Hotel The View

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor The View voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen

1 review over Hotel The View in het Nederlands

Met oudere kinderen

Mooie zwembaden

Frieda
29-7-2017

Hotel met meerdere buitenzwembaden, privéstrand met keien en overdekte spa. De Novi spa is betalend

zwembad met whirlpools en relaxdelen maar wel gratis in onze verblijfsperiode. Op winderige dagen geen parasols mogelijk. Onze familiekamer met zeezicht had per kamer een zeer smal balkon waar net één stoel op kan dus het is niet handig om kleding te drogen. Een lekkende sifon 2x gemeld maar hier werd niét aan gewerkt. De eerste drie dagen was er chaos in het restaurant want tafels werden niet afgeruimd en herdekt. Er was nooit een tafel vrij maar in de loop van de week is er wel verbetering opgetreden. Er staat er een dame om je te begroeten maar gasten aan een tafel helpen past beter bij 5* hotel. De keuze qua ontbijt was nauwelijks 4* en minstens een kwartier voor einde werden lege bakken niet meer aangevuld. Niets aan te merken op de keuze van het diner. Het terras bij de zee vóór de Novi spa is aan renovatie toe en daarna is de infrastructuur van het hotel toch al 5*.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The View in Novi Vinodolski, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.