Hotel Novi Spa Hotels & Resort

Hotel Novi Spa Hotels & Resort

8.1Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Novi Vinodolski

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novi Spa Hotels & Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

58 reviews over Hotel Novi Spa Hotels & Resort

• 2018
    6mimi24-08-2018

zinkend schip!

door de foto's het idee dat dit een super locatie moet zijn, helaas realiteit is dat dit resort geen onderhoud heeft gehad sinds ze zijn geopend. onze kamer een junior suite was goed, netjes en ruim, alleen zicht op zee verminderd door begroeiing. Helaas geen gezellige bar s'avonds om nog ff wat te drinken, het is echt uitgestorven, terwijl ze een super locatie hebben. Er is geen goede sfeer! Zwembaden bij zee zijn gewoon gevaarlijk door loszittend hout overal. Andere Nederlanders gesproken en die ervoeren helaas hetzelfde.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7De bie16-08-2018

Kan echt een toplocatie zijn !!

De appartementen zijn zeker niet slecht maar kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken .personeel is erg aardig en behulpzaam .parkeren op het complex is wel belachelijk duur 10 euro per dag .De locatie is geweldig en ga voor een leuke avond naar het naastgelegen crikvenica

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jan van der Maas03-07-2018

Een heel rustig resort

Het was ons tweede bezoek aan dit resort. Twee jaar geleden waren we hier ook al en dat was ons goed bevallen. Wat ons nu opviel was dat het wel erg rustig was. In ons appartementengebouw waren we met nog een andere familie de enige bewoners. Het was schitterend weer maar aan het zwembad waren we vaak de enige bezoekers. Aan het achterstallig onderhoud op het park zelf was weinig gedaan en ook was er nog steeds maar 1 winkel bezet in de winkelpromenade. Het appartement was prima in orde met een fantastisch uitzicht op zee. Het receptiepersoneel was heel behulpzaam, maar je moet wel erg van rust houden om in juni dit park te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Elly15-09-2016

Prima resort met mooie appartementen

+: Het ruimopgezette resort ligt 2 km. buiten Novi Vinodolski. Er is een hotel en er zijn appartementen. De appartementen zijn modern van opzet met balkon en uitzicht op zee. De app. werden iedere dag schoongemaakt, nieuwe handdoeken en 1x in de 3 dagen schoon beddengoed. Vriendelijk schoonmaakpersoneel. Park is autoluw wat inhoudt dat er buggy's rijden van de parking naar de app. Met deze buggy's kan je in het park overal naar toegereden worden. Mooi aangelegde en verzorgde tuinen. Er zijn 4 tennisbanen, mooie fitmessruimte, 4 buitenzwembaden, 1 binnenzwembad. Restaurant bij het zwembad had lekker eten voor een redelijke prijs. Aan de boulevard naast het resort kan men heerlijk eten voor weinig. Vooral Restaurant Novidol sprak ons aan. -: Adres die wij van touroperator hadden klopte niet, hotel was verhuisd. 1,5 uur gezocht in Novi. Personeel aan de receptie was kortaf, er waren mankementen (oa. lekkage) in app. die niet verholpen werden, app. met 2 personen had precies 2 kopjes, 2 bekers enz. Om meer gevraagd, maar kreeg als antwoord dat we met 2 personen waren dus was het genoeg. Er was geen vaatwasser. Auto's kunnen in overdekte Parking, kosten 10 Euro per dag of aan de buitenzijde van het resort geparkeerd worden. Men kreeg handdoekkaarten, daarmee kan men handdoeken gratis afhalen. Gasten legden de handdoeken om 7.00 uur 's-ochtends op de strandstoelen bij het zwembad of op het strand en reserveerden die zo voor de hele dag, al maakten ze er geen gebruik van. Associaal. Gevraagd of dit mocht, ja dit stond in de voorwaarden. Wij grepen dus keer op keer mis. Er was geen controle op de verhuur van de tennisbanen. Op het resort was veel achterstallig onderhoud, wij hadden het idee dat het park pas was overgegaan op een nieuwe eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 3VERVOORT BART28-09-2014

Geen 5 sterren

Dit is zeker geen 5 sterren waard. Wij verbleven hier 2 nachten . v.m een rondreis met een touroperator. Ten eerste zijn wij en nog andere medereizigers gewoon in een gedeelte ondergebracht dat aan renovatie toe was. Bij vele liet het sanitair het totaal afweten.De ene had geen warm water in de douche, de andere wateroverlast,bij ons kwam het water overal onderuit met een geweldige geuroverlast tot gevolg.Zijn dan wel komen kijken maar het enige dat er was bij terugkomst waren een hoop handdoeken meer om het water op te vangen..dus totaal waardeloos. In de hal naar de liften toe lekte het ook overal met een muffe geur tot gevolg. Dus ook hier. Conclusie: in dit gedeelte moet heel wat gerenoveerd worden.Onaanvaardbaar dat men hier nog mensen in onder brengt. Zeker geen 5 sterren waard.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 7Paola Kersten04-09-2014

Fijne vakantie gehad, maar geen 5 sterren waard!

Het is een heel mooi park, met een fantastisch uitzicht. Heel veel achterstallig onderhoud over het gehele park. Dat is erg jammer. Het verdiend zo geen 5 sterren!! Veel hoogte verschillen. Dit is met kleine kinderen soms wel wat lastig. Vooral ook omdat het park geheel autovrij is. Helaas was het een slechte zomer in Kroatië, waardoor de temperatuur van het zwembad ijskoud was. Heel jammer. Juist met kleine kindjes is dit niet prettig. Er is wel genoeg variatie qua zwembaden/restaurants voor iedere leeftijd. Iedere dag nieuwe handdoeken in het huisje. 1x per week schoonmaak in het huisje. (wij hadden een deluxe appartement) Handdoeken service bij de zwembaden. Heel prettig!! Prijzen zijn zoals in Nederland. Voor Kroatische begrippen is dat denk ik wel duur. Maar goed te doen. Absoluut een heerlijke vakantie gehad. Maar als dit park niets aan het onderhoud gaat doen, zal het geen lang leven geschonden zijn. Dat is echt een groot nadeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9laura21-10-2013

Prachtig plekje

Een mooi complex tegenover het eiland Krk. Wij hadden een deluxe appartement, onze voorkeur voor een plekje zo dicht mogelijk bij Kids town is ingewilligd. Ideaal! En prachtig uitzicht over park en zee. De miniclub viel ook bij onze oudste 2 kinderen in de smaak (5 en 3 jaar oud), papa en mama dus met jongste poedelen in het zwembad op de achtergrond en zij lekker knutselen. Het appartement zelf is van alle gemakken voorzien incl oven en vaatwasser, en netjes. Wij hebben elke dag schone handdoeken en nieuwe vuilniszakken gehad. Beddengoed is na een week verschoond. Kleine kanttekening, voor slechtzienden en minder validen is het echt een 'moeilijk' begaanbaar resort. Veel ongemarkeerde opstapjes, trappen, stukken opstaande stoeprand vanuit het niets enz. Voor niet-visueelbeperkten is het al opletten geblazen en ons slechtziende kind had echt last van de wanordelijke staat van de looproutes. Lopen met een buggy (of rolstoel) is pittig met alle enorme hellingen/trappen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7J.H.M. Swinkels09-08-2012

mooi geheel, voor mij teveel kids

Het is mooi sport resort. Voor 65+ zijn er teveel gezinnen met heel jonge kids. De ligging is mooi en de omgeving is het bezoeken waard. Het resort ligt ruim een km van een klein stadje. Rond de markt is het gezellig. In het stadje vond ik de service minder met uitzondering van een nederland meisje die op een terras werkte. Het eten in het dorpje was te eenvoudig van smaak en de prijs redelijk. Het resort had verschillende restaurants. De prijs kwaliteit verhouding was verschillend. Het duurste restaurant was de kwaliteit gewoon slecht. Het lopend buffet was redelijk van prijs en kwaliteit. Ik plaats er wel de opmerking bij dat de temperatuur van het eten wat aan de lage.kant was. De service was goed maar vond wel dat onze borden soms wel heel vlug werden meegenomen. Onze kamer met suite was perfect.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Kees06-08-2012

Luxe resort maar wel aan de dure kant

Novi is een mooi ruim opgezet resort. Geen autos op het park maar er is een goede service met elektrische golfwagens. Koffie op het park is duur, 20 kuna / 3 euro, andere drankjes en eten zelfde hoge prijsnivo. Appartementen zijnruim en schoon. Wij hadden 2 toiletten en een ruim balkon. Keuken goed ingericht met oven. Kust is wel zo dat je altijd een stukje dezelfde weg moet rijden. Door harde wind gedurende 2 dagen zit je wel een beetje vast op het park, zwembaden dicht etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Debby28-07-2012