Camping Korana

Camping Korana
7,8

10 tips over Camping Korana

Colin, 14-6-2016
Met de pendelbus naar de Plitvice meren.
Colin, 18-6-2015
Plitvice meren bezoeken vanaf de camping, je wordt met een pendelbus gebracht.
W. de Jong, 16-7-2014
Bij slecht weer kan het lager gelegen grasland het water niet goed verwerken. Je komt dan moeilijk of niet weg met je auto......(modder)

We hebben een aantal aanbieders voor Korana voor je op een rij gezet:

karine, 21-3-2014
perfecte uitvalsbasis voor de plitvice meren
patricks, 9-8-2013
Plitvice meren bezoeken!!! Echt super!!
Beukering, 3-7-2013
De meren kun je het beste 's morgens vroeg al bezoeken (park is vanaf 7.00 uur open). Dan is het niet zo druk en niet zo warm.

Loes, 3-6-2013
Leuk restaurant op 500 mtr van de camping. Heerlijke pizza's
samenvijf, 31-8-2012
Restaurant linksaf bij de camping is goed. Ook afhaalpizza. Probeer de familiepizza en je hebt genoeg. De meren zijn schitterend. Houdt in het hoogseizoen rekening met drukte op de parkeerplaats. Bus kan ook vanaf de weg bij de camping. Bezoek Bihac in Bosnie was weer eens totaal anders. Een cultuurschokje, zeg maar.
marsenjo, 5-8-2012
Uiteraard een bezoek aan de plitvicka meren, deze zijn echt prachtig
smokey, 11-3-2012
Uiteraard de camping om als uitvalbasis naar de Plitvice meren te gaan. De tip die ik mee wil geven, zorg dat je voor half 10 's morgens in het park bent. Dan zijn de bussen nog niet gearriveerd en loop je niet in een file door het park heen.

We hebben een aantal aanbieders voor Korana voor je op een rij gezet: