Website, brochure niet gelijk aan werkelijkheid.

Vakantiepark Kamp Njivice

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marianne Schlamann

Website, brochure niet gelijk aan werkelijkheid.

Marianne Schlamann,
30-7-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1

Locatie is prachtig, Huisjes zijn goed maar komen niet overeen met de omschrijving van de website en brochure. Schoonmaak van huisjes tussentijds was er niet en handdoeken en beddengoed is 1 keer verwisseld op aandringen van ons zelf (2 handdoeken per persoon). Supermarkt is goed, restaurants zijn goed en niet duur. Op de website en in de brochure wordt veel gesproken over animatie, sport en spel. Dit is er niet. Of je moet hiervoor naar een ander hotel. Dames bij receptie doen niets meer dan in en uitchecken, er is geen punt waar je terecht kunt met al je vragen. Vuilnis werd iedere dag om 06.00 -07.00 en 08.00 opgehaald. Hier kon ook niets aangedaan worden. Kampeer plekken zagen er geweldig uit.