Géén boekingskosten

KroatiëKvarnerOpatija

6.8VoldoendeScore uit 13 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Kristal

• 9Sijbrigje19-07-2019

In één woord: geweldig!

Prachtig gelegen aan de Kvarner baai. Kamer met zeezicht biedt uitzicht. Daar raak je niet op uitgekeken. Hotel ligt ongeveer halverwege aan de Lungomare = een wandelpad van 12 km, langs terrasjes, villa's, baaien, haventjes en dorpen. Het hotel is prima. Kamers brandschoon. Vriendelijk personeel. Goed, gevarieerd diner, voor iedereen wel iets lekkers. Prima bedden (gordijn was wat aan de smalle kant). Airco was niet in orde, zowel voor de bezoekers als voor het personeel een hoofdpijngeval, maar dat was ook het enige minpunt. Fantastische 2 weken gehad.

• 6Cora28-05-2018

No airconditioning for ages!

For us no Hotel Kristal anymore. The management leaves his guests without air conditioning for a long time and does nothing about it! 24 hours 27 degrees Celsius in the room!

• 8m.vrieselaar04-09-2011

prima hotel

mooi hotel ,aardig personeel,lekker etenen ook genoeg keuze,nette kamer,kortom ik snap niet dat sommige mensen hier zo negatief over kunnen zijn!!

• 10Pynket Sandrine06-08-2010

Wondermooi.....

Héél mooi hotel alleen al het uitzicht van op de zesde verdieping verdient een 11 op 10. Het pesoneel is zéér vriendelijk en proberen u bij alles te helpen u bent er echt de koning.Het eten was er naar mijn normen zeer goed maar dat bestaat in smaken...Het ontbijt was zeer uitgebreid. Voor de kinderen is er wel niet veel te beleven wat niet wil zeggen dat ze niet kindvriendelijk zijn.Trouwens dit ligt niet aan hotel maar wel aan de reisagent om dit te melden of er wel of niets voor de kinderen te doen is.Jammer van de naar mijn mening véél te lage score.Wij gaan zeker nog terug..... Fam De Smet- Pynket

• 8Lindsey26-02-2010

Super vakantie

Samen met mijn vriend ben ik afgelopen jaar voor het eerst in Kroatië geweest.. Het duurde een tijd voor we er aankwamen, i.v.m. busreis en transfer. Maar alles was prima geregeld. Het hotel vonden wij super! Het personeel was erg vriendelijk! En ik begrijp echt niet waar deze lage score van sommige mensen vandaan komt! Wij hebben ons prima vermaakt, ruime kamer, mooi uitzicht over zee..het eten was niet altijd super..en zijn daarom 3 keer in een restaurant gaan eten..maar dit was goed betaalbaar en hele vriendelijke mensen. Ik vind het onterecht dat mensen zo negatief kunnen zijn! Je moet nooit teveel van het eten verwachten in het buitenland. Wij hebben een super tijd gehad, en het ontbijt was prima! TIP!! Je moet naar de Plitvice meren, dagje met de boot (Contessa) weg is ook heerlijk.

• 7adrie17-09-2009

fabrieksvoer

Het eten in hotel Kristal is net fabrieksvoer. Opschieten als je wat lekkers ziet, als het op is wordt het vervangen door iets anders. Hierdoor was het eten niet gezellig. De mensen zaten met 3 gangen tegelijk aan tafel omdat iedereen bang was dat zijn ding op was. Kwaliteit van het eten zeer onder de maat. Het ontbij was redelijk, als de duiven het niet gestolen hadden.

• 3Panitz17-06-2008

Für Beschwerden gab es kein offenes Ohr. Unser Doppelzimmers hatte die Größe eines Einzelzimmers mit Doppelbett. Bett ca. 50cm von der WC-Schiebetür entfernt. Sauberkeit im Speisesaal (Tische) ließ viele Wünsche offen vor allem beim Frühstück und auf der Terrasse. Tische schmutzig, Geschirr nicht abgeräumt, keine Tischdecke. Es erweckte den Eindruck, der Oberkellner hielt nur Ausschau ob auch genug Urlauber kamen um diese Tätigkeiten für ihn und sein Personal zu erledigen. Kellnerin Sonja war die Perle. Leider war sie nur am Abend da. Zugang zum kostenpflichtigen Parkplatz war ein Witz (mit elektr. Kette). Hygenie im Hallenbad unmöglich. Menschen mit sichtbaren, offene Wunden sind schlimm dran, dürften aber nicht in das öffentliche Bad welches nur 1 x wöchentlich gereinigt wurde.
    Solange Urlauber in Turnhosen und mit Badelatschen in den Speisesaal dürfen, Urlauber Brötchen aus ihren Hosentaschen holen u. am Abend in den Brotkorb tun, hat dieses Hotel keine 4 Sterne verdient.

• 2J. van Muller06-08-2007

het eten was altyd het zelfde -keuzemenu. receptie was nog in de maak. parkeren ging niet met de auto,terwijl dit wel was geadverteerd/?? ingang hotel stond vol auto"'s entree hotel was hierdoor geblkokkerd het was nog geen drukte? vloerbedekking stonk enorm.airco was enorm luid op de kamer zowel de gang-24-uur lang dus niet goed kunnen slapen.

• 9F. Kemperman30-10-2006

wij komen al 35 jaar in hotel Kristal. Het uitzicht vanaf de kamer is schitterend.'s avonds kijk je van het terras naar de overkant van de baai naar de lichten van Reijka, daar geniet ik altijd van. Bij mooi weer kun je buiten op het terras ontbijten met uitzicht op de zee. De kamers zijn netjes en worden echt wel goed schoon gemaakt. afgelopen jaar zijn alle badkamers vernieuwd en hebben de kamers nieuw meubilair gekregen. Voor ons nog steeds voor herhaling vatbaar.

• 7Fam. Huesken09-06-2006

Het hotel is mooi gelegen met zicht op de baai. Jammer dar de kamers geen balkon hebben De bediening is vriendelijk en de kamers goed schoon, en prima ingericht.Jammer dat bij het ontbijtbuffet de sorteren snel minder is,en ook niet altijd goed weer aangevuld word. Vooral de eerste dagen was er om 9 uur al weinig keuze meer, later in de week was dit iets beter.

Hotel Kristal info

• WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)