Tijdelijk €25 aanbetaling

Grabovac

7.1GoedScore uit 7 reviews

7.1GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Grabovac

• 6Iris02-09-2017

Prima kamer, heel slecht eten

Prima kamer voor een nachtje. Personeel is vriendelijk. Het restaurant is geen aanrader. Ongezellig en verschrikkelijk eten.

• 8Peter & Linda02-09-2015

Prima hotel!

Vriendelijk personeel, grote kamer, goede airco, goede ligging, voldoende parkeergelegenheid, zeer uitgebreid ontbijt. Eigenlijk alleen maar positieve punten.

• 9H.Ekstijn24-05-2014

Heel fijn hotel met erg vriendelijk personeel

Wij waren er als echtpaar samen. Sommige beoordelingen waren niet zo positief, maar achteraf begrijpen wij daar niets van. Wij werden allervriendelijkst ontvangen, deknamen was ruim en schoon, bij het diner werden we echt verwend en ondanks het feit, dat er ook een hele bus zat te dineren, kregen we alle aandacht. Helaas is er geen WiFi, maar dat werd gecompenseerd door een geldautomaat naast de voordeur. Er is een gezellig terras en ook nog een klein winkeltje.

• 0Peter10-01-2012

Schoon en degelijk hotel

Wij verbleven hier 2 nachten en wij vonden het hotel schoon, genoeg parkeerruimte (gratis) en het eten voldoende van kwaliteit. Zonder auto en zonder het park Plitvice te bezoeken heb je hier niet zoveel te zoeken. Het personeel vonden we ook erg vriendelijk. Er zit ook een supermarktje bij. Het avondeten is a la carte, vonden we ook goed van kwaliteit. Al met al goed genoeg hotel tbv bezoeken van het park.

• 6els en richard23-07-2011

voor doorreis prima

Ligt buiten het Nationaal Park Plitvicka. Het hotel is sterk verouderd en weinig bezocht. Moet het hebben denk van bussen vol mensen die koffie komen drinken, anders er leeg hotel. Het eten was minnetjes. Het was het net niet.

• 8wyfotografie16-01-2011

Prima voor doorreis

Maar 1 nacht verbleven vanwege bezoek aan de meren tijdens een doorreis door Kroatie. Zeer vriendelijk personeel, goede kamers en bijzonde lekker eten!! Op ong 10 kilometer van de Plitcviche meren, goed te doen!

• 7Alie Prins - Visser12-09-2009

Redelijk hotel

Tijdens onze rondreis hebben we hier 2 nachten doorgebracht. Het hotel is prima te bereiken, ligt aan de doorgaande weg. Het hotel is schoon maar wel enigzins verouderd. Ontbijt is oké. Op één minuut lopen van het hotel is een café met een wifi-punt (gratis wanneer je daar ook een drankje drinkt) Ligt op 5 minuten rijden van de Plitvice-meren, wat je zeker gezien moet hebben. Het jammere is dat dit ook de enige bezienswaardigheid in de wijde omtrek van Grabovac is. Kortom; een goed hotel maar boek het zeker niet voor langer dan 2 a 3 nachten want dan ga je je er onherroepelijk vervelen.

• 6Gonnie14-06-2008

In dit hotel ben ik vorig jaar geweest tijdens een rondreis. Het hotel ligt bij het Nationaal Park, maar er is totaal niets te beleven, er is helemaal niks in de omgeving behalve het park zelf. De kamers zijn mooi en schoon, met een grote badkamer. Het avondeten is redelijk, het ontbijt is goed. Het personeel is zeer onvriendelijk, zowel aan de receptie als in het restaurant, en spreekt alleen een beetje Duits, geen Engels. Er is een winkeltje bij het hotel en tevens een pinautomaat.

Hotel Grabovac info

Soort hotel