Camping Koranasterster

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Zoek zelf je plek uit op Camping Korana in Kroatië. De campingwinkel hier heeft een ruim assortiment. Ook is er een restaurant en snackbar. Pinnen kan beter buiten de camping. Er is hier geen zwembad want een verblijf hier is echt gericht op uitstapjes naar de Plitvice meren. Hierheen gaat een shuttlebus vanaf Korana.

72 reviews over Camping Korana

• 2019
    8G. W11-09-2019

Mooie bosachtige camping

Grote camping, in bosachtige omgeving. Er zijn veel zwarte eekhoorntjes. Je mag een rondje rijden en zelf je plek uitkiezen. Niet overal zijn stroompunten dichtbij, dus daar even opletten.

Grote sanitairgebouwen, veel capaciteit. Geen babybad of babysanitair. Wel een aankleedkussen. Wordt goed schoongemaakt.

Dichtbij Plitvička.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2018
    8jaap20-08-2018

Super camping, maar pin hier niet!

Super mooie parkachtige camping! Had de revieuws helaas niet gelezen en toch gepind.... 69,-euro aan provisie betaald Ga hier dus absoluut niet pinnen , en dien een klacht in bij de receptie dat ze de pinmachine hier weg halen. Dit is onwetende toeristen plukken!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Matthijs van der Woerd18-08-2018

Fijne camping voor kort verblijf!

Fijne camping om de meren te gaan bekijken. Ligt op 6km van ingang 2. Mooie ruime camping. Wij hebben in het hoogseizoen geen enkele overlast ervaren. Geen bijzondere faciliteiten, maar sanitair opvallend schoon. Onze kaart klopte en de bewegwijzering staat zeer duidelijk op bordjes aangegeven. Helaas geen speeltuin en de rivier lag zo ver van onze plek, die hebben we niet opgezocht. Pinautomaat niet gebruikt, maar commissie wordt er uiteraard in heel Kroatië gerekend omdat het geen euro’s zijn. Zou kunnen dat er hier meer gerekend wordt, zou wel een fors minpunt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Marco Kerssens06-08-2018

Niet pinnen op deze camping

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de plitvice meren. Let alleen op bij de pinautomaat naast de receptie! Ze pakken abnormale provisie. (€27,- bij pinnen van €240,- aan kuna’s. Andere Nederlanders hadden hier ook al opmerkingen over gemaakt. Voor de rest voldoet de camping aan alle verwachtingen.

• 8Eetgelegenheden

• 6Monique03-08-2018

Let op, niet pinnen bij pinautomaat camping Korana

Let op!!! Geen geld opnemen bij de pinautomaat buiten bij de receptie. Ik betaalde € 49,00 voor bankkosten. Kreeg omgerekend € 431,00 aan kuna's en er is € 480,00 afgeschreven van mijn rekening. Ik voel me zwaar bestolen!!!!!

• 8Staat v/h sanitair

• 6Ellie Dekkinga21-06-2018

Het zou een geweldige camping kunnen zijn.

Mooie, maar te grote (oppervlakte)park camping. Slechte bewegwijzering, papiertje van plattegrond niet duidelijk, staan o.a. de nrs.van toiletgebouwen niet op, deze zijn overigens schitterend, dit zijn noodzakelijke aanknopingspunten. 20 minuten a 30 minuten lopen zoeken naar de mooie rivier waar je in zou kunnen zwemmen, maar helaas. Water is mooi en helder maar de rand is van klei. Je kan er niet makkelijk in en uit. Helaas te weinig stroomvoorzieningen en dan nog vaak electrische Kabelhaspel met de nodige meters nodig. Maar je uitzicht kan en is vaak schitterend. Ook veel camperplaatsen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Jong stel27-02-2018

Erg goed, perfecte uitvalsbasis

Keurig nette camping, zeer schoon en modern sanitair. Campingwinkel heeft van alles (bij ons alleen toevallig geen gasflesjes voor koken). Verderop aan de doorgaande weg zijn nog een aantal (kleine) supermarkten. Heel mooie, ruime plekken die je zelf uit mag zoeken. Inderdaad soms even zoeken ivm stroom in de buurt, maar er is genoeg ruimte. Het restaurant leek goed maar was erg druk, daarom wat gegeten bij de snackbar. Lekker, goed en erg goedkoop! Heerlijk na een lange reis. Supercamping als uitvalsbasis. Weinig te doen qua zwemmen oid maar daarvoor komen de meeste mensen ook niet. De gratis bus naar het plitvice park is perfect. Tip: blijf nog even zitten bij de eerste ingang en stap pas bij de laatste stop uit. Bijna iedereen gaat meteen uit de bus waardoor voor ons gevoel die eerste ingang een veel langere wachtrij had.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Margreet25-09-2017

Fijne camping

Deze camping begint aan 's morgens leeg te lopen en 's middags komen er weer nieuwe gasten. In de tussentijd is het heerlijk rustig... De toiletten en douches waren prima en schoon. Restaurant prima, en de campingwinkel had een goed assortiment.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Fam oudshoorn10-08-2017

Mooie rustige camping!

Mooi verzorgde camping in een mooie omgeving , heerlijk geslapen hier! goed kijken waar je je tentje zet ivm flinke regenbuien en ondergrond ! Sanitair was ruim en modern en werd keurig gepoetst! Winkel had ook een groot assortiment! Pendelbus naar de plivitcemeren vonden wij ideaal!( beperkte parkeerruimte in het hoofdseizoen of vroeg gaan!) 9 uur verzamelen bij de receptie, wachtrij bij de kassa was lang maar ging best snel! Rond half 4 konden we al weer een bus terug nemen naar de camping! Top! Als ze een zwemmeertje of zwembad hadden gehad hadden we er zeker nog een paar dagen aan geplakt!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Stephan09-08-2017

Goede uitvalbasis voor Plitvice meren

Kampeervakantie met familie. Midweek geboekt voor bezoek aan de Plitvice meren. In de buurt kun je ook prima kajakken, vraag bij de receptie om info hierover. Bij aankomst kun je de staanplaats zelf uitkiezen, wel zoeken als je laat op de dag aankomt. Elektriciteitspunten zijn wel aanwezig maar wel lange kabels/verlengsnoeren nodig. Niet bij alle plekken zijn er elektriciteitspunten in de buurt. Rustige stille camping, zeer schoon sanitair, meerdere keren op de dag schoonmaak zien schoonmaken, warme douche, meerdere sanitair gebouwen verspreid over camping. Restaurant, bar, kleine supermarkt op de camping. Supermarkten met wat uitgebreide keuze op 5min. afstand rijden langs doorgaande weg. Kortom, uitstekende camping voor kort verblijf aan de Plitvice meren en actieve uitjes.

Gereisd met vrienden in juli 2017

10 tips over Camping Korana

• karine, 21-03-2014

perfecte uitvalsbasis voor de plitvice meren

• Beukering, 03-07-2013

De meren kun je het beste 's morgens vroeg al bezoeken (park is vanaf 7.00 uur open). Dan is het niet zo druk en niet zo warm.

• Loes, 03-06-2013

Leuk restaurant op 500 mtr van de camping. Heerlijke pizza's

12 vragen over Camping Korana

• Angelo, 17-12-2019

Reserveren nodig & prijs

Is reserveren voor deze camping nodig in de zomervakantie? Ik zit online te kijken maar daar kom ik uit op 60 euro per nacht, is dat niet wat veel?

• Britt , 01-04-2018

Stroom in hutjes

Zijn er stroomvoorzieningen aanwezig in de te huren hutjes op de camping?

B, 17-08-2018

Ja! Er is stroom aanwezig in de hutjes, neem wel je eigen verlengsnoer mee!

• heleen20, 20-09-2016

supermarkt

Is er in de buurt van de camping ergens eens supermarkt? Bedankt voor de reactie.

Camping Korana info

• Aantal sterrensterster