Hotel Palace Bellevue

• Sauna

47 reviews over Hotel Palace Bellevue

• 8Kees19-07-2017

Geweldig

Een erg luxe, paleisachtig hotel dat aan de boulevard ligt. We hadden het geluk dat we een kamer kregen met een aparte TV kamer en 2 balkons. Eten was erg goed en personeel vriendelijk en behulpzaam. De andere gasten waren veelal oudere, sjieke duitsers.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ingrid31-03-2017

midden in opatija tegen over de boulevard

Mooi hotel met een paleisuitstraling. Is helemaal opgeknapt . Mooie slaapkamers airco op de kamer met minibar.hotel tegenover de boulevard. voor de 2 e keer geweest 2015 en 2016 echt super

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7Jan5205-06-2015

Mooi gelegen, ouderwetse grandeur

Direct aan boulevard. Kamers aan voorzijde met uitzicht op zee. Deels met balkon. Geen airco (eind maart geen probleem, maar 's zomers ...) Gratis WiFi.

Gereisd met partner in maart 2015

• 5Marianne09-09-2014

Mooie plek, hoge trappen

Hoewel er een lift is in het hotel, moet men altijd een hoge trap op (ook met koffers) voor men bij de lift is.Er is geen lounge om rustig te zitten,op het terras is geen bediening.(Daarvoor moet men naar Palace er naast (weer die trappen). Kamers zijn oud,vol,het sanitair is erg oud,(soms kapot) de douche is erg pover en je moet in bad douchen.Buitenkant ramen/deuren was verveloos.Rolluiken kregen we niet omhoog, gordijnen sloten niet.Wel schoon,eten ruim voldoende.De ligging is erg mooi,aan de boulevard.Wel elke avond bijna live-muziek op het buur terras,gelukkig niet tot in de nacht. Wij hadden kamer met zeezicht en een piepklein balkon met 2 plastic stoeltjes. Wel mooi uitzicht.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7coby29-07-2014

oud hotel-vergaande glorie

was een erg oud hotel wat ook wel weer zijn charme had.Tegenover het strand waar je ligstoelen kon huren.Het eten was erg slecht de aardappelkrokketen waren taai, koud en oud! wat ik ook altijd apart vind is dat ze de nieuwe lading gewoon boven op gooien! moet er toch niet aan denken dat je wat later komt en het onderste krijgt brrr de roereieren dreven in het vet nee wij zijn buiten de deur gaan eten.drinken bij het avondeten was gratis maar waren zakken poeder( plakte gewoon aan je glas) die aan gemaakt werden met water dus hoop dat je bier lust! personeel was vriendelijk en de kamers schoon.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8gerda claessen14-07-2014

Zou er zo weer naartoe gaan

Hebben in hotel Palace gelogeerd, hotel is verouderd maar heeft zeker charme. Alles, behalve airco, op de kamer aanwezig en ontzettend schoon. Airco heb ik niet gemist want we hadden grote openslaande deuren naar balkon. De service in het hotel is top. Eten was heerlijk, geen lauwe hap maar echt lekker en voor elk wat wils, alleen de toetjes waren aan de magere kant maar daar ben ik toch geen liefhebber van. Iedere avond live muziek en dan konden de voetjes van de vloer. Ik zou er in ieder geval zo weer naar terug gaan!!!

Gereisd met partner in juni 2014

• 3P. Willemse16-06-2014

Nooit meer

Sterk verouderd, geen airco , wat eigenlijk niet kan in dit warme land. In een achterkamertje met 1 stoel. Geen uitzicht. Weinig licht in de badkamer, kapotte wasbak. Vreselijk eten. Koud taai, afvalvlees. Als je wat later kwam waren de toetjes op. Echt een vreetschuur. Lege hal. Ongebruikte bar. Echt jammer van dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9fam van den berg03-07-2013

mooi hotel

Dit hotel is prachtig gelegen aan de boulevard. Zeer ruime kamer (geen airco). Prima maaltijden inclusief drankjes, ontbijt kan buiten. Het parkeren was geen enkel probleem; er is een (betaalde) parkeerplaats op korte afstand van het hotel, speciaal voor hun gasten Vriendelijk personeel, goede service.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10fam_mhietkamp08-11-2012

Droom bestemming

Hotel Palace heeft een geweldig uitzicht op zee en de omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 8chris21-09-2012

sfeervolle plaats, mooie boulevard, prima hotel.

Met touroperator zijn we 9 dagen in dit hotel geweest. Het is een sfeervol hotel met alle comfort van deze tijd, wij hadden balkon met zeezicht en genoten van een prima uitzicht op de boulevard en de zee. Het eten was prima, voor elk wat wils. Vooral het ontbijt was zeer royaal. Drankjes tijdens avondeten zijn inclusief. Verder zijn de prijzen van de consumpties redelijk. Voor ons een 8!

Gereisd met vrienden in september 2012

Hotel Palace Bellevue info