Vakantiepark Kamp Njivice

• Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Twee weken verbleven in twee verschillende mobile homes op de eerste rij aan zee.

Mobile home 1 vond ik niet op de foto's lijken die ze me voorspiegelden bij het boeken. M.n. de zit mogelijkheden vond ik erg tegenvallen. Twee weken in die stoelen zou me rugklachten opleveren, dat wist ik zeker. De ligging was wel mooi, enigszins beschut en geen buren. Ik heb melding gemaakt bij de receptie van mijn klacht. Ze namen me serieus maar konden niet direct een oplossing leveren.

We kregen na een week een aanbod om te verhuizen. Dit hebben we gedaan. Deze mobile homes leken ook niet op de folder, maar dat kwam omdat ze splinternieuw waren. Zoiets hadden we nog nooit gezien.

Een mobile home, op de eerste rij aan zee, met een tuinset, een lounchset, twee ligstoelen en twee lederen zitzakken. Op vijf meter afstand van zee en op het terras ook nog eens een privé zwembad. Wat een luxe!

Op loopafstand van de camping leuke watersportmogelijkheden tegen redelijke tarieven en straten met tal van restaurantjes en winkeltjes. (Goede maar ook mindere) Restaurant Rivica was heerlijk!

De camping heeft een mooi terras aan zee waar 's avonds livemuziek wordt gebracht. Over het algemeen erg goede muzikanten. Hier zijn we regelmatig geweest. Je kunt er heerlijk zitten.

De winkel op de camping is erg rommelig maar heeft een redelijk assortiment en levert dagelijks verse broodjes.

Het personeel op de camping vonden we vriendelijk.

Naar het omruilen van de handdoeken moet je vragen, dat vind ik vreemd en slecht.

Verder ook wat weinig handdoeken.

Het eiland zelf en de plaats Reijka vonden we tegenvallen.

Kortom; het eiland viel tegen maar de accommodatie was zo bijzonder dat we ook niet echt de behoefte hadden om er op uit te gaan. Hier gaan we zeker nog een keer naar terug.

Plaatsen op de eerste rij moet je al erg vroeg boeken, die zitten snel vol.

Wij hebben in september al geboekt.