Hotel Remisens Premium Hotel Ambasador

Hotel Remisens Premium Hotel Ambasador

8.4Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Opatija

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Remisens Premium Hotel Ambasador voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

26 reviews over Hotel Remisens Premium Hotel Ambasador

• 2018
    7Corné Zijlmans19-08-2018

Net niet.

Tussen 3,5 en 4 sterren. Het is in 1966 gebouwd en begint langzaam te slijten, tapijt in de gangen en eetzaal zijn langzaam aan vervanging toe, slaapkamer zeezijde is geweldig, iedere dag schoon gemaakt met nieuwe handdoeken en beddegoed, uitzicht is prachtig, kluisje gratis, badkamer is ruim maar bad is klein, wel netjes verzorgd, ontbijt is in een woord geweldig, ruime keuze aan fruit, eieren in alle vormen, pannekoeken etc, avondbuffet is op het randje qua keuze, maar niet erg warm, lampen zijn niet heet genoeg en na 5 dagen zijn wij buiten de deur gaan eten met zij tweeen voor ongeveer 40 euro kan je overal in de buurt erg lekker eten, personeel is top, doen allemaal hun best om het iedereen naar de zin te maken, bij touroperator geboekt is prima gegaan maar tegen een kleine bijbetaling in het tuinrestaurant eten deden ze niet meer, het entertaimant is vooral op ouderen gericht, jazz-muziek, jaren 50-60 slowmuziek,gitaar muziek, goede

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Hubert29-10-2013

Een goed hotel !

Hotel Ambasador is een 5-hotel gelegen juist buiten het centrum. De architectuur vloekt wel met de statige gebouwen iets verderop. De kamers zijn van een 5-niveau, comfortabel, goed bed, ruim en een groot balkon met in mijn geval lateraal zeezicht. Storend was dat de kamer oververwarmd werd (27°!). Proberen te regelen aan het bedieningspaneeltje lukte niet en pas na melding bij de receptie werd het iets draaglijker. Het ontbijt was van een hoog niveau maar het avondbuffet stelde teleur. Gehaktballen en hamburgers zijn m.i. geen 5* waard. De service was OK en de kamers werden goed schoongemaakt. Het buitenzwembad werd niet meer gebruikt ( oktober ). Het hotel wordt druk bezocht o.m. door groepen Aziaten ( Taiwan ) en tijdens mijn verblijf werd een medisch congres gehouden met nogal wat deelnemers.

Alleen gereisd in oktober 2013

• 9Geert Peire14-07-2013

Prachtige en rustige plaats

Het hotel ziet er ten opzichte van andere hotels in Opatija zeer bombastisch uit, maar eenmaal binnen is dit een fantastisch hotel. Mooi zwembad maar wel koud zout zeewater. Heel goede ligzetels aan het zwembad. Binnenzwembad, jacuzzi en sauna zijn in de prijs inbegrepen. De kamer was de ruimste kamer die wij al ooit hadden op vakantie. Eten was echt top !!! Animatie is wel heel miniem, maar hier moet je komen voor de prachtige omgeving en de rust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9jurgen 15-08-2012

superhotel

Langs de buitenkant een nogal lomp hotel uit de jaren '60 , maar het interieur is volledig vernieuwd en aangepast aan de moderne tijd ! De Buffetten zijn zeer verzorgd en lekker. Het personeel is spontaan en vriendelijk. In dit hotel heeft iedere kamer zeezicht met balkon. Het buitenzwembad bezit echter geen kinderbadje , waardoor dit hotel iets minder op kleine kinderen is gericht. Maar dit is zeker een van de beste hotels van de Kvarnerregio !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9familie Vandeputte11-11-2010

Superbestemming

Het hotel 'Ambasador' is z'n sterren waard. Voedsel en accomodatie zijn super. Mooie omgeving, rijke cultuur. Architecturaal hoogstaand. Prachtig land. Mooie eilanden.

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 7Yves14-08-2010

Degelijk hotel

Redelijk hotel, goede ligging t.o.v. het centrum. Eten is redelijk maar na een paar dagen is het lekkere ervan af. Het buffet is uitgebreid maar zelden verschillen. Een heel goed alternatief voor als je het eten moe bent; Hemingway aan de haven. Super italiaans restaurant met goede bediening. De bediening in het hotel is op leeftijd en is selectief in de bediening. ( bij de ene tafel het drinken inschenken, en bij de andere tafel de fles op tafel en wegwezen ). Verder is het erg Duits gericht. Er wordt meer duits gesproken in het hotel dan Kroatisch. Restaurant is niet echt gezellig, en indien je een bedje aan het zwembad wil moet je vroeg opstaan wil je er ééntje bemachtigen. Alternatief is het strandje waar je iets meer dan 3 euro betaald voor een bedje. Verder is het een degelijk hotel maar 3, maximaal 4 sterren zijn voldoende. TIP; bezoek zeker de Plitvice meren!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9I en S05-08-2010

Wat een hotel!!!

In de vakantiebrochure stond al geen foto van de buitenkant. En wij moeten zeggen dat het ook niet bepaald in de omgeving past. Maar ben je eenmaal binnen dat doet de buitenkant er niet toe. Wij hebben hier 4 nachten geslapen en het was echt super. Ontzettend vriendelijk personeel (niet gemaakt), fijne kamers, netjes, mooi, goed eten, etc. Bij het zwembad komen ze je bedje en parasol brengen, ´zeg maar waar je het wil hebben´. Tegen betaling hebben ze ook een grote welness-afdeling, ook een aanrader (op maandag hebben ze een welness-avond, krijg je korting!). De ligging is prima het ligt op loopafstand van het centrum. Namens ons... voor een paar nachten een echte aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8wil04-08-2010

een goed hotel

wij zijn in 2000 in ambssador geweest we zaten in het bijgebouw de kamer viel wat tegen maar ondanks dat hebben we een prettige vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2000

• 9Jadranski07-06-2010

fantastische plek

Hotel Ambasador is heel mooi een fantastische plek voor vakantie, wij zijn al 5 kier geweest en dit jaar gaan we weer gezelieg met vrienden

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 6Alexander Apostolovski21-05-2010

Vergane glorie

Ik kom jaren achter elkaar in Opatija en Ambasador was vroeger HET meest prestigieuze hotel in Opatija. We kregen 5 dagen hotel aangeboden voor onze honeymoon, echter na 2 nachten zijn we maar naar een ander hotel gegaan. De gemiddelde leeftijd was erg hoog, en wij als jong getrouwd stel vielen uit de toom. Het buffet was een ware verschrikking, aanvallen of je hebt alleen nog maar restjes. De kamer zalf was geweldig, een hoekkamer met een fantastisch zicht over de baai.

Gereisd met partner in mei 2003

Hotel Remisens Premium Hotel Ambasador info