Hotel Remisens Hotel Kristal

13 reviews over Hotel Remisens Hotel Kristal

• 2019
    9Sijbrigje19-07-2019

In één woord: geweldig!

Prachtig gelegen aan de Kvarner baai. Kamer met zeezicht biedt uitzicht. Daar raak je niet op uitgekeken. Hotel ligt ongeveer halverwege aan de Lungomare = een wandelpad van 12 km, langs terrasjes, villa's, baaien, haventjes en dorpen. Het hotel is prima. Kamers brandschoon. Vriendelijk personeel. Goed, gevarieerd diner, voor iedereen wel iets lekkers. Prima bedden (gordijn was wat aan de smalle kant). Airco was niet in orde, zowel voor de bezoekers als voor het personeel een hoofdpijngeval, maar dat was ook het enige minpunt. Fantastische 2 weken gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

8m.vrieselaar04-09-2011

prima hotel

mooi hotel ,aardig personeel,lekker etenen ook genoeg keuze,nette kamer,kortom ik snap niet dat sommige mensen hier zo negatief over kunnen zijn!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Pynket Sandrine06-08-2010

Wondermooi.....

Héél mooi hotel alleen al het uitzicht van op de zesde verdieping verdient een 11 op 10. Het pesoneel is zéér vriendelijk en proberen u bij alles te helpen u bent er echt de koning.Het eten was er naar mijn normen zeer goed maar dat bestaat in smaken...Het ontbijt was zeer uitgebreid. Voor de kinderen is er wel niet veel te beleven wat niet wil zeggen dat ze niet kindvriendelijk zijn.Trouwens dit ligt niet aan hotel maar wel aan de reisagent om dit te melden of er wel of niets voor de kinderen te doen is.Jammer van de naar mijn mening véél te lage score.Wij gaan zeker nog terug..... Fam De Smet- Pynket

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Lindsey26-02-2010

Super vakantie

Samen met mijn vriend ben ik afgelopen jaar voor het eerst in Kroatië geweest.. Het duurde een tijd voor we er aankwamen, i.v.m. busreis en transfer. Maar alles was prima geregeld. Het hotel vonden wij super! Het personeel was erg vriendelijk! En ik begrijp echt niet waar deze lage score van sommige mensen vandaan komt! Wij hebben ons prima vermaakt, ruime kamer, mooi uitzicht over zee..het eten was niet altijd super..en zijn daarom 3 keer in een restaurant gaan eten..maar dit was goed betaalbaar en hele vriendelijke mensen. Ik vind het onterecht dat mensen zo negatief kunnen zijn! Je moet nooit teveel van het eten verwachten in het buitenland. Wij hebben een super tijd gehad, en het ontbijt was prima! TIP!! Je moet naar de Plitvice meren, dagje met de boot (Contessa) weg is ook heerlijk.

Gereisd met partner in september 2009

• 7adrie17-09-2009

fabrieksvoer

Het eten in hotel Kristal is net fabrieksvoer. Opschieten als je wat lekkers ziet, als het op is wordt het vervangen door iets anders. Hierdoor was het eten niet gezellig. De mensen zaten met 3 gangen tegelijk aan tafel omdat iedereen bang was dat zijn ding op was. Kwaliteit van het eten zeer onder de maat. Het ontbij was redelijk, als de duiven het niet gestolen hadden.

Gereisd met partner in juli 2009

• 2J. van Muller06-08-2007

het eten was altyd het zelfde -keuzemenu. receptie was nog in de maak. parkeren ging niet met de auto,terwijl dit wel was geadverteerd/?? ingang hotel stond vol auto"'s entree hotel was hierdoor geblkokkerd het was nog geen drukte? vloerbedekking stonk enorm.airco was enorm luid op de kamer zowel de gang-24-uur lang dus niet goed kunnen slapen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9F. Kemperman30-10-2006

wij komen al 35 jaar in hotel Kristal. Het uitzicht vanaf de kamer is schitterend.'s avonds kijk je van het terras naar de overkant van de baai naar de lichten van Reijka, daar geniet ik altijd van. Bij mooi weer kun je buiten op het terras ontbijten met uitzicht op de zee. De kamers zijn netjes en worden echt wel goed schoon gemaakt. afgelopen jaar zijn alle badkamers vernieuwd en hebben de kamers nieuw meubilair gekregen. Voor ons nog steeds voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Fam. Huesken09-06-2006

Het hotel is mooi gelegen met zicht op de baai. Jammer dar de kamers geen balkon hebben De bediening is vriendelijk en de kamers goed schoon, en prima ingericht.Jammer dat bij het ontbijtbuffet de sorteren snel minder is,en ook niet altijd goed weer aangevuld word. Vooral de eerste dagen was er om 9 uur al weinig keuze meer, later in de week was dit iets beter.

Gereisd in juni 2006

• 7M.J.Keijser-vdr. Hucht en P.Keijser01-10-2005

Het is een groot hotel, de kamer die wij hadden keek uit op zee en het was een ruime hoge kamer. Bij de receptie werd je gelijk geholpen en de bediening in het restaurant was goed en vriendelijk.

Gereisd in oktober 2005

• 8Fam.S.v.Hengel30-09-2005

Wij waren met 40 mensen in dit hotel. Het personeel was vriendelijk en deed meer dan nodig was om ons te plezieren. De kamer was brandschoon en het eten perfect. Wij hadden een prachtig uitzicht vanuit onze kamer op de Adriatische zee. Beslist een aanrader.

Gereisd in september 2005

0 tips over Hotel Remisens Hotel Kristal

3 vragen over Hotel Remisens Hotel Kristal

• Jolanda Smit, 23-04-2016

lactosevrij

ik heb lactose intolerantie, kan ik wel eten in Hotel Kristal in Opatija.

• deplae_marianne, 17-11-2012

vertier rond het hotel

hallo wij gaan volgende zomer naar dat hotel is er daar buiten het hotel ook wat te beleven dorpje of zo en terrasjes alvast bedankt daaag

• Eline, 05-01-2012

Bezienswaardigheden

Wij gaan deze zomer naar Kroatië naar Opatija. Zijn er dingen die jullie waarvan jullie zeggen: "echt de moeite waard om dit te doen?!"

Dank u

Danny, 16-06-2012

Beste Elline .. Wij gaan begin augustus ook naar Opatija, en blijkbaar is er daar veel te zien .. Ik heb een reisboekje over de streek gekocht en daar staan er mooie bezienswaardigheden in .. Wie weet komen we elkaar daar tegen ;).. Prettige reis. Grtjs vanuit Marke

Hotel Remisens Hotel Kristal info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door boulevard
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald