Camping Korana

61 reviews over Camping Korana in het Nederlands

Erg goed, perfecte uitvalsbasis

Jong stel
27-2-2018

Keurig nette camping, zeer schoon en modern sanitair. Campingwinkel heeft van alles (bij ons alleen toevallig geen gasflesjes voor koken). Verderop aan de doorgaande weg zijn nog een aantal (kleine) supermarkten.

Heel mooie, ruime plekken die je zelf uit mag zoeken. Inderdaad soms even zoeken ivm stroom in de buurt, maar er is genoeg ruimte.

Het restaurant leek goed maar was erg druk, daarom wat gegeten bij de snackbar. Lekker, goed en erg goedkoop! Heerlijk na een lange reis.

Supercamping als uitvalsbasis. Weinig te doen qua zwemmen oid maar daarvoor komen de meeste mensen ook niet.

De gratis bus naar het plitvice park is perfect. Tip: blijf nog even zitten bij de eerste ingang en stap pas bij de laatste stop uit. Bijna iedereen gaat meteen uit de bus waardoor voor ons gevoel die eerste ingang een veel langere wachtrij had.

Fijne camping

Margreet
25-9-2017

Deze camping begint aan 's morgens leeg te lopen en 's middags komen er weer nieuwe gasten. In de tussentijd is het heerlijk rustig... De toiletten en douches waren prima en schoon. Restaurant prima, en de campingwinkel had een goed assortiment.

Mooie rustige camping!

Fam oudshoorn
10-8-2017

Mooi verzorgde camping in een mooie omgeving , heerlijk geslapen hier! goed kijken waar je je tentje zet ivm flinke regenbuien en ondergrond !

Sanitair was ruim en modern en werd keurig gepoetst!

Winkel had ook een groot assortiment! Pendelbus naar de plivitcemeren vonden wij ideaal!( beperkte parkeerruimte in het hoofdseizoen of vroeg gaan!) 9 uur verzamelen bij de receptie, wachtrij bij de kassa was lang maar ging best snel! Rond half 4 konden we al weer een bus terug nemen naar de camping! Top! Als ze een zwemmeertje of zwembad hadden gehad hadden we er zeker nog een paar dagen aan geplakt!

Goede uitvalbasis voor Plitvice meren

Stephan
9-8-2017

Kampeervakantie met familie.

Midweek geboekt voor bezoek aan de Plitvice meren.

In de buurt kun je ook prima kajakken, vraag bij de receptie om info hierover.

Bij aankomst kun je de staanplaats zelf uitkiezen, wel zoeken als je laat op de dag aankomt. Elektriciteitspunten zijn wel aanwezig maar wel lange kabels/verlengsnoeren nodig. Niet bij alle plekken zijn er elektriciteitspunten in de buurt.

Rustige stille camping, zeer schoon sanitair, meerdere keren op de dag schoonmaak zien schoonmaken, warme douche, meerdere sanitair gebouwen verspreid over camping.

Restaurant, bar, kleine supermarkt op de camping.

Supermarkten met wat uitgebreide keuze op 5min. afstand rijden langs doorgaande weg.

Kortom, uitstekende camping voor kort verblijf aan de Plitvice meren en actieve uitjes.

Top voor de Plitvice meren!

Jacqueline
27-7-2017

Prima camping voor een bezoek aan de Plitvice meren. Je mocht zelf je eigen plek uitzoeken, hoewel dat best lastig was. Veel plekken zijn namelijk hobbelig of schuin. Het sanitair was prima.

De gratis bus naar de Plitvice meren vertrok om 9 uur en komt terug om 17 uur. Wij vonden 9 uur te laat en zijn zelf met de auto gegaan (7 kuna per uur voor parkeren), achteraf waren wij blij dat gedaan te hebben. Het wordt zo druk bij de Plitvice meren rond 10 - 10.30, dat je in rijen achter elkaar loopt. Nu hebben wij van half 8 tot 13 uur het hele park gezien en konden wij zelf weer terug met de auto.

Restaurant was te doen, het eten was niet geweldig. Wel wat er nette bediening.

Prima camping

Marlies
22-7-2017

3 dagen op deze camping om de Plitvice meren te bezoeken. Prachtige ruime camping, zelf plekje uitzoeken.

Op de camping is het heerlijk rustig, sanitair is erg goed.

S ochtends met de bus (9.00 u) naar de Plitvice meren gegaan, tip: stap uit bij ingang 2, die is rustiger. Na 5 uur hebben we een taxi teruggenomen (100 kuna), de gratis bus gaat pas om 17.00 u.

We kozen deze camping vanwege het meertje op 5 minuten loopafstand. Helaas stond dat droog... jammer, vooral voor de kinderen en vanwege het warme weer was water een welkome verkoeling geweest.

Heerlijk in de natuur

Hanny Ploeg
7-7-2017

Nu ik dit schrijf is het onze laatste dag van de vier dagen dat we hier hebben gestaan. Een prachtig groot terrein met hoogtes en dieptes. Je mag staan waar je maar wilt. Wij stonden met onze tent op een heel groot stuk met zon en schaduw en dicht bij het sanitair die ongelooflijk goed schoon gehouden werd. Een prachtig gebouw waar niks aan ontbreekt. Heerlijk gegeten in het restaurant en het winkeltje is van alle gemakken voorzien. Ideale camping voor naar de plitvitch meren. Wij hebben genoten.

Prima camping om plitvice meren te bezoeken

Nicolette Jansen
5-6-2017

Campings ziet er uit als een park. Je mag zelf je plek uitzoeken. Met een caravan is dit nog best even zoeken. Het is heuvelachtig en plekken zijn niet recht. Na even zoeken haden we een mooi plekje. Hier en daar staan picknicktafels. Handig zeker als je met de motor bent. Doordat het een park lijkt is het rustig en prettig kamperen. 1 keer in restaurant gegeten. Dit was prima zowel het vlees als de vis. De meren bezoeken vanaf hier is perfect. Wij zijn niet met de bus gegaan. In het voorseizoen is dit prima te doen.

Oude reviews (archief)

We hebben 2 nachten overnacht in een trekkershutje. Het hutje was netjes en goed onderhouden. er is net ruimte voor 2 bedden. Sanitair op de camping is zeer schoon. Bijna constant wordt er schoon gemaakt.

Het ontbijt op de camping stelt niet veel voor, maar je kunt je maag er goed mee vullen voor een bezoek aan de Plitvice meren. Vanaf de camping gaat een bus naar de meren. We hebben zelf gekozen om met de auto te gaan wat een goede keuze was omdat we na 4 uren de meren al gezien hadden.

Prima camping

G. van der Waarden
16-9-2016

Prima camping. Zeker voor een bezoek aan de Plitvice meren. Sanitair is schoon en netjes. Wat de camping zelf betreft is het lastig om een vlak plekje te vinden. En let op dat je niet in de buurt gaat staan van de plek waar de camper- / caravan toiletten geleegd kunnen worden. Als de wind verkeerd staat (helaas de tweede avond) dan zit je in een putlucht. Echt smerig

We hebben een aantal aanbieders voor Korana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Korana in Plitvicka Jezera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Korana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Korana scoort een 7.9 uit 10 op basis van 66 reviews.