Vakantiehuis Kristina

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Kristina

• 8Jan en Ria22-09-2010

Mooi huis op prachtig eiland.

Dit 2 persoons appartement is ruim en schoon, het balkon is niet al te groot maar heeft een geweldig uitzicht. En als je wilt kun je ook gebruik maken van de tuin met een grote barbecque-oven. De eigenaren zijn heel vriendelijk en kunnen je veel vertellen over de omgeving, en restaurants aanbevelen. Njivice is een gezellig dorp met leuke restaurants, barretjes langs de bescheiden boulevard. Uit eten is niet duur. Er loopt een mooi voetpad langs de hele baai met alle kleine kiezel en rotsstrandjes. Je kunt er heel mooi snorkelen. Te voet, met de auto of de bus kun je leuke tochten over het eiland Krk maken. Wij vonden vooral de stad Krk, Omisalj, Vrbnik en Dobrinj de moeite waard. Veel oude straatjes en (trap-)steegjes.

• 9Gerrit van laar19-10-2007

Hai,

Wij zijn hier in juli 2006 geweest. Prachtig appartement voor 3 personen. Nieuw. Grote slaapkamer, perfecte badkamer en je kunt er prima koken. Uitzicht adembenemend. Onze kinderen zijn er dit jaar geweest. Het appartement ernaast is groot en voor zeker 8 personen. De verhuurders zijn erg aardige mensen en zeer behulpzaam. We gaan zeker weer. Naar het strand is het een eindje lopen 10 minuten. Wel stijl. Op dit eiland KRK zijn veel stranden en baaitjes. Je kijk je ogen uit. Voor 700 kuna kun je al lekker eten. Wandelen, zoveel als je wilt. Zwemmen, glashelder water. Leuke strandtenten. Elke avond is er in het stadje wel iets te doen. Een gezellige drukte, niet man aan man drukt bedoel ik ermee.

een aanrader en alles is makkelijk te vinden. Er loopt een hoofdweg door het hele eiland en plaatsen zijn goed aangegeven.

Gerrit

Vakantiehuis Kristina info

• Adresgegevens
    Ulica Vladimira Nazora 8 Njivice Primorje-Gorski Kotar County 51512 Croatia, 51512
  • WebsiteVakantiehuis Kristina
Veilig betalen met