Vakantiepark Kamp Njivice

Review geschreven door Hans van Gool

prachtige lokatie

Hans van Gool,
1-10-2017

Mooie camping met perfecte ondergrond van kiezels, is zeer prettig als het regent men heeft geen last van rode modder. Goede afgebakende ( verschillende grootte) plaatsen. Goed sanitair. Mooi strand met kiezels en mooi om te zwemmen en snorkelen. Bij de broodjes kan 's morgens wel eens een rij staan maar ben je op tijd dan kun je zo aanschuiven. Op loopafstand van leuke boulevard. Diverse excursies via receptie te boeken maar men kan beter op de boulevard iets boeken is goedkoper. Personeel is vriendelijk, aan de receptie is het wat aan de kleine kant bij wat drukte. Sanitair gebouwen worden redelijk bij gehouden, dit kan beter.

Op eiland KRK is weinig te doen. In de omgeving diverse grootte supermarkten met groot assortiment, in Njivice is ook een kleine supermarkt, er zijn ook 2 bakkers en groentewinkeltjes in het centrum.