamer had prachtig uitzicht over het park, de ingang hiervan maar 5 minuten lopen! Het ontbijt was redelijk, het keuzediner 's avonds ook. Basic functionele kamer en badkamer. Gezien het feit dat het een 2-sterren hotel is: prima! De prijs/kwaliteitverhouding is niet helemaal ok, maar dat komt omdat de lokatie zo perfect is. Wij zijn hier 2 nachten geweest en zijn toen doorgegaan en dat was prima.

• 4Bettina28-07-2012

Enkel goed als doorreishotel.

Dit hotel was bedoeld als doorreishotel om het natuurpark te gaan bezoeke n. De airco in de kamer werkte niet. Het was er niet om uit te houden !!!!!!!!!! Geen lift maar dit wisten we op voorhand. Het ontbijt was in orde. Het avondmaal leek nergens op. Een driegangen menu die ze waarschijnlijk alle 3 dagen serveerden. Dit konden we merken aan het menuutje dat op tafel stond en dat verschrikkelijk verkreukt en vuil was. Het personeel was zeer onvriendelijk. Ze stonden met hun karretje klaar om je tafel al af te ruimen terwijl je nog aan het eten was. Je laatste hap was pas binnen en ja hoor, je tafel was al afgeruimd. We hebben pas achteraf gezien dat op enkele kms van het natuurpark er ook hotels gelegen zijn die ons precies meer aanspraken.

• 8Maarten14-09-2011

Functioneel

Hier twee nachten verbleven om een bezoek te kunnen brengen aan het park. Daar is het perfect voor: gelegen recht naast ingang 2. Eenvoudige, wat gedateerde inrichting, vriendelijk personeel en prima gegeten (halfpension). Zoals anderen al opmerken: verder niets te doen, maar daar kwamen we ook niet voor.

• 7Fam. van Genderen03-07-2011

Prima voor bezoek aan park

Prima hotelletje op 5 minuten loopafstand van de Plitvice meren. Verder niets te beleven, maar daar kwamen wij ook niet voor.

• 8Familie09-08-2009

Nostalgisch jaren zestig hotel

Keurig, goed onderhouden eenvoudig hotel volledig gericht op bezoek aan meren. Weinig eetgelegenheden en vertier in de omgeving. Tip: De toegangskaart voor het natuurpark is voorzien van een stempel van het hotel (verkrijgbaar bij de receptie), geldig gedurende het gehele verblijfsperiode in het hotel.

• 7sylvia mulder06-07-2009

goed basishotel voor bezoek meren

goed hotel voor 2 sterren hotel. schone (oude) kamers, wel ruim (ook badkamer), goede service en dicht bij ingang. goed ontbijt. buiten de meren is er niets te beleven, neem zelf dus voor de avond iets te doen mee. avondeten in het hotel is slecht! geen smaak en ook prijzig. op het terrein zijn meerdere (iets betere) restaurantjes, maar blijft allemaal voor het gevoel 'instellings'eten. de kaart is ook bijna identiek

Hotel Plitvice info

• AirconditioningBeschikbaar