Appartement Komadina

Appartement
Appartement Komadina

1 review over Appartement Komadina

Appartment sind zufridesstellend,der Preis gerechtfertig,das Essen herforragent und Reichlich.Wir danken Rosi & Ivan dafür.Insbesonder möchten wir danken dem Ehepar für die Kinderfreundlichkeit und Familienfreundlich. Danke.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Komadina in Novi Vinodolski, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Komadina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Komadina scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.