Hotel Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta

• 2018
    10Conchita01-06-2018

Fantastisch!

Heerlijk hotel met geweldig uitzicht over de zee. Ruime kamer, balkon met zeezicht, uitstekende service, vriendelijk en professioneel personeel. Ik kom hier al jaren (meerdere malen per jaar) en steeds opnieuw voelt het als 'thuis' komen.

Alleenreizend

• 2017
    9Bernard de Groot19-07-2017

Uitstekende plek voor ontspannen vakantie

Wij hadden halfpension geboekt voor een week. Alles was prima geregeld en fijn. De vriendelijke bediening spreekt allemaal voldoende Engels of Duits om je goed te bedienen. Fantastische centrale plek in Opatija, en een geweldig uitzicht over de haven en dorpjes overzijde (Rijeka). Lekker eten van een overweldigend groot assortiment!

Let er wel op dat je een kamer met zeezicht neemt. Achterzijde beneden is een stuk minder leuk. Extra kosten zijn er voor het parkeren van je auto in de overdekte garage (20 euro per dag), het huren van een strandbed (15 euro per dag) en je drinken bij het eten (redelijke prijzen).

• 3yeb10-06-2017

zware tegenvaller

Dit hotel ziet er op de foto's prachtig uit maar, valt in werkelijkheid vies tegen. Kamers waren heel klein, vies enz. Dit aangegeven bij de receptie; kregen, zonder dat zij het gezien hadden, een andere kamer. Konden kiezen uit 3. Helaas ook allemaal niet zoals beloofd. Airco kapot, te weinig plaats om te lopen, niet schoon enz. Later bleek ook nog dat we geen ontbijt kregen, of we moesten 20 euro pp per dag bijbetalen.... Het zwembad was zo intens koud dat ik er niet verder in durfde dan mijn enkels...heb nog uren een pijnlijke rode huid gehad....(vonden het al vreemd dat wij de enigen waren...). Al met al een zeeeeeer teleurstellende ervaring! Drukt toch een stempel op je vakantie.....

• Oude reviews

8jacobs.jos6119-08-2012

Een mooi hotel centraal gelegen in Opatija.

Het hotel bestaat uit vier losse gebouwen, die allemaal de naam van een bloem hebben. Het is gebouwd in Venetiaanse stijl en alle gebouwen zijn prachtig gerenoveerd. In het centrale gebouw bevind zich de receptie de eetzaal en ook nog een aantal andere voorzieningen,zoals een zwembad een sauna. Inde hal is er een desk (tafel) waar je info kunt krijgen m.b.t. tot mogelijke excursies.Het meisje aan deze desk is erg vriendelijk en behulpzaam, en spreekt goed engels. Dit geldt voor bijna alle personeel in het hotel.

Met vrienden

• 7janneke_sloot12-03-2012

Aardig hotel, maar meer van verwacht.

We zijn 2 dagen in dit hotel geweest. Service is prima, we kregen een kamer met uitzicht op het meer, wat we niet eens geboekt hadden. Kamer is prima,lekker ruim met een bad. De wellness geweldig. Binnen zag het er allemaal wel goed uit. Helaas niet echt een bar waar je wat kon drinken, meer een grote ruimte. Het ontbijt viel erg tegen helaas. Druk en rommelig. Jammer dat je als hotelgast voor de Wellness moet betalen. De massages zeer professioneel. Al met al was het goed, maar zeker geen topper. We zeullen niet zo snel voor dit hotel weer kiezen.

• 8pam17-08-2011

prima hotel in mooie stijl

prima hotel, wij hadden een balkon dat net zo groot was als de kamer zelf! Prima ontbijt! Zwembad is wel klein en er zit geen eigen strand (lees betonplaat aan zee want dat is Kroatie) bij. hotel bestaat uit meerdere gebouwen. je kunt er ook lekker een ijsje eten! en dit is nog goedkoop ook voor zo'n groot hotel, evenals de wijnprijs. 's avonds loop je naar het centrum en kunt daar lekker eten.

• 9Linda26-07-2011

Een super hotel!

Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta in Opatija, is echt een super hotel! Andere mensen op het internet vertelde dat het eten niet goed was, er geluidsoverlast was en dat de hotelmedewerkers niet goed engels praatten. Daar hadden wij dan ook op gerekent. Maar het eten was erg lekker (elke dag wat anders in buffetvorm; vis, vlees, aardappels, pasta van alles wat), er was totaal geen geluidsoverlast (maar daar moet je geluk mee hebben, want er zijn ook dependances die wel aan een drukke straat liggen), en de hotelmedewerkers spraken uitstekend Engels. De kamer was erg schoon en netjes en elke dag vervingen ze de natte handdoeken, stofzogen ze de kamer en schudden ze de bedden op. Opatija zelf ik ook een super leuke plaats. Er zijn mooie stranden, er is elke avond wel ergens muziek en er zijn vaak festivals bezig in de zomer midden op straat. Opatija is ook heel erg romantisch en is de ultieme bestemming voor verliefde stelletjes. Kortom: dit hotel is echt het geld en de moeite waard!

• 9Inès26-07-2011

Veel sfeer en gezellig

Het hotel ligt langs een gezellige boulevard in Opatija. Na ong. 200 meter ben je al bij een strand. Naast het hotel ligt een prachtig park en als je daar doorheen loopt kom je bij een gezellige boulevard waar 's avonds veel te beleven is. Het hotel is in zeer goede staat met een prachtig uitzicht. Het eten was elke avond gevarieerd en voor iedereen zat er wel iets bij. (het dinner en ontbijt was in buffetvorm). De kamers waren zeer ruim en netjes onderhouden. Zoals bij eerdere reacties stond dat er geluidsoverlast was, hebben wij daar helemaal niets van gemerkt! In Opatija zelfs was veel te doen. Er zijn regelmatig festivals en leuke bandjes op straat of op de terrasjes. In het hotel was er ook af en toe iets te doen. Maar meestal ben je 's avonds gewoon het hotel uit. Al met al: onze beleving in hotel de 4 Opatijska Cvijeta Was super goed en we hebben een onwijs leuke vakantie gehad! Het liefst zouden we terug willen gaan!

• 6Hugo01-07-2010

Oude Grandeur

Het hotel ligt direct aan de boulevard met er tegenover een kermisachtige attractie en een groot betonnen plein en is gelieerd aan het hotel Bellevue. Beide zijn vergane glorie wat nog iets lijkt doordat het geheel een opknapbeurt heeft gehad. De lobby met bar zijn groots opgezet met oude elementen. De kamers zijn niet hedendaags aangepast, geen kluisje, koelkastje en airco. De luxe kamer, 6.5 x 5.5 mtr, heeft een flink balkon, met 2 king size bedden, nachtkastjes, bureautje, stoel, dressoirtje, tafeltje + 2 stoelen, bank, kofferboy en twee grote klerenkasten. De recentelijk gerenoveerde badkamer is niet erg overbemeten en de kleurstelling is nogal bijzonder. Verder is de vloerbedekking redelijk schoon, de verlichting is matig, betaald internet in de lobby, gratis parkeren. Ontbijtbuffet: Erg matig Dinerbuffet: We hadden beter verwacht Oordeel: Vergane glorie met een mooie ambiance

• 8Annemie16-08-2008

Waar voor je geld

Goed hotel. Zeer ruime en propere kamers. Probeer een kamer in het hoofdgebouw te boeken met zeezicht, wat prachtig is. Zeer goede keuken, wel buffet. We hebben er 7 nachten gelogeerd en het buffet omvatte steeds nieuwe schotels. Wel spijtig dat je voor vers geperst fruitsap bij het ontbijt 2,86 € moet betalen. Ook de prijs voor een staanplaats in de parkeergarage van het hotel is stevig doorgerekend : 12,50 € per nacht. De service aan de receptie en het restaurant is goed dit in tegenstelling met de service in de bar die verschrikkelijk slecht is. Een tip : ga s'avonds beter een glaasje drinken 50 m van het hotel, in de Opatija Yacht Club bar. Zeer goede service en je betaalt maar 1/3de van de prijs in het hotel.

2 tips over Hotel Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta

• janneke_sloot, 12-03-2012

eten bij restaurant Roko. heerlijk! En let goed op je portemonnee. 2 uur na aankost in opatja was deze al gestolen.

• jacobs.jos61, 19-08-2012

Het hotel heeft een eigen parkeer garage. Bij de receptie is het mogelijk om euro"s om te wisselen voor de Kroatische Kuna tegen een goede koers.

0 vragen over Hotel Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand1 km
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen