Appartement Mihaela

2008

Heerlijke plek!

Petie van Venrooij
14-8-2008

Prachtig nieuw huisje met lekker zwembad en een heerlijke tuin met hele goede barbeque. Je bent een beetje afhankelijk van de andere huuurders tijdens jouw periode, want daar kan je veel gezelligheid (maar waarschijnlijk ook narigheid) van hebben. Voor pubers weinig 'vertier' om uit te gaan. Fantastische plek als je een motorbootje bij je hebt. De hele kust is geweldig en het water zo helder!!

Gereisd Familie in juli 2008
2007

nieuw complex op de nederlandse markt,alles was nieuw en

Nadine meijer
15-6-2007

nieuw complex op de nederlandse markt,alles was nieuw en super mooi ingericht, mooi zwembad en een heerlijke tuin, alles op goede wandelafstand van de stad rab, we hadden het zo naar ons zin dat we toen we terug kwamen onze reisorganisatie meteen weer gebeld en hebben en voor volgend jaar alweer geboekt hebben. Van hen kregen we ook leuke tips om het mooiste van kroatië te ontdekken, zij weten zoveel omdat ze al 40 jaar in Kroatie bekend zijn. Voor meer info zie beoordeling villa Ivan, dit ligt nl op hetzelfde complex

Gereisd Anders in juni 2007

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Mihaela

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mihaela in Palit (Rab), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mihaela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.