Vakantiehuis

2007

Huis staat beter bekend als Apartmani Radovic

Pankras
8-8-2007

Huis staat beter bekend als Apartmani Radovic. Degelijke woning met ruime kamers en complete keuken!Ruim terras aan de voorzijde en een overdekt knus terras aan de achterzijde.Prive-parkeerplaats op het terein van het huis.Aardige eigenaars waarvan de vrouw goed de Engelse taal beheerst!

Gereisd Familie in juli 2007

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Neven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Neven in Njivice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Neven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.