Camping Korana

Camping Korana
7,7

Omschrijving
Zoek zelf je plek uit op Camping Korana in Kroatië. De campingwinkel hier heeft een ruim assortiment. Ook is er een restaurant en snackbar. Pinnen kan beter buiten de camping. Er is hier geen zwembad want een verblijf hier is echt gericht op uitstapjes naar de Plitvice meren. Hierheen gaat een shuttlebus vanaf Korana.

66 reviews over Camping Korana in het Nederlands

Super camping, maar pin hier niet!

jaap,
20-8-2018

Super mooie parkachtige camping!

Had de revieuws helaas niet gelezen en toch gepind.... 69,-euro aan provisie betaald Ga hier dus absoluut niet pinnen , en dien een klacht in bij de receptie dat ze de pinmachine hier weg halen. Dit is onwetende toeristen plukken!

Fijne camping voor kort verblijf!

Matthijs van der Woerd,
18-8-2018

Fijne camping om de meren te gaan bekijken. Ligt op 6km van ingang 2. Mooie ruime camping. Wij hebben in het hoogseizoen geen enkele overlast ervaren. Geen bijzondere faciliteiten, maar sanitair opvallend schoon. Onze kaart klopte en de bewegwijzering staat zeer duidelijk op bordjes aangegeven.

Helaas geen speeltuin en de rivier lag zo ver van onze plek, die hebben we niet opgezocht.

Pinautomaat niet gebruikt, maar commissie wordt er uiteraard in heel Kroatië gerekend omdat het geen euro’s zijn. Zou kunnen dat er hier meer gerekend wordt, zou wel een fors minpunt zijn.

Niet pinnen op deze camping

Marco Kerssens,
6-8-2018

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de plitvice meren.

Let alleen op bij de pinautomaat naast de receptie! Ze pakken abnormale provisie. (€27,- bij pinnen van €240,- aan kuna’s.

Andere Nederlanders hadden hier ook al opmerkingen over gemaakt.

Voor de rest voldoet de camping aan alle verwachtingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Korana voor je op een rij gezet:

Let op!!! Geen geld opnemen bij de pinautomaat buiten bij de receptie. Ik betaalde € 49,00 voor bankkosten. Kreeg omgerekend € 431,00 aan kuna's en er is € 480,00 afgeschreven van mijn rekening. Ik voel me zwaar bestolen!!!!!

Het zou een geweldige camping kunnen zijn.

Ellie Dekkinga,
21-6-2018

Mooie, maar te grote (oppervlakte)park camping.

Slechte bewegwijzering, papiertje van plattegrond niet duidelijk, staan o.a. de nrs.van toiletgebouwen niet op, deze zijn overigens schitterend, dit zijn noodzakelijke aanknopingspunten.

20 minuten a 30 minuten lopen zoeken naar de mooie rivier waar je in zou kunnen zwemmen, maar helaas. Water is mooi en helder maar de rand is van klei.

Je kan er niet makkelijk in en uit.

Helaas te weinig stroomvoorzieningen en dan nog vaak electrische Kabelhaspel met de nodige meters nodig.

Maar je uitzicht kan en is vaak schitterend.

Ook veel camperplaatsen.

Erg goed, perfecte uitvalsbasis

Jong stel,
27-2-2018

Keurig nette camping, zeer schoon en modern sanitair. Campingwinkel heeft van alles (bij ons alleen toevallig geen gasflesjes voor koken). Verderop aan de doorgaande weg zijn nog een aantal (kleine) supermarkten.

Heel mooie, ruime plekken die je zelf uit mag zoeken. Inderdaad soms even zoeken ivm stroom in de buurt, maar er is genoeg ruimte.

Het restaurant leek goed maar was erg druk, daarom wat gegeten bij de snackbar. Lekker, goed en erg goedkoop! Heerlijk na een lange reis.

Supercamping als uitvalsbasis. Weinig te doen qua zwemmen oid maar daarvoor komen de meeste mensen ook niet.

De gratis bus naar het plitvice park is perfect. Tip: blijf nog even zitten bij de eerste ingang en stap pas bij de laatste stop uit. Bijna iedereen gaat meteen uit de bus waardoor voor ons gevoel die eerste ingang een veel langere wachtrij had.

Fijne camping

Margreet,
25-9-2017

Deze camping begint aan 's morgens leeg te lopen en 's middags komen er weer nieuwe gasten. In de tussentijd is het heerlijk rustig... De toiletten en douches waren prima en schoon. Restaurant prima, en de campingwinkel had een goed assortiment.

Mooie rustige camping!

Fam oudshoorn,
10-8-2017

Mooi verzorgde camping in een mooie omgeving , heerlijk geslapen hier! goed kijken waar je je tentje zet ivm flinke regenbuien en ondergrond !

Sanitair was ruim en modern en werd keurig gepoetst!

Winkel had ook een groot assortiment! Pendelbus naar de plivitcemeren vonden wij ideaal!( beperkte parkeerruimte in het hoofdseizoen of vroeg gaan!) 9 uur verzamelen bij de receptie, wachtrij bij de kassa was lang maar ging best snel! Rond half 4 konden we al weer een bus terug nemen naar de camping! Top! Als ze een zwemmeertje of zwembad hadden gehad hadden we er zeker nog een paar dagen aan geplakt!

Goede uitvalbasis voor Plitvice meren

Stephan,
9-8-2017

Kampeervakantie met familie.

Midweek geboekt voor bezoek aan de Plitvice meren.

In de buurt kun je ook prima kajakken, vraag bij de receptie om info hierover.

Bij aankomst kun je de staanplaats zelf uitkiezen, wel zoeken als je laat op de dag aankomt. Elektriciteitspunten zijn wel aanwezig maar wel lange kabels/verlengsnoeren nodig. Niet bij alle plekken zijn er elektriciteitspunten in de buurt.

Rustige stille camping, zeer schoon sanitair, meerdere keren op de dag schoonmaak zien schoonmaken, warme douche, meerdere sanitair gebouwen verspreid over camping.

Restaurant, bar, kleine supermarkt op de camping.

Supermarkten met wat uitgebreide keuze op 5min. afstand rijden langs doorgaande weg.

Kortom, uitstekende camping voor kort verblijf aan de Plitvice meren en actieve uitjes.

Top voor de Plitvice meren!

Jacqueline,
27-7-2017

Prima camping voor een bezoek aan de Plitvice meren. Je mocht zelf je eigen plek uitzoeken, hoewel dat best lastig was. Veel plekken zijn namelijk hobbelig of schuin. Het sanitair was prima.

De gratis bus naar de Plitvice meren vertrok om 9 uur en komt terug om 17 uur. Wij vonden 9 uur te laat en zijn zelf met de auto gegaan (7 kuna per uur voor parkeren), achteraf waren wij blij dat gedaan te hebben. Het wordt zo druk bij de Plitvice meren rond 10 - 10.30, dat je in rijen achter elkaar loopt. Nu hebben wij van half 8 tot 13 uur het hele park gezien en konden wij zelf weer terug met de auto.

Restaurant was te doen, het eten was niet geweldig. Wel wat er nette bediening.

We hebben een aantal aanbieders voor Korana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Korana in Plitvicka Jezera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Korana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.