Géén boekingskosten

KroatiëKvarnerOpatija

7.5GoedScore uit 22 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

22 Reviews over Grand Adriatic

• 7Karin10-09-2019

Goede afspraken maken en vast laten zetten

Prima onthaal met een bekent gezicht om de auto weg te zetten en de koffers Naar de kamer te brengen. Ook binnen kwamen we personeel tegen die we herkende van vorig jaar mei. Alleen toen we op de kamer kwamen schrokken we erg, we waren een reis van twee weken aan het maken en verbleven een week in grand adriatic hotel. We hadden dus best veel bagage bij ons. Verleden jaar hadden we een leuke kamer met balkon en zee zicht en konden onze spullen redelijk kwijt maar nu kwamen in een kamer die je niet kan verhuren als twee persoons kamer we konden amper om het bed lopen en hadden een kast plus een plank en twee nachtkastjes en een raam dat stuk was en dus niet open kon en geen balkon. Na heel veel klagen en zeuren kregen we de volgende dag een mooie kamer in het 4 sterren gedeelte. Dus gelukkig goed opgelost pfff. Al met al een fijne tijd gehad met leuk personeel. Dus als je gaat boeken duidelijk aan geven wat voor soort kamer je wil

• 4grand adriatic II kroatie04-08-2018

Verouderde kleine kamers in een 4 sterren hotel

Mooie entree veel faciliteiten, maar de kamer zijn verouderd, heel klein (je kunt je koffer gewoon niet eens ergens kwijt en je kunt niet met z'n tweeën langs elkaar lopen). Let op het is een 4 sterren hotel maar de kamers doen die naam geen eer aan. Airco werkte helaas ook maar heel matig. Jammer want was het laatste hotel op onze reis en dat was geen mooie laatste indruk.

• 8Martijn13-08-2017

Goed hotel, leuke stadje, mooie omgeving

In augustus zijn we een weekje naar Hotel Grand Adriatic geweest. Samengevat is dit een prima hotel. Enkele plus en minpunten zijn: - Ontbijtbuffet is goed. Veel keuze, wordt goed aangevuld. Je kunt een omelet of spiegelei laten bakken op de bakplaat - Dinerbuffet is slecht: Lauw en smakeloos eten. Wij hebben hier slechts 1 x gegeten. Voor de rest zijn we de stad in gegaan. - Personeel is zakelijk en beleefd. Als verbeterpunt zouden ze eventueel wat vriendelijker en gastvrijer kunnen zijn. - Kamers zij schoon en goed onderhouden (wij zaten in het 4 sterren gedeelte) - Strandbedjes bij het zwembad zijn gratis. Hierdoor staat er iedere ochtend om 9.00 uur een rij mensen voor de ingang te wachten om ''handdoekje te leggen'' - Strandbedjes bij de zee moeten betaald worden (35 Kuna). Omdat deze betaald moeten worden is hier minder sprake van ''handdoekje leggen'' zodat je hier wel kans op een bedje hebt als je later komt. - Op loopafstand van het hotel zijn ruim voldoende restaurantjes e.d. - Parkeren kan meestal niet bij het hotel, echter er zijn voldoende parkeerplaatsen (tegen betaling) in de omgeving. Wij hebben slechts 1x lang moeten zoeken naar een parkeerplaats.

Opatija en Hotel Grand Adriatic zijn prima geschikt voor een weekje lekker ontspannen aan de Kroatische kust :)

• 7belinda299127-07-2017

Net hotel

Net hotel, iets buiten het centrum van Opatija. Het hotel bestaat uit 2 aparte gebouwen, een 3 sterren en een 4 sterren gedeelte, die met elkaar verbonden zijn. Wij verbleven in een 3 sterren kamer op de bovenste verdieping met een schitterend uitzicht over de baai. De kamer was iets aan de kleine kant maar zag er modern en schoon uit. Ik vermoed dat hij onlangs gerenoveerd was. Het enige wat ik miste in de kamer waren een kluisje en een droogrekje. De gratis wifi was van uitstekende kwaliteit. Het ontbijt- en dinerbuffet waren kwalitatief oké, maar waren niet heel byzonder voor zo'n groot hotel. Bovendien was de bediening in het restaurant erg langzaam. Aan de overkant van de weg heeft het hotel een nieuw zwembad met ligbedjes. In de lobby van het hotel staat een geldautomaat, wat erg handig is. Houd er rekening mee dat je bij het 3 sterren gebouw een paar kleine trapjes op moet om bij de lift te komen, dus iets minder geschikt voor kinderwagens of mensen die slecht ter been zijn.

• 8t.zoer12-07-2015

voor herhaling vatbaar

Wij hadden een kamer in 4 sterren gedeelte, uitzicht op de parkeerplaats, frans balkon. Prima kamer heerlijk rustig, elke dag schone handdoeken en kussensloop. De airco werkte prima. Halfpension: het eten was prima en het personeel vriendelijk. Wij gingen naar het openbare strand. Een mooie plaats hebben er genoten.

• 4rapp johann wien25-01-2015

Urlaub mittelmäßig

Aufzüge zu klein.Wartezeiten wenn ein Bus ankommt .Keine Flachfernseher am Zimmer.Hotelanlage Renovierungsbedürftig. Buffet- Speisen eher sparsam.Geringe Auswahl. Keine Unterhaltung am Abend.

• 6petra30-08-2014

geen tweede keer meer in dit hotel

hotelkamers zijn aan renovatie toe de badkamer is zeer slecht, wastafel veel te laag tanden poetsen kon alleen op je knieën. toilet veel te laag. Hotel ligt hoog gelegen als je naar de boulevard wilde gaan moet je tientallen trappen omlaag lopen.

• 8Bloss21-06-2014

Dejligt hotel - God beliggenhed.

Vi fik et nyrenoveret værelse på 5. sal med udsigt over Kvarner bugten. Spisesalen er stor og absolut ikke spor hyggelig, men maden var ok. På hotellets 9. etage er der en wellnessafdeling med pool, spa, dampbad, sauna m.m. Hotellet ligger i gåafstand til centrum.

• 8Daan15-09-2013

Prima hotel

Grand Hotel Adriatic was een prima hotel met mooi uitzicht op de zee en op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Een nette, schone kamer. De sfeer in het hotel is vrij zakelijk, maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Groot nadeel is het tekort aan parkeerplaatsen.

• 6Marloes17-08-2013

Slecht hotel maar mooie omgeving!

hotel ligt vrijwel dicht bij de kust, het is erg leuk om in de avond langs de boulevard te lopen langs de gezellige barretjes. Ik had een normale kamer geboekt op zeezicht maar kreeg er een met een drukke straat aan de achterzijde. De bedden waren slecht doordat er een zeer dun matras in zat, hierdoor krijg je na paar nachten rugklachten. Verder was de kamer oud maar zéér schoon! wat ik overigens vrij belangrijk vind. De badkamer is prima! Ik heb alleen ontbeten in het hotel en dat was echt genieten, er was zeer veel om uit te kiezen en de smaak was ook erg goed! Parkeren met de auto is een groot drama. Er zijn veel te weinig parkeerplekken voor z'n groot hotel. Hierdoor kan je soms uren op zoek zijn naar een parkeerplaats buiten het hotel in de nabije omgeving, wat opmerkelijk was dat er voor de dure auto's van rijke gasten wel plek werd vrijgehouden. Dit geeft een beetje het gevoel van het oneerlijke klassensysteem dat er vroeger ook veel was , niet geschikt voor rolstoel of ouderen

Hotel Grand Adriatic info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsNiet beschikbaar
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar