Vakantiepark Kamp Njivice

fantastisch

Familie Vergote-Neyrinck
4-9-2015
  • Activiteiten10

Begin augustus 2015 op deze camping verbleven voor 8 dagen. Het is een geweldig propere camping, direct aan zee gelegen. De sanitaire blokken liggen mooi verspreid op de camping waardoor je nooit ver hoeft te gaan. Deze blokken worden meerdere malen per dag schoongemaakt. Aan de ingang van de camping ligt de supperette met voldoende groot assortiment.

Mogelijks nadeel is dat de ondergrond van de plaatsen uit keien bestaat. De afgeboorde plaatsen zijn voldoende groot, maar voor onze familietent maar net gepast van grootte.

Best ook tijdig reserveren (wij hebben de reservatie reeds in januari bevestigd), om zeker te zijn van een schaduwrijk plekje om te verblijven.

Wij hebben er een geweldige vakantie beleefd.