ZorghotelWeer vandaag20°13°
Hotel Amadria Park Milenij

We hebben een aantal aanbieders voor Amadria Park Milenij voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Amadria Park Milenij in het Nederlands

Zeer gastvrij

Mart
30-4-2019

We hadden geboekt in Park hotel Sveti Jacov en ter plekke gekozen voor een upgrade in het naastgelegen Hotel Milenij. Behoort tot dezelfde hotelketen. Prima upgrade naar een mooie ruime, frisse en moderne kamer met zeezicht. De receptioniste Matea was zeer vriendelijk, professioneel en erg gastvrij. Ontbijt was zeer royaal en personeel is behulpzaam. Ook de ondergrondse parkeergarage is handig. De receptie biedt ook valet service. Dit hotel is een aanrader met veel faciliteiten, de zee op 20 meter afstand en een gezellige promenade.

Gereisd Met partner in april 2019

Sfeervolle locatie

Helsje
25-8-2013

Heel goed gelegen, in het centrum en vlak aan de zee. Er is een prachtige wandelweg langs de zee met prachtige zonneplekjes en kristalhelder water. Personen die slecht te been zijn kunnen dit beter niet doen want overal zijn er trapjes. Maar de service was super, heel propere, ruime kamers en een prachtig terras! Het zwembad is echt heel klein, maar hier kom je om in de zee te zwemmen! Ondergrondse garage waar je wagen door een vriendelijke helper wordt geparkeer. Hier komen we zeker nog terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

absoluut een aanrader

m. hoekstra, landgraaf
24-8-2011

een heel goed hotel, met heel goed eten en vriendelijk personeel. goede ligging t.o.v. het strand en midden in het centrum.

Gereisd Met partner in Fri Jul 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

Prima hotel en centraal gelegen aan zee

Jan
23-6-2011

Qua ligging t.o.v. boulevard, zee, winkels zeer ideaal gelegen. Als je kamer aan straatzijde hebt, kun je mogelijk last van het verkeer hebben. Wij hadden kamer in hoofdgebouw welke gezien de plattegronden beduidend groter zijn als de 'standaardkamers' in het grotere slaapgebouw. Zelf beoordeelt dit hotel zich als 5 sterren hotel wat enigszins overdreven is. Hotel is zeer schoon en bedienend personeel attent, kortom qua prijs/kwaliteit aanbevelenswaardig.

Gereisd Met partner in juni 2011

Een hotel met luxe uitstraling

Oscar
25-8-2010

Het hotel dat bijna in het centrum ligt, is een aparte ervaring. Wij hadden badjassen en slippers op ons bed voor gebruik van de spa in het hotel. Ook een gratis electr. kluis en elke dag koekjes op onze kussen. Tv met betaalfilm mogelijkheden. Bij het buffetontbijt was o.a. kaviaar, champagne en zalm een keuze. Bij het avondeten was er entertainment op het terras. Jammer dat wi-fi alleen in de lobby mogelijk was. Het afrekenen van drankjes e.d. kan via je kamernummer. Wij hadden een kamer met uitzicht op de hoofdstraat, park en een klein beetje zeezicht. Een piepklein balcon was ook aanwezig. Het schoonmaken van de kamers is voortreffelijk geregeld omdat er volledig rekeing gehouden werd met de gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadria Park Milenij in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadria Park Milenij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.