Appartement Villa Roses

Appartement Villa Roses

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°22°

1 review over Appartement Villa Roses in het Nederlands

mooi gelegen appartement met gezamelijk zwembad

catharina troquet
9-7-2012

Het appartement is mooi gelegen vlakbij Opatija. Mooi uitzicht. Het appartement is wel wat aan de kleine kant en het eigen balkon is minimaal met wat ongemakkelijke stoeltjes. Er is een zwembad met terras beschikbaar. De ontvangst vonden wij wat koud en zakelijk en men verlangde dat het appartement meteen betaald werd, hetgeen wij als erg onpersoonlijk hebben ervaren. Daarna hebben we de eigenaar of wie dan ook niet meer gezien, ook niet bij vertrek.

Gereisd Met partner in mei 2012

• Overige servicesKluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Roses in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Roses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.