Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°3°

Gereisd met partner in juli 2018

douches niet zo schoon

Xxbonny,
24-6-2018

de douches zijn niet zo schoon, verder alles goed

Gereisd met partner in juni 2018

Rustig mooi land

Lucia,
13-5-2018

We waren een weekje.. wat eigenlijk iets te kort was.. We hadden een kamer die uit keek op een plat dak tussen 3 andere gebouwen.. maar ik vind ach je slaapt er alleen maar en douchen en toilet meer heb je niet nodig.. prachtig land .. naar plitvice meren geweest . indrukwekkend moet je doen.

Gereisd met partner in juli 2016

Verschrikkelijk

Thomas,
20-4-2018

Oude kamers. Complete hotel is muf en bebouwd. Enigste wat te eten viel was het dessert.

Gereisd zakelijk in april 2018

Onvergetelijk.;

Gemma Mattheij,
2-3-2018

Prachtige landschappen. Interessante excursions. Natuur Parken, grotten,historische stadjes.

Beste chauffeur. Heerlijk eten. Gezellige groep. Genoeg vrije tijd voor persoonlijke wandelingen en ontspanning.

Aan te bevelen .

Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit Meer

H.Ph.Boone,
28-7-2017

10-daagse busreis, Opatija Kroatische Bloemenrivièra.

Verblijf Hotel Opatija, geboekt via een touroperator.

Mooie omgeving en een leuk en goed reisprogramma.

Alleen het bedienend personeel was vriendelijk en aardig.

Het Hotel, hier wil je niet komen het had veel achterstallig onderhoud, en de kamers waren erg smerige en klein.

Wij hadden goddank alleen maar torren en spinnen op onze kamer (gelukkig geen kakerlaken net als een medereiziger van ons had)

Het eten was niet goed, iedere dag hetzelfde, zo wel s ’morgens en s ’avonds.

Op doordeweekse dagen kon je van af 17.00 uur tot 22.00 uur wat te drinken krijgen.

Op zondag van 17.00 uur tot 21.00 uur, ga maar beneden wat drinken.

In het hele Hotel was niets te doen.

Bij sommige boeking website staat 3 of 4 steren, het zijn er maar 2, en zelfs dit is te veel.

Gereisd met partner in juli 2017

Het ziet er

Astridwiegersma,
4-7-2017

Het ziet er een beetje ouderwets uit, maar alles is schoon en daar gaat het om.

Gereisd met partner in juli 2017

goed

M driessen20,
26-6-2017

goed ,alleen jammer dat voor rolstoelers weinig hulp is moet steeds uit en in rolstoel om de trappen op te kunnen.

Gereisd met partner in juni 2017

Oud en onvriendelijk

J,
6-6-2017

Hotel opatije is op een goede locatie gelegen maar dat is dan ook het enige positieve punt. Het is een oud hotel en dat zie je zowel van binnen als van buiten. Veel dingen zijn stuk, lampen in de kamers knipperen en er is geen mogelijk tot daglicht in de kamers op de achterzijde van het hotel. Een op de foto's redelijk nette zolderkamer geboekt. Bij aankomst kregen wij echter een versleten oude kamer aan de achterzijde waar werkelijk van alles stuk was en een onfrisse geur hing. Er was geen mogelijkheid voor daglicht. Na klagen een zelfde kamer toegewezen gekregen maar dan een etage lager. Ook geen daglicht in deze kamer mogelijk. Helaas is het personeel ook niet oplossingsgericht en het hotel dezelfde dag nog verlaten omdat wij ons niet prettig meer voelden in dit hotel. Restitutie van de betaling willen ze echter niets van weten.

Gereisd met partner in juni 2017

Alles in deze badplaats is oud en versleten, en dus dit hotel ook. Het oudere gedeelte straalt nog maar weinig van de grandeur uit die het misschien ooit had. Veel sanitair staat op instorten. Heb zelf de douche moeten repareren om te kunnen douchen. De kamerverzorgsters deden zeker hun best en ik liet elke dag wat geld op het hoofdkussen achter, maar het beddengoed was gewoon versleten. Er is nooit enige vorm van onderhoud gepleegd de laatste 50 jaar. Gaten in vloerbedekkking, liften die constant haperden, lampen veel stuk en nog wel 100 andere kleine onvolkomenheden, alles was in een woord "worn-out"

Gereisd met partner in mei 2015

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opatija in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opatija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.