7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Remisens Premium Heritage Hotel Imperial voor je op een rij gezet:

D-reizen

48 reviews over Hotel Remisens Premium Heritage Hotel Imperial in het Nederlands

fantascies

Cor Batenburg
19-8-2017

Hotel is oud maar schoon word volgend gerenooveerd

Gereisd Met partner in juli 2017

Nooit meer

Timo
1-8-2017

Het enige wat hier mooi is dat de ligging van het hotel gunstig is. Helaas zijn de beoordelingen van enige jaren geleden en ook de foto's zijn verouderd. Wij zijn hier 14 dagen geweest maar gelukkig konden we weer naar huis. Erg jammer dat de algehele staat van de het gebouw zo slecht is geworden en dat er van onderhoud niets te zien is.Ook de hygiene laat te wensen over zo worden de tafelkleden een keer afgeveegd en dan mag je de volgende ochtend in het vuil van de vorige avond van anderen je ontbijtje nuttigen.Zo ook het bestek waarvan anderen hebben gegeten en de bediening vind dit nog schoon genoeg dan word dit weer terug gelegd voor de volgende gast die z'n ontbijt gaat eten ( walgelijk ). Als je laat zien dat er een haar in het dessert zit dan halen ze die eruit en "eet smakelijk"! Geef iets meer geld uit en ga naar een hotel dat beter onderhouden is en airco heeft want die gekoelde lucht is bijna een must is de zomer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk centraal gelegen hotel.

Marcel
5-9-2016

Rijk uitgerust hotel met grote kamers, eten en drinken zijn prima geregeld. Vanaf het hotel stap je zo op de 12 km lang wandelpad langs de kust. Vind je het terug te ver neem je de bus terug naar Opatya.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

AVHOMEL
4-7-2016

Hotel moet echt gerenoveerd worden oud maar schoon al rook je wel overal de rookgeur in de gordijnen en zo

Gereisd Met partner in juni 2016

heerlijk

Jaap
2-7-2016

Apart hotel , verouderd ook de inrichting, maar alles perfect schoon en het eten is fantastisch ook de ligging is mooi alles op loop afstand, ook de reisleiding en het gezelschap was super we hebben er genoten.

Gereisd Met partner in juni 2016

Authentiek hotel lekker centraal gelegen

MartieHermien
18-6-2016

Op het 1e gezicht is het een indrukwekkend hotel, na een 2e blik blijft het een mooi (vergane glorie uitstralend) hotel dat echter hier en daar wel wat onderhoud benodigd is. De eetzaal is groots, de maaltijden (in buffetvorm) zijn goed. Echter het personeel doet alles op automatische piloot en heeft weinig aandacht voor de gasten. Drankjes (bier, wijn, fris) tijdens het diner zijn inbegrepen. De slaapkamers zijn zeer verschillend; de een krijgt een balzaal, wij moesten het (helaas) doen met een bediendenkamertje met krakende bedden. Geen airco, dus 's zomers als het warm is, blijft het warm. De badkamer is outdated, het bad heeft zijn beste tijd gehad en ziet er niet fris meer uit. Voor stramme oudere mensen is het een hele toer om hier in te stappen om te kunnen douchen. In het hele hotel is er (gratis) WiFi. In de omgeving is genoeg te doen, je zit heerlijk in het centrum en staat zo aan de waterkant. En er is vertier zat, ook het hotel heeft een eigen bar met groot terras.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Het was een preachtige reis.

Twan Groetelaers
17-1-2016

Het het hotel is romantisch maar wel verouderd.

Gereisd Met partner in mei 2015

Super fijn hotel.

Jacqueline Looij
3-7-2015

Prachtig oud hotel. Maar niet verwaarloosd. Heeft allure. Het ontbijtbuffet is super en het avondbuffet geweldig. Gratis drinken erbij. Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

L.Giethoorn
25-6-2015

Onbegrijpelijk dat men hier negatief over schrijft. Mooie oude chique. OK, de badkamer mag opgeknapt worden maar alles was goed schoon. Mooie kamers met een passende inrichting, ook oud chique. Zo'n hotel moet beslist niet gemoderniseerd worden. Het diner buffet was zeer uitgebreid en smakelijk. Ruime keus uit salades, vlees, vis, pasta's enz. Ook heerlijk dessertbuffet. Verder veel fruit, frisdranken wijn en bier. Kortom, voor iedere smaak was er wat lijkt mij zo.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Minder dan de vorige keer

Zoover2013
3-10-2014

Ten opzichte van ons vorige verblijf vorig jaar is het deze keer tegengevallen. Met name het buffet is dramatisch verslechterd. Veel opgewarmd, diepvries en hergebruikt eten van voorgaande dagen. Smakeloze visgerechten. Erg als je denkt dat het op enkele meters vers uit de zee geleverd kan worden. Ook het ontbijt is niet veel beter. Drinkyoghurt dat niet voldoende gekoeld is en worstjes die meerdere malen opgewarmd worden zijn slechts enkele voorbeelden. Sinaasappelsap is werkelijk dramatisch. Niet te drinken! Van ellende van de 14 dagen 11 dagen buiten de deur gegeten. Onderhoud aan de kamers is minimaal. Badkamer met schimmel- en roestplekken. Een stortbak voor het toilet kan echt niet meer. De bedden en bank kraken als een gek.Deze moeten op een gegeven moment echt vervangen worden.De schoonmaak is verder redelijk. Ook vrij gehorig. De touroperator groep(busgroep met ouderen) kun je 06.30 uur in de ochtend al horen roepen dat ze gaan eten. Al helpt het niet dat ze dat keihard doen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Remisens Premium Heritage Hotel Imperial in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Remisens Premium Heritage Hotel Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Remisens Premium Heritage Hotel Imperial