Bed and Breakfast Villa Kapetanovic

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Villa Kapetanovic

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Kapetanovic voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Villa Kapetanovic in het Nederlands

Voor 130 euro een zeer moderne, luxe ingerichte kamer (hotelkamers zijn van 2011) inclusief ontbijt en eigen ondergrondse parkeerplaats. Alleen voor de luxe kamers, anderen parkeren gratis voor 't hotel.

Alle medewerkers en directie zeer gastvrij, vriendelijk en spreken alle talen.

De ligging is iets minder omdat het 5 km van het centrum ligt, de oplossing is een shuttlebus die op afroep werkt op elk moment van de dag - tot 19.00 uur.

Het Restaurant - is subliem - betaalbaar met een top product en top service. Wat een wijnkeuze, veel vis en buiten eten op prachtig terras.

En de gastvrijheid/kennis van de bediening kan men in ons land echt een puntje aan zuigen. Waar maak je dit nog mee?

Uitzicht is zo mooi. Zwembad is heel goed onderhouden luxe bedden en ietwat weinig parasols maar alles kan voor je geregeld worden. Zo attent deze mensen. De eigenaar is bijna altijd in de buurt en is een Prof!

Er is airco, lift vanuit de parking naar je kamer, prachtig balkon (zeezicht)

AANRADER!

mooi en verzorgd

DirkenTony
17-8-2011

zeer uitgebreid en lekker ontbijt!

vers fruit elke dag opnieuw!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Kapetanovic in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Kapetanovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Kapetanovic scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.